Ik ben meer een drank-drinker maar dat merk je vanzelf;) hehequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Drank op je kop gooien![]()
Martijn ken ik al redelijk van vorig seizoen iig![]()
Hehe, ga je lekker door de bus heen brullenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben meer een drank-drinker maar dat merk je vanzelf;) hehe
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben gewoon een goede ploeg zo op papier.
Zet er geld op in, kan je veel geld verdienen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef RijstNatie het volgende:
ajax gaat 1-0 verliezen van Kopenhagen
Ik heb altijd een beetje een hekel aan die nietszeggende voorspellingsposts...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:03 schreef Roeni3 het volgende:
Tis geen flame. Hij mag best een voorspelling doen.
Whehe...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:06 schreef Sethje het volgende:
Ik zal hem maar even inkoppen voordat iemand anders het doet ; ik denk...2-0
Hij is Lesbischquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Henk ten Cate eigenlijk getrouwd of is ie misschien homo...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Henk ten Cate eigenlijk getrouwd / vriendin of is ie misschien homo...
Denk je nou serieus dat hij op zo'n lelijke trol als jou zit te wachtenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Henk ten Cate eigenlijk getrouwd / vriendin of is ie misschien homo...
ok okquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje een hekel aan die nietszeggende voorspellingsposts...
Die mag niet eens meedoen want de inschrijving voor CL was al dicht....quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ok ok
omdat ze een nieuwe spits hebben gekocht (brazilliaan ofso)
en die gaat scoren
Die mag niet meedoen vriend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ok ok
omdat ze een nieuwe spits hebben gekocht (brazilliaan ofso)
en die gaat scoren
Are you the bundscoach of Samao, ik vraag hem of hij de bondscoach van Samao is..quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:06 schreef Sethje het volgende:
Ik zal hem maar even inkoppen voordat iemand anders het doet ; ik denk...2-0
Boudewijn Buch.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:43 schreef Nega het volgende:
[..]
Are you the bundscoach of Samao, ik vraag hem of hij de bondscoach van Samao is..![]()
Hij is gewoon getrouwd, en heeft een dochter.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Had toch gekund?
Ik vind 'm gewoon een beetje nichterig over komen...![]()
"Ik ben na 9 weken peddelen in mijn rubberboot aangekomen op de Cooke-eilanden, de bezuinigingen van de Vara schuiven ze duidelijk af op mij, want hier aangekomen blijkt er gewoon een vliegveld te zijn."quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:43 schreef Nega het volgende:
[..]
Are you the bundscoach of Samao, ik vraag hem of hij de bondscoach van Samao is..![]()
Het gelijkspel bedoel je?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:48 schreef Badabingea het volgende:
Woensdag gaat het gebeuren.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
"Ik ben na 9 weken peddelen in mijn rubberboot aangekomen op de Cooke-eilanden, de bezuinigingen van de Vara schuiven ze duidelijk af op mij, want hier aangekomen blijkt er gewoon een vliegveld te zijn."
"Om nou te zeggen dat er een jongensdroom in vervulling gaat is wel wat overdreven want ik ben hier vorige week nog geweest"
"Is that your whole eeh..penis in that eeh..koker..ik vraag hem offee...nouja ik vraag hem gewoon van alles"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |