Helemaal mee eens. Zoals die kerel antwoorden gewoon uit het hoofd kan oplepelen (ook bij de AKQ-meet, dus echt zonder mogelijkheid tot opzoeken - dit voor de twijfelaars) Is gewoonweg bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:50 schreef marcito het volgende:
Asmo blijft voor mij de AKQ master.
bij de pubquiz op maandag in Utrecht wassie ook onverslaanbaarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zoals die kerel antwoorden gewoon uit het hoofd kan oplepelen (ook bij de AKQ-meet, dus echt zonder mogelijkheid tot opzoeken - dit voor de twijfelaars) Is gewoonweg bewonderenswaardig.
euhm. euhm. MaJo kent 'm beter.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:50 schreef DeSiever het volgende:
We hebben te maken met een fenomeen! Wat is het verder voor iemand dan?
Hij is erg druk met van allesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef DeSiever het volgende:
Waar is Asmo nu eigenlijk?
Dus op de meet was hij ook goed? Zijn er toen nog google-gebruikers ontmaskerd?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
De mensen die niet konden toen zijn dus automatisch verdacht![]()
Ik bedoel jou nietquote:
ja dat dacht ik welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel jou nietJij had de hele dag gewerkt en was moe
En alsof ik het serieus meen
neuhquote:
Ah gossie het leven is zwaarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuh![]()
Bureauredactie opdrachten die niet meewerken. Gezeik. Ik ga Wouter Bos heel niet interviewen, dus waarom zou ik een interview moeten voorbereiden?![]()
En ik moest vandaag 2,5 uur reizen om medicijnen op te halen en zit nu vast in een boerengat. Feest. En ik heb hoofdpijn. En ik heb volgende week 4 tentamens![]()
Er is ook wel iemand anders die mij die avond gaat opvrolijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah gossie het leven is zwaarZal ik je zaterdag bij Rascal opvrolijken?
![]()
Oké jij wintquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er is ook wel iemand anders die mij die avond gaat opvrolijken![]()
Ik heb effe gegoogled (niet geantwoord natuurlijk), maar het is toch niet normaal dat je hiervan het antwoord weetquote:Ik ben ook zo weg, dus eveneens een makkelijke:
Noem de 2 actrices die Helen Helmink gespeeld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |