Pist ze op jou dan ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:21 schreef mrcool het volgende:
Iedere dag, vind ik wel zo fris. En het is ook wel nodig met het werk wat ik doe. Helaas hebben we al bijna 2 weken geen warm water meer in huis, gelukkig heb ik een vriendin die dat wel heeft!
Ja dat ken ik van vroegerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:04 schreef AlttC het volgende:
Elke dag; m'n ouders vinden het soms een beetje schandalig aangezien ik er soms een half uur bijna ondersta. Maar het is gewoon zo relaxed
Stel dat je niet fris zou ruiken dat durven mensen dat toch niet hoor, veel te bang dat je boos wordt. Ik had zo'n collega die altijd muffig en bedderig rook, niemand zei iets tegen hem alleen tegen elkaar. Op een keer was het te erg en heb ik voorzichtig gevraagd of hij weleens deo gebruikte. Hij is dat toen gaan doen, want hij wilde niet dat wij er last van hadden. Douchen kan toch in 7 minuten gebeurd zijn, inzepen, haar wassen, afspoelen en afdrogen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef dborhem het volgende:
Om de dag,ik heb pas sinds mijn 18e een douche voor mijzelf,daarvoor gewoon in de keuken en om de dag een tobbe op het aanrecht.
Ook leuk voor de buren![]()
Door mijn werktijden heb ik niet echt de tijd om elke morgen te douchen en elke avond word een gedoe,want laat thuis.
Twinitg jaar later heb ik nog nooit een klacht ontvangen of een zure blik gekregen van wie dan ook![]()
1x per maand is meer dan zat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:08 schreef Conflict het volgende:
Iedere dag je beddengoed verschonen is helemaal debiel
Een alcoholist drinkt ook iedere dag bier omdat het gewoon lekker is.
Of helemaal geen ondergoed dragen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
keb zelfs gehoord dat er mensen zijn die elke dag een schone onderbroek aantrekken
Dat vind ik dan weer het andere uiterste.quote:
Zit ik toch wel goed met om de 10 dagen, en over de onderbroekenlol?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer het andere uiterste.
Iedere dag verschonen slaat gewoon echt nergens op, eens in de week of twee weken is voldoende.
Echt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
keb zelfs gehoord dat er mensen zijn die elke dag een schone onderbroek aantrekken
Mijn ondergoed is niet dubbelzijdig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:15 schreef bakayarou het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ze zijn toch niet voor niets ontworpen om ook binnenstebuiten gedragen te kunnen worden...
In amsterdam (west) hoef je echt niet aan te komen met een lijflucht,je word gewoon te kijk gezet,maakt niet uit wie of hoeveel mensen erbij staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:31 schreef woniya het volgende:
Stel dat je niet fris zou ruiken dat durven mensen dat toch niet hoor, veel te bang dat je boos wordt. Douchen kan toch in 7 minuten gebeurd zijn, inzepen, haar wassen, afspoelen en afdrogen?
Precies, net zoals een condoom.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:15 schreef bakayarou het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ze zijn toch niet voor niets ontworpen om ook binnenstebuiten gedragen te kunnen worden...
Onder normale omstandigheden 1x per week.quote:Hoe vaak douche jij per week?
Nou als ik niet douche als ik uit mijn werk kom, dan denk ik dat ik ongezond bezig ben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:54 schreef m021 het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden 1x per week.
Uitzonderingen bij:
- als het erg warm is
- na viesmakende werkzaamheden of sporten
- als ik naar een feestje o.i.d. ga
Mensen die elke dag (of zelfs meerdere keren per dag) douchen zijn behoorlijk ongezond bezig. De meeste (huid)artsen bevelen aan om niet vaker dan 1x per twee dagen te douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |