Ik ga niet op de poll stemmen omdat ik alleen voor mezelf kan spreken dat ik geen hulpmiddelen gebruik. Maar ik ben benieuwdquote:Op maandag 7 augustus 2006 04:05 schreef marcito het volgende:
heb t gevonden!
Trouwens dit topic is geen offence om af te zeiken, maar ben gewoon benieuwd wat de meesten hierover denken. Zelf is mijn mening natuurlijk al duidelijk maar goed er zullen ook wel een paar slimmeriken in zitten
Bedoel je deze zin werkelijk zo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:21 schreef Neleos het volgende:
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik heb zelf nog nooit een vraag beantwoord zonder te googlen.
Algemene Kennis Quiz Deel 126quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:46 schreef Pranfeuri het volgende:
waar is die quiz?
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een bagger geheugen maar onthou relevante dingen, zoals als hoeveelste moest Teach in optreden tijdens het songfestival in 73. Maar ik ben altijd te laat om mijn genialiteit te laten zien omdat ik mijn kwaliteiten in nog 20 andere topics moet laten gelden.Ik wil niemand teleurstellen.
Loyd Cole and the Commotionsquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:10 schreef DeSiever het volgende:
Ik denk even aan een liedje van de band Live genaamd Rattlesnake naar aanleiding van uw username. Wel geinig nummer.
Idd, het zou op moeten vallen als iemand alle "opzoekbare" vragen wel goed heeft, maar plaatjes-vragen of muziek-vragen niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef macondo het volgende:
Veel nutteloze feitjes weten is wat anders dan slimheid. Het heeft meer te maken met een goed geheugen en algemene interesse. Dat even ter zijde voor de topic starter.
Enfin, de meesten heb zich wel bewezen met het beantwoorden van vragen die lastig te googlen zijn - zoals stukjes tekst uit een boek of foto's van architectuur en kunst (vooral Soempie is daar sterk in). Daarnaast blijven genoeg vragen onbeantwoord, die met google zo op te zoeken zijn.
MaJoooooooooquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:37 schreef MaJo het volgende:
Jee, iemand heeft een topic over mijn topic geopend![]()
Algemene Kennis Quiz Deel 127quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:46 schreef Mustard_Man het volgende:
is er een algemene kennisquiz op fok?
Jaquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef macondo het volgende:
Veel nutteloze feitjes weten is wat anders dan slimheid. Het heeft meer te maken met een goed geheugen en algemene interesse. Dat even ter zijde voor de topic starter.
Enfin, de meesten heb zich wel bewezen met het beantwoorden van vragen die lastig te googlen zijn - zoals stukjes tekst uit een boek of foto's van architectuur en kunst (vooral Soempie is daar sterk in). Daarnaast blijven genoeg vragen onbeantwoord, die met google zo op te zoeken zijn.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:37 schreef MaJo het volgende:
Jee, iemand heeft een topic over mijn topic geopend![]()
Jeequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd- nu tel je echt mee
waarom? gebruik jij google?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:13 schreef DeSiever het volgende:
Slotje
Helemaal mee eens. Zoals die kerel antwoorden gewoon uit het hoofd kan oplepelen (ook bij de AKQ-meet, dus echt zonder mogelijkheid tot opzoeken - dit voor de twijfelaars) Is gewoonweg bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:50 schreef marcito het volgende:
Asmo blijft voor mij de AKQ master.
bij de pubquiz op maandag in Utrecht wassie ook onverslaanbaarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zoals die kerel antwoorden gewoon uit het hoofd kan oplepelen (ook bij de AKQ-meet, dus echt zonder mogelijkheid tot opzoeken - dit voor de twijfelaars) Is gewoonweg bewonderenswaardig.
euhm. euhm. MaJo kent 'm beter.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:50 schreef DeSiever het volgende:
We hebben te maken met een fenomeen! Wat is het verder voor iemand dan?
Hij is erg druk met van allesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef DeSiever het volgende:
Waar is Asmo nu eigenlijk?
Dus op de meet was hij ook goed? Zijn er toen nog google-gebruikers ontmaskerd?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
De mensen die niet konden toen zijn dus automatisch verdacht![]()
Ik bedoel jou nietquote:
ja dat dacht ik welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel jou nietJij had de hele dag gewerkt en was moe
En alsof ik het serieus meen
neuhquote:
Ah gossie het leven is zwaarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuh![]()
Bureauredactie opdrachten die niet meewerken. Gezeik. Ik ga Wouter Bos heel niet interviewen, dus waarom zou ik een interview moeten voorbereiden?![]()
En ik moest vandaag 2,5 uur reizen om medicijnen op te halen en zit nu vast in een boerengat. Feest. En ik heb hoofdpijn. En ik heb volgende week 4 tentamens![]()
Er is ook wel iemand anders die mij die avond gaat opvrolijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah gossie het leven is zwaarZal ik je zaterdag bij Rascal opvrolijken?
![]()
Oké jij wintquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er is ook wel iemand anders die mij die avond gaat opvrolijken![]()
Ik heb effe gegoogled (niet geantwoord natuurlijk), maar het is toch niet normaal dat je hiervan het antwoord weetquote:Ik ben ook zo weg, dus eveneens een makkelijke:
Noem de 2 actrices die Helen Helmink gespeeld hebben
Jeugdsentiment. Wanneer is er weer een meet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:03 schreef MaJo het volgende:
Waarom rakel je dit topic steeds op DeSiever
Binnenkort.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:52 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Jeugdsentiment. Wanneer is er weer een meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |