Piep piep hallo! Onze topics worden ook vaak genoeg verneukt door jullie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh dat getroll in Ajax topics door een paar andere clubaanhangers uit oa Rotterdam bedoel je?
Niet door mij. Dus persoonlijk zie ik jullie ook liever niet trollen in de topics die ik lees.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Piep piep hallo! Onze topics worden ook vaak genoeg verneukt door jullie.
Ahhh daarom gaan onze topics zo hardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die worden nauwelijks verneukt door ons. Je punt willen maken ok, maar hou het wel bij de feiten. Het is namelijk gewoon bullshit wat je hier zegt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Daqn moet je er wat aan doen jij bent moderator. Als ik moderator was zou ik het wel weten met een banfunctiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook echt NOOIT in het 010 topic idd.. Maar zie echt niet anders dan f'noorders bij ons...
Mods kunnen niet bannen n00by.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daqn moet je er wat aan doen jij bent moderator. Als ik moderator was zou ik het wel weten met een banfunctie![]()
![]()
1). Ik ben geen mod van VBLquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daqn moet je er wat aan doen jij bent moderator. Als ik moderator was zou ik het wel weten met een banfunctie![]()
![]()
Huillie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook echt NOOIT in het 010 topic idd.. Maar zie echt niet anders dan f'noorders bij ons...
Goed iniatief, werk nog steedsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
deel 1 had ik geopend om het getrol uit de clubtopics tegen te gaan
Goede, onderbouwde reply. Bovendien heeft het inhoudelijk ook inderdaad heel veel te maken met wat HW zei.quote:
Andersom is het wat erger ja (want er doen ook PSV-ers meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:29 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die worden nauwelijks verneukt door ons. Je punt willen maken ok, maar hou het wel bij de feiten. Het is namelijk gewoon bullshit wat je hier zegt.
Volgens mij was het onderwerp hier de clubtopics. Daar gaat de discussie over. Aangezien je het klaarblijkelijk met me eens bent, wordt het voor jullie ook maar eens tijd je ernaar te gedragen (dmv het niet meer kutten in onze topics).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Andersom is het wat erger ja (want er doen ook PSV-ers mee), maar vooral in de live verslagen-topics wordt gigantisch getrolld richting Feyenoord dus niet zo zeuren.
Het is natuurlijk veels te leuk dat er 10 Ajacieden gaan happen na een reactie in het Ajax-topicquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij was het onderwerp hier de clubtopics. Daar gaat de discussie over. Aangezien je het klaarblijkelijk met me eens bent, wordt het voor jullie ook maar eens tijd voor je ernaar te gedragen.
Doe het af met een lach, tuurlijk, wat jij wilt. Als je jezelf nu maar eens geloofwaardigheid toedicht en daadwerkelijk wegblijft uit de Ajaxtopics.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veels te leuk dat er 10 Ajacieden gaan happen na een reactie in het Ajax-topic
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Dr.Nase het volgende:
Morgen is de dag dat Ajax weer de CL in mag!
Ondanks een guitige kakkerlak DVD doen ze weer niet mee...
Hoe voelt dat nou..........slecht zijn?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:56 schreef Adothehague het volgende:
Morge is de dag dat kopehage de joduh uitschakele mag
Hoe voelt het om 3-2 van spakenburg te verliezen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou..........slecht zijn?
Matigjes.. gelukkig GING het nergens over...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe voelt het om 3-2 van spakenburg te verliezen?
Grappig omdat we zo goed weten wat winnen isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe voelt het om 3-2 van spakenburg te verliezen?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Grappig omdat we zo goed weten wat winnen is![]()
Dit is van de afgelopen 25 jaar ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
![]()
FC Groningen 2 - 1 Ajax
Roda JC 2 - 1 Ajax
Ajax 1 - 1 NAC
Inter Milan 1 - 0 Ajax
FC Groningen 3 - 2 Ajax
Feyenoord 3 - 2 Ajax
Ajax 1 - 4 FC Utrecht
SC Heerenveen 4 - 2 Ajax
FC Utrecht 1 - 0 Ajax
PSV 1 - 0 Ajax