abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40812975
p-etr-a, als je om een proefje vraagt doen ze echt niet moeilijk en mijn ervaring met Dream Cream is ook goed
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_40813788
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
je bent niet ff naar binnen geweest?
Nee... heb ik een kans gemist?
pi_40813803
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:39 schreef Ardenlyn het volgende:
Helaas ben ik bang dat New ook geen juste shampoo voor mij is. Zijn nu dus al 3 shampoo bars die ik voor nop heb gekocht
Mijn ervaring met Lush-shampoo, of eigenlijk íedere shampoo is dat je het eerst een paar keer gebruikt moet hebben om optimaal resultaat te zien.
Zo kon ik bijvoorbeeld de eerste twee keer voelen dat mijn haar met de shampoobars vrij stroef werd, maar na die keren kwam ik er makkelijk doorheen en voelde het superglad en handelbaar aan!
Mijn advies aan jou is dus om het nog even de kans te geven.

En ik moet snel zorgen dat ik in de buurt van een lushwinkel kom. Een vriendinnetje van mijn is binnenkort jarig en de proefjes die ik haar gegeven heb van Lush vindt ze helemaal geweldig! (jeej, weer eentje besmet ) Nadeel is wel dat ik zo snel niet de mogelijkheid heb om naar de winkel te gaan...
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:32:32 #204
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40814112
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:25 schreef var.fok het volgende:

[..]

Nee... heb ik een kans gemist?
Geen idee, hou je van heerlijke ruikende zeepjes en andere lichaamsdingetjes?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_40814158
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:26 schreef Sade het volgende:

[..]

Mijn ervaring met Lush-shampoo, of eigenlijk íedere shampoo is dat je het eerst een paar keer gebruikt moet hebben om optimaal resultaat te zien.
Zo kon ik bijvoorbeeld de eerste twee keer voelen dat mijn haar met de shampoobars vrij stroef werd, maar na die keren kwam ik er makkelijk doorheen en voelde het superglad en handelbaar aan!
Mijn advies aan jou is dus om het nog even de kans te geven.

En ik moet snel zorgen dat ik in de buurt van een lushwinkel kom. Een vriendinnetje van mijn is binnenkort jarig en de proefjes die ik haar gegeven heb van Lush vindt ze helemaal geweldig! (jeej, weer eentje besmet ) Nadeel is wel dat ik zo snel niet de mogelijkheid heb om naar de winkel te gaan...
Moet het dan wel persee dezelfde shampoo zijn? Ik heb namelijk nog een bar erbij gekocht gisteravond via internet.
En mijn haar wordt ook wat stroef maar vooral word het achterop wat vettig. Ik spoel het goed uit.
Ik geef die New dan nog een paar keer een kans maar kan ik het af wisselen met Hybrid?(die heb ik gisteren besteld)
Bedankt voor je advies!

Heb zo'n zin in m'n bestelling
Vooral SH want ik heb vannacht weer eens een rot nacht gehad en ik had hem goed kunnen gebruiken
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:35:57 #206
2735 Aarti
pi_40814282
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef Ardenlyn het volgende:

Vooral SH want ik heb vannacht weer eens een rot nacht gehad en ik had hem goed kunnen gebruiken
Vestig niet superveelhoop op SH hoor, ik heb hem ook en bij mij als notoire slechtslaper doet ie niks
pi_40814767
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Moet het dan wel persee dezelfde shampoo zijn?
Denk het niet (maar weet het niet zeker, misschien dat de andere dames het beter weten) maar mijn haar kon het prima hebben dat ik Ultimate Shine en Hybrid combineerde.

Hybrid

en inderdaad, vestig niet teveel hoop op die Sleepy Head. Het is geen slaapmiddel, maar gewoon iets wat je lekker kan ontspannen als je er de tijd voor neemt. (wat niet wil wegnemen dat het gewoon een erg fijn product is! )
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_40814772
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Aarti het volgende:

[..]

Vestig niet superveelhoop op SH hoor, ik heb hem ook en bij mij als notoire slechtslaper doet ie niks
Weet ik maar heb er gewoon veel zin in. De balms, cremes en olieen die ik heb geprobeerd deden niets bij mij dus ik hoop gewoon dat deze wel iets doet.
Ook al word ik er alleen maar ontspannen van dan is het al goed

Tja en die Hybrid ben erg benieuwd

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2006 23:49:27 ]
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:47:50 #209
2735 Aarti
pi_40814822
Je weet maar nooit, wie weet val jij er wel van als een blok in slaap
pi_40827528
De zeepjes staan op de UK site!
Sanity is (not) statistical
pi_40827856
De nieuwe jelly's en Powdry zijn in de Kalverstraat!

The Joy of Jelly
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_40827875
*gilt als een klein meisje*
*gaat naar UK site*
Tap tap tap
pi_40828178
Ice Blue Soap:

Die lijkt me lekker. Had hij alleen niet eerst een andere naam.. ?
  † In Memoriam † dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:56:34 #214
43556 miss_dynastie
pi_40828513
Nee, toch, alleen met de toevoeging 'fuck you' maar dan dat fuck gecensureerd of zo?
Ik ga ook even kijken op de UK site.
pi_40828688
Dat was alleen een werknaam, ivm dat TBS gedoe. De werknaam voor Joy of Jelly was Sex geloof ik.

Ok, ik stond in het rood (hallo boeken-die-ik-nodig-heb-voor-scriptie-schrijven, waarom eten jullie mijn geld op?), het loon is binnen en nu heb ik 230 euro. Daar moet nog 103 euro af voor m'n verzekering en ik moet nog een keer tanken. Houden wij over, circa 100 euro. Moet nog een creditcardrekening af (meer boeken). Houden wij over, circa onbekend negatief saldo. Moet ik Lush bestellen of niet?
pi_40829090
oh, koop jij boeken voor je scriptie
Tap tap tap
pi_40829141
Maeghan, denk dat je er niet onderuit komt want de jelly's zijn zoooo lekker

En Lush maakt blij --> scriptie schrijven gaat makkelijker... tenminste zo denk ik, en dankzij die redenatie heb ik net weer veel te veel geld uitgegeven
Last.fm Twitter
pi_40830633
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:15 schreef CherryLips het volgende:
oh, koop jij boeken voor je scriptie
Ja. De LB is weer eens niet toereikend. What's new. Heb inmiddels voor ca. 230 euro boeken aangeschaft en nog eens een paar boeken gekopieerd. Plus treinkaartje naar Utrecht. M'n scriptie heeft ondertussen dus wel 250 euro gekost.
pi_40830912
crisis. ik heb nog helemaal niks gedaan eigenlijk, behalve wat artikelen opgezocht en gekopieerd. ik kan geeneens boeken vinden waar ik wat aan zou kunnen hebben. het gaat iig erg lang duren.
Tap tap tap
pi_40831296
Ja hier ook. Het idee om voor 1 november af te studeren is inmiddels het raam uit Ik hoop ergens voor zomer 2007. Lekker kalm aan. Ik ga nu eerst fulltime werk zoeken en daarnaast rustig in m'n eigen tempo zonder stress-stress-stress doorwerken aan m'n scriptie.

Volgens Lotjes redenering mag ik dus ook rustig doorlushen =D

Maar de LB zuigt. Vorig jaar hadden ze ook welgeteld anderhalf boek waar ik iets aan had. Heb ik ook zelf dingen gekocht en ik ben naar Leiden geweest. Wat is jouw onderwerp eigenlijk?
pi_40831646
eeh onderwerp... 'iets over the bell jar van sylvia plath'. er zijn 2 vertalingen van die ik moest gaan analyseren. 1 vertaling heb ik gevonden, de 2e is alleen verkrijgbaar bij ziekenuizen of blindenbibliotheken dus het zal wel een braille-uitvoering zijn, maar dan moet ik eerst een IBL-account aanvragen om hem te krijgen. ik heb geen idee hoe alles werkt, of hoe ik zo'n analyse kan maken als scriptie onderwerp of hoe ik de juiste boeken en artikelen kan vinden. ik zit eraan te denken om egwoon een hele lange tekst te gaan vertalen, al heb ik m'n individuele vertaalopdracht ook nog niet helemaal af. daar moet zeker ook nog zo'n vertaalanalyse-ding bij? grrr.
Tap tap tap
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:59:42 #222
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_40834080
Even tip tussen door: bij de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag hebben ze echt bijna alles (www.kb.nl)...
En ik verheug me op de tramp bodylotion! (om maar even ontopic te blijven.)
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:20:37 #223
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_40843418
Gaat er iemand hier bodylotions bestellen dan?
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_40843741
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef lotje11 het volgende:
Gaat er iemand hier bodylotions bestellen dan?
In dat geval heeft ook deze lotje interesse
Last.fm Twitter
pi_40843765
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:28 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

In dat geval heeft ook deze lotje interesse
ik ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties