Ruikt lekker (lavendel, en nog wat) is veel handzamer dan een vloeibare scrub, doet het geweldig, en je huid voelt ook nog eens geweldig aan na gebruikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Sade het volgende:
En nog iets: ik lees vaak iets over die Buffy. Waarom vinden mensen die zo geweldig? * nieuwsgierig *
Ik schrik gewoon van de prijzen waar ze op ebay weg gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:41 schreef lotje11 het volgende:
Nou Anitra, als je 'm kwijt wilt aan een gewoon persoon ipv ebay.... roep maar!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Affijn ik heb in een bad gelegen met Lush de gouden met de veule glitters, de geur vond ik enigzins ietwat tegen vallen.
Maar het schuim was lekker, en het voelde zacht aan, het ook lang schuim mogen hebben.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar heb er nog 1 te gaan.
de andere heb ik weggegeven die die vond hem te veel prikken de lavendel
Ja.... daar heb ik ook last van, maar ik heb met wel meer lushverpakkingen problemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Coam het volgende:
vinden jullie die potjes waar de jelly inzit ook zo slecht? Bij mij gaan ze altijd lekken als ik ze meeneem, zelfs als ik ze gewoon in het tasje laten zitten, kom ik thuis, zitten al mijn zeepjes onder.
Ik ook niet... ben geen fanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:22 schreef Aarti het volgende:
Ik vind die jellies sowieso zwaar irritant, ik snap niet dat die dingen blijven in het assortiment
Ook dat was leuk geweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
ik had liever nieuwe showergels gehad
Ik welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef CherryLips het volgende:
die poeders snap ik nog niet helemaal, kwak je die over je lijf als poedersuiker over oliebollen?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef CherryLips het volgende:
die poeders snap ik nog niet helemaal, kwak je die over je lijf als poedersuiker over oliebollen?
Inderdaad, had moeders even opgetrommeld, want die gebruikt goregous, dus dan zit je zo boven de 100.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de bestelling boven de 100 euro of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |