In een luchtdichte tent! (hoeft niet zo lang te duren dan!)quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:44 schreef Sjummie het volgende:
Als ik jou was zou ik de rest van m'n leven gewoon binnenblijven.
pas dan maar op dat je geen virus oploopt via de pcquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:47 schreef Rekkie het volgende:
Een lintworm kun je ook in Nederland op lopen, dus ik zou gewoon je leven slijten achter de pc en nooit meer buiten komen.
Zorg dat je niet eet en drinkt, dan hoef je ook niet heel erg lang in de zorgen te zitten
Ik zou gewoon gaan.... en dan zo praten en alle beesten laten je vanzelf links liggen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:49 schreef ey_boks het volgende:
Ey yo,
Tuurlijk ga ik nu niet naar het buitenland, maar het blijven enge beeste rite?
Je wee Tog,
Ey boks!
Gast met jou kan ik pratenquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan.... en dan zo praten en alle beesten laten je vanzelf links liggen...
Mss >>FTR?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:02 schreef HeatWave het volgende:
---KLB.
Woensdagavondquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Wanneer is de herhaling?
fie eerste foto is duidelijk nep. Waarom? Omdat het de darmen niet volgt, en ik heb nog nooit een beest gezien met skelet dat ACHTER je ruggegraat langs gaat...quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:42 schreef ey_boks het volgende:
Ik zit gister een beetje rond te zappen. Bleef ik even hangen op een programma van Discovery channel.
Die kerel die slikte een lintworm in en volgde zijn groei. In het begin merk je er niks van en tig weken later heb je een 10meter lange sliert in je lichaam en witte stukjes in je feces.
[afbeelding]
Daarna nog een vrouw wiens hoofd een broedplaats was voor paardelarves (paard in de zin van lelijk groot)
[afbeelding]
En visjes die elke opening van je lichaam inzwemmen, vastklemen, stukmaken en bloedzuigen brrr.
Ik ga iig niet meer naar die tropische landen.
Bedankt discovery channel(Blij dat de kabel binnenkort word afgesloten)
Je wee Tog,
Ey_Boks!
-
Ey yo,
Tuurlijk ga ik nu niet naar het buitenland, maar het blijven enge beeste rite?
Je wee Tog,
Ey boks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |