Je hebt een 5 minuten durend zwart-wit filmpje van een piemel gemistquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:31 schreef PLAE@ het volgende:
KUT VERGETEN
hele avond zitten kaarten. is wel goed voor het vroegah gevoel maar![]()
nouja dan de herhaling maar.
yupquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Overigens wel een indrukwekkende docu-film van Werner Herzog.![]()
Is dat deze over die dove blinden -of blinde doven? dan: Yup.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Overigens wel een indrukwekkende docu-film van Werner Herzog.![]()
á 500 euro per minuut, vergeet het niet te vermeldenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je hebt een 5 minuten durend zwart-wit filmpje van een piemel gemist![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Is dat deze over die dove blinden -of blinde doven? dan: Yup.![]()
Ja, ken je toevallig die docu over mensen die niets voelen (tastzin) en doof zijn en blind. Dat was pas heftig. Een zo'n vrouwtje had alleen maar een beetje gevoel op haar voorhoofd. "mute" heette die docu geloof ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
In 1971 gefilmd en dan heb ik zo iets van: zoek, voor zover de mensen nu nog leven, ze weer eens op om te zien hoe ze het tegenwoordig met alle nieuwe technologie doen.
Dat lijkt mij dus weer interessant.
Oneens, het is aan hem eruit te halen wat erin zit, dat kan hij duidelijk niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:21 schreef corc het volgende:
Luyendijk doet het prima. Veel beter dan Palmen zelfs. Maar wat moet je met zo'n gast?
Hij probeerde het wel degelijk, maar als je tever gaat kan klapt zo'n gast helemaal dicht. Dan krijg je een vijandige houding aan tafel en daar bereik je niets mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oneens, het is aan hem eruit te halen wat erin zit, dat kan hij duidelijk niet.![]()
Ja , daar verheug ik mij ook op.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben na een half uur afgehaakt, het kon me niet boeien.
Met De Winter zal het wel een leukere aflevering worden.
Leon de Winterquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken.
Wie komt volgende week ?
Reken er maar op dat dat wel gaat gebeuren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoop niet dat De Winter te veel van die 'zie je nou wel'-fragmenten wil laten zien. Dat ie Zomergasten gaat gebruiken als platform van zijn ideeen.
Daarom zit ik helemal niet te wachten op de Winter. Die is zo met zichzelf bezig..quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reken er maar op dat dat wel gaat gebeuren.
Misschien kunnen we voorspellen wat ie gaat kiezenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
En juist DAAROM is Luyendijk dan de ideale presentator - die is jarenlang correspondent geweest in het Midden-Oosten, oa. bij de Palestijnen. Die kan De Winter dus prima weerwoord bieden als die zijn stokpaardjes gaat berijden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk.Misschien dat er een beetje felheid kan ontstaan, na de twee kabbelende vorige afleveringen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En juist DAAROM is Luyendijk dan de ideale presentator - die is jarenlang correspondent geweest in het Midden-Oosten, oa. bij de Palestijnen. Die kan De Winter dus prima weerwoord bieden als die zijn stokpaardjes gaat berijden.
Daarom kan komende zondag dus juist een leuke aflevering worden![]()
Dat hoop ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk.Misschien dat er een beetje felheid kan ontstaan, na de twee kabbelende vorige afleveringen.
Daar ben ik wel een beetje bang voor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:12 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat hoop ik.
Ik hoop dan wel dat de Zomergasten-redactie Luyendijk een beetje vrij laat om zijn eigen standpunten tegenover die van De Winter te plaatsen of in elk geval om flink tegen De Winter in te gaan als die het te hoog in zijn bol krijgt.
Met een beetje pech moet Luyendijk zich op last van de redactie koest houden en De Winter alle ruimte bieden, omdat die nu eenmaal de Zomergast is. Dat zou jammer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |