abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40566291
Naar aanleiding van het topic 'Personeel dat niet kan rekenen', hier nog een irritatie die steeds grotere vormen begint aan te nemen:

Krijg ik net het volgende mailtje van een collega:
quote:
1234567890 : De overenkomst bij deze code moest beeindigt worden bij correctie geeft hij de melding notaregel ontbreekt kunnen jullie daar iets aan doen wat zijn de vervolgstappen.

0987654321: De overenkomst bij deze code moest beeindigt worden bij correctie geeft hij de melding er zijn nog aangehouden correctie aanwezig wat zijn de vervolgstappen.

Ik heb te horen gekregen dat ik met dit soort gevallen contact met jullie op moest nemen zouden jullie mij kunnen helpen met deze gevallen zodat er weer een paar gaan verdwijnen alvast hartelijk bedankt !
Wanneer gaan ze nu eens personeel werven op basis van hun spelling en opleiding? Kolere hee, tel de spelvauten!!!
pi_40566390
Dat is niet echt normaal, hebben ze trouwens nooit van interpunctie gehoord? Dat stukje is nauwelijks leesbaar.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_40566400
Mijn collega gebruikt helemaal geen kommas, punten, hoofdletters of enters in mailtjes.
Leest ontzettend lastig.
Aan de andere kant komt de boodschap wel door omdat je de mail 10 keer moet lezen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_40566803
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn collega gebruikt helemaal geen kommas, punten, hoofdletters of enters in mailtjes.
Leest ontzettend lastig.
Aan de andere kant komt de boodschap wel door omdat je de mail 10 keer moet lezen.
misschieniszijntoetsenbordkapot
uit een aspergernest
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:34:50 #5
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_40566918
Tsjek uns du pots dii hiir zomz ob Vok? wordun gudan...
pi_40567003
Mijn collega's zijn gemiddeld zo'n 50 jaar oud en zelfs daar zie ik nog behoorlijk foute spelling of grammatica voorbij komen.
En dat terwijl ik dus een generatie jonger ben (en je dus zou verwachten dat er bij hen meer op correcte spelling gehamerd is) en ik zelf ook nog wel eens spelfouten maak met D's en T's. <schaam>
pi_40567141
Ach, je kan je collega's daar toch gewoon aanspreken? Ik zie het hier regelmatig voorkomen, ook bij communicatie naar klanten toe. Zo moeilijk is het toch niet om die paar essentiele regeltjes toe te passen lijkt me. ...

"Maar je begrijpt toch wat ik bedoel?"
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:46:20 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40567258
Bekend probleem.
Wij krijgen calls doorgezet van de helpdesk en die kunnen ook niet schrijven
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:49:32 #9
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_40575056
Beste collega's,
Boh gek, morgen is er een vergadering, jeweets. Ik hoorde het ook pas net van de secretaresse. Dus ik zo van tjeh, in principe pwnd wie ein n00b.
Jullie komen toch ook wel he? Behalve onze collega Bert die is verhinderd, totally n00b.
Verder heb ik toensjus de agenda in jullie postvakjes gelegd.

Groetjes, jullie collega
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_40575360
Ik hep gheen enkule spelvout kunen ontdeckun?
pi_40575372
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:49 schreef Henny_Huisman het volgende:
Beste collega's,
Boh gek, morgen is er een vergadering, jeweets. Ik hoorde het ook pas net van de secretaresse. Dus ik zo van tjeh, in principe pwnd wie ein n00b.
Jullie komen toch ook wel he? Behalve onze collega Bert die is verhinderd, totally n00b.
Verder heb ik toensjus de agenda in jullie postvakjes gelegd.

Groetjes, jullie collega
Als ik je baas was stond je nu bij het CWI.
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:03:20 #12
88442 power_bram
't is al weer vroeg laat
pi_40575520
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:58 schreef ruftman het volgende:
Ik hep gheen enkule spelvout kunen ontdeckun?
ick oook neit
't is al weer vroeg laat
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:19:28 #13
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40578280
Vet he gek alleen op het einde van een uber lange zin een punt zetten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties