abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40569211
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hij heeft prima wedstrijden gespeeld, en dat ie volgens jou nog beter kan is dan alleen maar een goed teken. Hij heeft een tijd lang in een niet draaiend team gespeeld en is daarna geblesseerd geraakt. Over het komende half jaar mag je 'm afrekenen, maar bij voorbaat al een speler afschrijven slaat nergens op. Bovendien heb je er helemaal niets aan.
Zo kun je elke speler nog wel een half jaar geven. Rosales heeft zijn geld nog altijd niet waard gemaakt. Ajax had er gewoon meer van verwacht. Zoals hierboven ook al staat het is meer een rechtermiddenvelder. Andy hoeft voor mij niet terug, maar Rosales op recht is ook niets. Dat hij vorig seizoen (aan het einde, laatste 5 wedstrijden ofzo) goed speelde is fijn voor hem en ajax, maar nu bakt ie er weer helemaal niets van. (op een helftje tegen Inter na dan)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:45:18 #42
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40569225
Lekker rellen onderling?
Wordt de spanning jullie nu al teveel?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40569230
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef twi het volgende:

* Onder voorbehoud
Goede disclaimer .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40569270
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:45 schreef PyTh het volgende:
Lekker rellen onderling?
Wordt de spanning jullie nu al teveel?
Pyth gok je nog wel is
pi_40569345
Ik heb al zin in woensdag
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:49:49 #46
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40569354
Ik zoek nog ff een omwisselbiljet voor kopenhagen (liefste met clubcard).

20 euro voor de moeite.
pi_40569368
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Zo kun je elke speler nog wel een half jaar geven. Rosales heeft zijn geld nog altijd niet waard gemaakt. Ajax had er gewoon meer van verwacht. Zoals hierboven ook al staat het is meer een rechtermiddenvelder. Andy hoeft voor mij niet terug, maar Rosales op recht is ook niets. Dat hij vorig seizoen (aan het einde, laatste 5 wedstrijden ofzo) goed speelde is fijn voor hem en ajax, maar nu bakt ie er weer helemaal niets van. (op een helftje tegen Inter na dan)
En dat baseer je op één wedstrijd met een b-elftal
pi_40569374
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:49 schreef PLAE@ het volgende:

Ik zoek nog ff een omwisselbiljet voor kopenhagen (liefste met clubcard).

20 euro voor de moeite.
Nog steeds niet gelukt
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:50:26 #49
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_40569380
Komt de wedstrijd niet op tv? zie het nergens staan
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_40569395
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:50 schreef GnAgn het volgende:
rtl 7
pi_40569426
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

`
Tegen een b-elftal.
lollig
pi_40569488
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:51 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

`
Tegen een b-elftal.
Dat viel wel mee. En dan nog schat ik het B-elftal van Manchester United een stukje hoger in dan de onze.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:53:33 #53
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40569493
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:44 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij word in het ziekenhuis opgenomen omdat iemand wat in zijn drankje heeft gedaan. En hij is gelijk verslaafd aan drank en drugs?
Ach, het is natuurlijk een raar verhaal, ook zo kort nadat het verhaal over het overmatige drinken van Andy en z'n bijbehorende depressie naar buiten komt. Mijn stuk is overdreven om wat reacties te ontlokken, maar het punt is duidelijk: Rosales voldoet redelijk en de schreeuw om spelers als Van der Meyde (en Jenner) is overdreven en onzinnig.
pi_40569592
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:53 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, het is natuurlijk een raar verhaal, ook zo kort nadat het verhaal over het overmatige drinken van Andy en z'n bijbehorende depressie naar buiten komt. Mijn stuk is overdreven om wat reacties te ontlokken, maar het punt is duidelijk: Rosales voldoet redelijk en de schreeuw om spelers als Van der Meyde (en Jenner) is overdreven en onzinnig.
Als je naar de vorm van Rosales en De Mul kijkt in de voorbereiding lijkt mij de roep om een goede rechterspits niet overdreven en onzinnig.
lollig
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:57:39 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40569610
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:53 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat viel wel mee. En dan nog schat ik het B-elftal van Manchester United een stukje hoger in dan de onze.
Manchester was meer een C-elftal eigenlijk, maar dat maakt niet uit. Wat je zegt, die spelers spelen niet voor niets bij SCUM, dus die kunnen best wel wat.

Bovendien wordt er gescoord uit een vrije trap door Europese topper Giggs. Kom op zeg. Iedereen die verwacht had dat we het eigen toernooi wel even met twee vingers in de neus zouden winnen tegen teams als Inter en Manchester United (die bovendien mochten spelen tegen een flut verdedigend team als Porto) moet z'n hoofd toch even onder de MRI-scanner leggen.

Wat denk je dan dat die teams komen doen? Hun doel vrij beschikbaar stellen voor Klaas Jan Huntelaar? En Ajax dan, dat die zomaar even 110% geven, vier dagen voordat een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen moet worden gespeeld?

Veel Feyenoorders en PSV'ers hebben duidelijk gelijk over de arrogantie en gebrek aan realiteitszin bij sommigen hier.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:58:44 #56
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40569643
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Als je naar de vorm van Rosales en De Mul kijkt in de voorbereiding lijkt mij de roep om een goede rechterspits niet overdreven en onzinnig.
Mij wel, aangezien het al dik vijftien jaar geleden is dat gekochte buitenspelers snel en goed rendeerden.
pi_40569645
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Met zo'n selectie heb je geen b-elftal.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:59:47 #58
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40569674
Rosales voldoet redelijk. Maar in vergelijking met hoe Van Der meyde het zijn laatste jaar deed vind ik Rosales niet zo super.

Andy had gewoon moeten blijven...

En Ajax mist op dit moment een type Gronkjaer, die is altijd gevaarlijk. En als kopenhagen hem kan betalen kan ajax dat ook.

Maja fuck that.... op naar KOPENHAGEN!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_40569696
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef twi het volgende:

[..]

Mij wel, aangezien het al dik vijftien jaar geleden is dat gekochte buitenspelers snel en goed rendeerden.
Rosales speelt al 2 jaar voor Ajax en De Mul ook al een aantal jaar. Daarnaast verwacht ik niet veel aanpassingsproblemen voor Van der Meyde.
lollig
pi_40569713
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:59 schreef Sethje het volgende:
Rosales voldoet redelijk. Maar in vergelijking met hoe Van Der meyde het zijn laatste jaar deed vind ik Rosales niet zo super.

Andy had gewoon moeten blijven...

Maja fuck that.... KOPENHAGEN!
Is dat laatste nou een aanmoediging voor de Denen?
pi_40569745
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

rtl 7
Bedankt
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_40569750
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef twi het volgende:

[..]

George, Gronkjaer, Laudrup, vd Meyde, hell even Babangida...
pi_40569766
Rosales heeft best z'n waarde af en toe, vooral bij counters en snelle omschakelingen.
Echter wanneer Ajax druk zet en op de helft van de tegenstander komt te spelen en de ruimtes klein worden vind ik Rosales maar matig.

Ik verwacht eigenlijk dat Babel z'n kans gaat krijgen als rechtsbuiten, en dat die dan Mauro's grootste concurrent voor die positie gaat worden.
pi_40569789
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Wat een onzin, natuurlijk heeft United een B-elftal.

Wat denkt iedereen hier? Dat Manchester United 50 wereldklasse voetballers heeft? Tuurlijk niet. Manchester heeft net zo goed middelmatige spelers, net als elke club.
Het b of c team van Manchester zal in een wedstrijd waar het er echt om gaat niet van een Ajax A elftal winnen hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40569821
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:50 schreef Jasza het volgende:

[..]

rtl 7
Tof! Commentaar van Leo Driessen.
Houd van een lijntje.
pi_40569828
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Pff, tuurlijk joh...
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:05:56 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40569859
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Rosales speelt al 2 jaar voor Ajax en De Mul ook al een aantal jaar. Daarnaast verwacht ik niet veel aanpassingsproblemen voor Van der Meyde.
Ik ook niet, maar ik verwacht wel dat 'ie een godsvermogen moet kosten voor de belabberde situatie waarin 'ie verkeert. Een paar miljoen zal 'ie op moeten leveren, en daarbij gaat 'ie op z'n 27e echt niet genoegen nemen met een miljoentje per jaar.

Rosales speelt al 2 jaar bij Ajax, dat is precies m'n punt. Nu met Huntelaar lijkt 'ie eindelijk een beetje door te hebben hoe een vleugelspeler zich moet profileren, en dan moeten we 'm dumpen omdat 'ie tegen Manchester slecht heeft gespeeld? Of omdat Jenner met z'n mooie scharen "maar" 1 miljoen was?

Ik ben het met je eens dat Rosales het nu met een echte nummer 9 en 2 jaar ervaring moet gaan laten zien, want anders kan 'ie z'n heil beter ergens anders gaan zoeken. Maar ik wil nog wel zien wat 'ie komend seizoen kan brengen.
pi_40569869
Alsof Ajax niet met zijn A elftal speelde...
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:06:21 #69
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_40569878
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:50 schreef GnAgn het volgende:
Vooral niet lezen
Jawel, je keek.
pi_40569947
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nee, Ajax speelde niet met zijn A elftal.

Lindenbergh in de verdediging, Perez rechtshalf, Rosenberg in de spits. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Bovendien zei ik ook: "in een wedstrijd waar het erom gaat". Dat was zaterdag duidelijk niet het geval.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:08:31 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40569951
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

George, Gronkjaer, Laudrup, vd Meyde, hell even Babangida...
George en Overmars waren de laatsten. Ik kan Laudrup echt niet zien als de links/rechtsbuiten die we graag zouden willen hebben. Van der Meyde is zelf opgeleid, maar teruggekocht. Babangida heeft nooit gebracht wat er van 'm werd verlangd, en Gronkjaer had ook geen krijt op z'n schoenen.
pi_40570002
Kopenhagen heeft een paniekaankoop gedaan!

PANIEK!

Ze pissen in de broek!

maandag 7 augustus 2006 @ 13:10:46 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40570031
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:09 schreef Radegast het volgende:
Kopenhagen heeft een paniekaankoop gedaan!

PANIEK!

Ze pissen in de broek!

Ze zijn er helaas te laat mee, deadline was 3 augustus. Ze willen het aanvechten, maar ik geef ze niet veel kans.
pi_40570066
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee, Ajax speelde niet met zijn A elftal.

Lindenbergh in de verdediging, Perez rechtshalf, Rosenberg in de spits. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Bovendien zei ik ook: "in een wedstrijd waar het erom gaat". Dat was zaterdag duidelijk niet het geval.
waarom speel je dan een voorbereiding als het er toch niet om gaat. Natuurlijk moet je alle wedstrijden willen winnen. Perez speelde op 10, Rosenberg en Manucharyan wisselden veel van positie (waarschijnlijk omdat Rosenberg gewoon liever op links staat).

En besides: als je 3 niet basisspelers op steld, speel je gelijk met je b-elftal?
pi_40570071
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ja, spelers als Schilder, Lindenbergh en Vertonghen verwacht ik wel in de basis hoor

Sjeez, WIL je per se dwars zijn ofzo? De tweede helft tegen Inter, DAT was de basis. En die was prima, OOK Rosales speelde goed.
pi_40570095
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

waarom speel je dan een voorbereiding als het er toch niet om gaat. Natuurlijk moet je alle wedstrijden willen winnen. Perez speelde op 10, Rosenberg en Manucharyan wisselden veel van positie (waarschijnlijk omdat Rosenberg gewoon liever op links staat).

En besides: als je 3 niet basisspelers op steld, speel je gelijk met je b-elftal?
Jij bent echt te dom. Ik geef het op.
pi_40570145
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Ok, zullen we het zo stellen:

Geen Stam, Vermaelen, Huntelaar, Emanuelson, Gabri en Sneijder en jij wilt het een A-elftal noemen!??!!?
pi_40570171
Geen Roger, geen Mitea, geen Manucharian (vind ik beter op links, maar goed)
pi_40570177
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:13 schreef devv05 het volgende:

[..]

Jij bent echt te dom. Ik geef het op.
Of je kan het gewoon niet uitleggen... zoals Ajax in de 2e helft tegen ManU speelde kan ook best een basiselftal zijn
pi_40570232
Stekelenburg
Heitinga - Grygera - Vermaelen - Lindenberg
Garcia - Maduro - Perez
Rosales - Huntelaar - Manucharyan

Allemaal basiselftal waardige spelers... Al zou ik lindenberg en rosales eruit laten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')