Wat moet er gebeuren bij de kaakchirurg?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:27 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nee helaas heb ik die niet..![]()
Ga zo toch maar proberen te slapen en ik hoop dat het snel achter de rug is morgen![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:31 schreef JacMar het volgende:
Mijn verstandskiezen gaan eruit...Ik heb al ijs klaar liggen in de vriezer![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:31 schreef JacMar het volgende:
ik durf ook niet, ik ben als de dood voor de tandarts, alleen bij een controle heb ik het al dun door de broek lopen en kan ik niet slapen, laat staan de kaakchirurgquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:33 schreef Shirley het volgende:
[..]OMFG!
Ik ga je heel veel sterkte alvast wensen, en verwen jezelf flink met Lush, want volgens mij ga je redelijk pijn krijgen. Ik moet ze ook weg laten halen, maar durf niet door alle gruwelverhalen.
Dan kunnen wij mekaar een handje geven. Al zouden ze me 1000 euro aan Lushbonnen geven, mij krijg je echt niet zomaar naar de kaakchirurg. Of ik moet echt dood gaan van de pijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik durf ook niet, ik ben als de dood voor de tandarts, alleen bij een controle heb ik het al dun door de broek lopen en kan ik niet slapen, laat staan de kaakchirurg![]()
Pijnstillers, ijs en Lush, dat heb je dan morgen nodigquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:31 schreef JacMar het volgende:
precies. ik durf ook niet naar de tandhygieniste ofzo. ze moeten gewoon uit m´n mond blijvenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan kunnen wij mekaar een handje geven. Al zouden ze me 1000 euro aan Lushbonnen geven, mij krijg je echt niet zomaar naar de kaakchirurg. Of ik moet echt dood gaan van de pijn.
Dan wil je echt wel jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan kunnen wij mekaar een handje geven. Al zouden ze me 1000 euro aan Lushbonnen geven, mij krijg je echt niet zomaar naar de kaakchirurg. Of ik moet echt dood gaan van de pijn.
Nee maar 2 gelukkigquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Pijnstillers, ijs en Lush, dat heb je dan morgen nodiggaan ze er allemaal in een keer uit?
Bij mij viel het trekken van verstandskiezen serieus mee, maar ik hoefde er ook niet voor naar een kaakchirurg. Ik kreeg alleen nog wel een extra verstandskiesjequote:Op maandag 7 augustus 2006 00:47 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nee maar 2 gelukkig![]()
![]()
![]()
Ik heb zowel gruwelverhalen als "positieve" verhalen gehoord...Dus we wachten maar af..
Jullie zien mij hier morgen wel weer verschijnen om een uurtje of half 11 (hoop ik)
![]()
Je hoort het morgen wel! Ik heb in ieder geval meeeeeeeer dan genoeg Lush in huisquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Bij mij viel het trekken van verstandskiezen serieus mee, maar ik hoefde er ook niet voor naar een kaakchirurg. Ik kreeg alleen nog wel een extra verstandskiesje
Absoluut, ik vraag niet voor niets wat ik gratis kan krijgen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Nee, logisch. Als ik in de winkel ben koop ik ook altijd wel wat hoor, bijv. dingen die nog over zijn van kerst oid, of discons die daar nog liggen, maar ik denk al snel 'tja, voor dit geld had ik daar toch meer gekocht'. Us bin zunig he?
Je hebt een goed excuus om vandaag éxtra veel Lush te gebruiken en veel ijsjes te etenquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:43 schreef JacMar het volgende:
Dames ik ben alweer terug en het viel reuze mee! De verdoving was even naar en het wrikken en trekken is ook niet fijn..Heb net wat pijnstillers gehaald bij de apotheek en zit met een zak ijs tegen mijn wang![]()
Veel plezier! ik ga even een pijnstiller nemen voordat de verdoving uitwerkt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt een goed excuus om vandaag éxtra veel Lush te gebruiken en veel ijsjes te eten!
Ik wens je veel sterkte, ga zo een dagje rondbanjeren in de Efteling, samen met nog veeeeel meer mensen.
Ik heb nog een halve pop in the bath liggen..maar ik denk dat ik gewoon ga douchen..hahahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:31 schreef Vava het volgende:
Fijn dat het goed ging en dat het meevalt!ik zou een van de nieuwe dingen in bad doen
Beetje laatmaar XcUZ_Me, alsnog veel plezier in de Efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |