abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40559177
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:27 schreef JacMar het volgende:

[..]

Nee helaas heb ik die niet..
Ga zo toch maar proberen te slapen en ik hoop dat het snel achter de rug is morgen
Wat moet er gebeuren bij de kaakchirurg?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:31:57 #52
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40559237
Mijn verstandskiezen gaan eruit...Ik heb al ijs klaar liggen in de vriezer
pi_40559256
Snowfairy terug? Ik heb nog een halfvol 100 ml flesje! Zou ik het nog kunnen rekken tot ze binnenzijn? En TWas is ook heerlijk, al heb ik daar nog een blok van liggen, en ook nog een hele Snowcake... Ik kan nog wel ff vooruit qua kerstzeepjes. Heb zelfs nog 2 bruisballen van het kerstpakket over
Back in business.
pi_40559280
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:31 schreef JacMar het volgende:
OMFG!

Ik ga je heel veel sterkte alvast wensen, en verwen jezelf flink met Lush, want volgens mij ga je redelijk pijn krijgen. Ik moet ze ook weg laten halen, maar durf niet door alle gruwelverhalen.
Back in business.
pi_40559307
quote:

sterkte! en succes!

mijn grootste nachtmerrie ik zou allang gevlucht zijn...
Tap tap tap
pi_40559334
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:33 schreef Shirley het volgende:

[..]

OMFG!

Ik ga je heel veel sterkte alvast wensen, en verwen jezelf flink met Lush, want volgens mij ga je redelijk pijn krijgen. Ik moet ze ook weg laten halen, maar durf niet door alle gruwelverhalen.
ik durf ook niet, ik ben als de dood voor de tandarts, alleen bij een controle heb ik het al dun door de broek lopen en kan ik niet slapen, laat staan de kaakchirurg
Tap tap tap
pi_40559440
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik durf ook niet, ik ben als de dood voor de tandarts, alleen bij een controle heb ik het al dun door de broek lopen en kan ik niet slapen, laat staan de kaakchirurg
Dan kunnen wij mekaar een handje geven. Al zouden ze me 1000 euro aan Lushbonnen geven, mij krijg je echt niet zomaar naar de kaakchirurg. Of ik moet echt dood gaan van de pijn.
Back in business.
pi_40559518
quote:
Pijnstillers, ijs en Lush, dat heb je dan morgen nodig gaan ze er allemaal in een keer uit?
Let's plant a tree
pi_40559533
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dan kunnen wij mekaar een handje geven. Al zouden ze me 1000 euro aan Lushbonnen geven, mij krijg je echt niet zomaar naar de kaakchirurg. Of ik moet echt dood gaan van de pijn.
precies. ik durf ook niet naar de tandhygieniste ofzo. ze moeten gewoon uit m´n mond blijven ik had er laatst nog een discussie over met m´n zwager, en ik zei dat ik gewoon een algehele narcose wou willen als het ooit zover kwam en hij vond het onzin, dat het zo gebeurd was, ploep en klaar. my ass. bij hem misschien. van m´n moeder heb ik altijd heel andere verhalen gehoord. ik hou gewoon niet aan geklooi aan m´n tanden. sla me gewoon bewusteloos en maak me weer wakker. maar dat schijnen ze dus niet te doen.
alleen die naald voor de verdoving al nachtmerries gewoon.
Tap tap tap
pi_40559536
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dan wil je echt wel ja
Let's plant a tree
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:47:09 #61
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40559699
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:41 schreef Vava het volgende:

[..]

Pijnstillers, ijs en Lush, dat heb je dan morgen nodig gaan ze er allemaal in een keer uit?
Nee maar 2 gelukkig
Ik heb zowel gruwelverhalen als "positieve" verhalen gehoord...Dus we wachten maar af..
Jullie zien mij hier morgen wel weer verschijnen om een uurtje of half 11 (hoop ik )
pi_40559822
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:47 schreef JacMar het volgende:

[..]

Nee maar 2 gelukkig
Ik heb zowel gruwelverhalen als "positieve" verhalen gehoord...Dus we wachten maar af..
Jullie zien mij hier morgen wel weer verschijnen om een uurtje of half 11 (hoop ik )
Bij mij viel het trekken van verstandskiezen serieus mee, maar ik hoefde er ook niet voor naar een kaakchirurg. Ik kreeg alleen nog wel een extra verstandskiesje
Let's plant a tree
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:57:09 #63
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40559980
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef Vava het volgende:

[..]

Bij mij viel het trekken van verstandskiezen serieus mee, maar ik hoefde er ook niet voor naar een kaakchirurg. Ik kreeg alleen nog wel een extra verstandskiesje
Je hoort het morgen wel! Ik heb in ieder geval meeeeeeeer dan genoeg Lush in huis en ijs en pijnstillers
pi_40563504
Marije, als je dit nog leest. Veel succes bij de kaakchirurg en hopelijk vanlt het mee.
Gek op mooie kleding.
pi_40563560
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Nee, logisch. Als ik in de winkel ben koop ik ook altijd wel wat hoor, bijv. dingen die nog over zijn van kerst oid, of discons die daar nog liggen, maar ik denk al snel 'tja, voor dit geld had ik daar toch meer gekocht'. Us bin zunig he?
Absoluut, ik vraag niet voor niets wat ik gratis kan krijgen.

JacMar sterkte!
  maandag 7 augustus 2006 @ 08:21:09 #66
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40563575
Verstandskiezen trekken was hier peanuts in ieder geval. De dag erna at ik alweer harde dingen. Niets aan het handje
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:15:57 #67
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40564003
Mijn arme Buffy is bijna op
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:39:48 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40564289
Sterkte met de verstandskiezen JacMar! Ook al zijn ze er nu al uit waarschijnlijk
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:43:40 #69
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40564351
Dames ik ben alweer terug en het viel reuze mee! De verdoving was even naar en het wrikken en trekken is ook niet fijn..Heb net wat pijnstillers gehaald bij de apotheek en zit met een zak ijs tegen mijn wang
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:46:03 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40564391
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:43 schreef JacMar het volgende:
Dames ik ben alweer terug en het viel reuze mee! De verdoving was even naar en het wrikken en trekken is ook niet fijn..Heb net wat pijnstillers gehaald bij de apotheek en zit met een zak ijs tegen mijn wang
Je hebt een goed excuus om vandaag éxtra veel Lush te gebruiken en veel ijsjes te eten !

Ik wens je veel sterkte, ga zo een dagje rondbanjeren in de Efteling, samen met nog veeeeel meer mensen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:52:22 #71
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40564519
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je hebt een goed excuus om vandaag éxtra veel Lush te gebruiken en veel ijsjes te eten !

Ik wens je veel sterkte, ga zo een dagje rondbanjeren in de Efteling, samen met nog veeeeel meer mensen .
Veel plezier! ik ga even een pijnstiller nemen voordat de verdoving uitwerkt!
Het is trouwens een mooie dag om naar de Efteling te gaan

Zo en nu weer over Lush
pi_40570920
@ JacMar: nou, om dan maar een positief verhaal neer te zetten. Mijn verstandskies is er ook eindelijk uit en het meest pijnlijke was de verdoving. Ik vond het ook echt vreselijk eng, maar toen het eenmaal voorbij was voelde ik me rood worden op de kaken, had me toch een beetje aangestelfd vond ik Ik heb er verder helemaal geen pijn of wat dan ook aan gehad. Ik was allang blij dat ik van die kiespijn af was (die van mij was door de midden gebroken )
Maar slim van je dat je het ijs al klaar hebt liggen!
Veel succes vanmiddag en trakteer jezelf daarna lekker op Lush! (welke reden dan ook, er is altijd iets om als excuus te gebruiken )
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:17:17 #73
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40574009
Het valt me inderdaad echt heel erg mee hoor De verdoving is nu echt pas helemaal uitgewerkt en ik heb nog geen pijn (komt ook door de pijnstiller natuurlijk) De bovenste kies is er uitgetrokken en het is daar niet gehecht en bij de onderste kies moesten ze een stukje tandvlees wegsnijden..Daar zitten hechtingen in. Ik heb net even lekker geslapen en ik heb verder ook helemaal geen dik gezicht..
Nu lekker in bad met Lush..weet alleen niet waarmee

Bedankt voor alle berichtjes trouwens
pi_40574466
Fijn dat het goed ging en dat het meevalt! ik zou een van de nieuwe dingen in bad doen

Beetje laat maar XcUZ_Me, alsnog veel plezier in de Efteling
Let's plant a tree
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:34:58 #75
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_40574580
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:31 schreef Vava het volgende:
Fijn dat het goed ging en dat het meevalt! ik zou een van de nieuwe dingen in bad doen

Beetje laat maar XcUZ_Me, alsnog veel plezier in de Efteling
Ik heb nog een halve pop in the bath liggen..maar ik denk dat ik gewoon ga douchen..hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')