zo gauw er ergens meerdere gewonden/doden vallen bij een evenement is dat toch wel een extra journaal waard geweest in de laatste jaren... zometeen wel een regulier NOS-journaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat lijkt me, ontdanks dat het best ernstig is, iets overdreven.
K-sjot zit net aan de overkant, die andere dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef Aurelium het volgende:
Is het nou de trap naar de arena of de trap naar het K-sjot?
Ok, arena dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
K-sjot zit net aan de overkant, die andere dus.
een tijdelijke trap, niet deze dus:quote:
Die trappen langs de gracht zijn allemaal al weer een jaar of 30 oud en zullen waarschijnlijk niet (meer) geschikt zijn voor zo veel volk tegelijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
Zit me wel weer kwaad te maken dat ze zoiets ondeugdelijks neerzetten
Wel die trap dus,....quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
een tijdelijke trap, niet deze dus:
[afbeelding]
tenminste die staat er al een poosje volgens mij.
het is geen tijdelijke trap, de trap op de foto is ingestort en die staat er al jaren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik het op onderstaande foto goed zie dan is het wel deze trap...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die trap staat er al een hele lange tijd en zag er op het oog stevig en sterk uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Oh het is die brug inderdaad - jeetje, die is er al jaren inderdaad
Dat is nou net het probleem denk ik,....maar hij deed wel stevig aan ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Oh het is die brug inderdaad - jeetje, die is er al jaren inderdaad
Dat is toch veel nieuwer, niet te vergelijken!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:16 schreef VoreG het volgende:
Apart want er staan altijd veel mensen op de trap te wachten voor de Arena
Nieuwer?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is toch veel nieuwer, niet te vergelijken!
Het is wel de trap naar de Arena toe, kijk maar op Eilanden's foto.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is toch veel nieuwer, niet te vergelijken!
Bruggen, kelders en werven zijn iid gegenoveerd maar die trappen hebben ze volgens mij alleen van een nieuwe laag verf voorzien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:16 schreef Bluezz het volgende:
De gewelven, de kelders zijn een paar jaar geleden toch opgeknapt? Incl. de trappen en bruggen?
daar zit ik nou ook aan te denkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:19 schreef Aurelium het volgende:
Hoop wel dat er geen bekenden aanwezig waren
Ik geloof dat ik de verkeerde arena in mijn hoofd hadquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef VoreG het volgende:
Het is wel de trap naar de Arena toe, kijk maar op Eilanden's foto.
Hij functioneert als een permanente trap - had net zo goed van beton kunnen zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef Napster het volgende:
Is die trap van hout?
Ook niet echt verstandig dan om er met 50man op te gaan dansen![]()
Inderdaad, een forse en stevige trap, waarbij je absoluut niet het idee zou krijgen dat 'ie in kan storten. Ik had ook zonder argwaan op die trap gaan staan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij functioneert als een permanente trap - had net zo goed van beton kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |