Gaan de modjes scherper en harder optreden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:20 schreef Bupatih het volgende:
Ga elkaar lastig vallen op MSN.
Maar in ieder geval niet hier in ONZ. Of je moet tegen een ban willen aanlopen. Want die gaan geheid vaker vallen!
Er zijn de laatste tijd gewoon meer baggeraars in ONZ. Er zullen dus ook meer bans vallen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaan de modjes scherper en harder optreden?
Meer uitleg graag![]()
![]()
Oké...quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd gewoon meer baggeraars in ONZ. Er zullen dus ook meer bans vallen.
Maar dat is logisch.
Hoe kom je er eigenlijk op?quote:
Wat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoe kom je er eigenlijk op?Mods op Fok! geven toch gewoon een waarschuwing. Tenzij je het erom doet?
![]()
Aah ja he ,quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd gewoon meer baggeraars in ONZ. Er zullen dus ook meer bans vallen.
Maar dat is logisch.
Ja dat wel.... Maar ik plaatste is-een-keer iets in de FB van ONZ en kreeg ik paar uur later antwoord. En ik wilde dit snel wetenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:37 schreef NanKing het volgende:
Dit soort dingen kunnen makkelijk in de FB van onz..
SeaOfLovequote:Op maandag 7 augustus 2006 00:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoe kom je op het idee dat de mods opeens veel strenger zouden optreden? dat.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Was belangrijk....
Antwoord is er dus mag van mij dicht hoor bupa![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:37 schreef NanKing het volgende:
Dit soort dingen kunnen makkelijk in de FB van onz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |