Wat nou?quote:
Ja idd, ik merk ook aan dingen die ik dus wilde 'bewaren' om een of andere reden, dat de geur minder wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben m'n voorraad juist aan het opmaken... Ik koop echt ff niks tot wat ik heb bijna allemaal helemaal op is. Vind het zo zonde anders! Je merkt toch dat het in zekere zin wel beperkt houdbaar is allemaal.
Jah roze en hij ruikt steeds lekkerderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het was roze toch, zei je? Misschien Imperialis. Volgens mij is dat de enige roze crème.
[..]
Emperor of Icecream suggereert een zoete geur, maar het zijn bloemetjes. Ik heb 'm nog nooit geprobeerd. Misschien kun je Lemslip of Heavenly Bodies proberen, ik vind ze zelf erg lekker, maar volgens mij zijn dit wel buttercreams die over het algemeen goedgekeurd worden.
Ik gebruik de buttercreams altijd gewoon als zeepje direct op m'n lijf. Je vel wordt er inderdaad heel zacht van. Lemslip ruik je achteraf niet meer zo, maar Heavenly Bodies en Randy (kerstitem) wel... Ik wil binnenkort de andere buttercreams ook wel proberen (binnenkort in 2012 als m'n zeepjes op zijn of zo).
[..]
Je moet idd wennen. Bij sommige producten gaat het Lush gewoon om de werking. Stinkt het? Tsja, jammer. Meestal wennen die geurtjes wel hoor. Herbalism, Dreamcream, het zijn niet echt geuren om over naar huis te schrijvne, maar ze werken wel goed.
Alle hulp is welkomquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:36 schreef Aarti het volgende:
Is Dream wash niet ook roze?.
Oh maar das geen creme
ik hou mn mond maar weer
Dat heb ik gisteren nog gedaanquote:
Het fijne is ook van SH dat hij intrekt in je huid. Heb zelf al van alles geprobeerd bv ook Badger Balm maar dat spul trekt nauwelijks in.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef Anitra het volgende:
Aarti klinkt goed! alleen jammer van het trekkerige. Ik wil hem toch proberen.
Ardenlyn SH isFijn dat je nu dingen hebt die lekker zijn en nu kan je genieten van Lush. volgende stap is over lush dromen
Maeghan een voorraad is toch om aangevuld te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |