abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40884889
iedereen noemt die nieuwe zeep sultana
Tap tap tap
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:54:49 #277
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40885408
Zo.
Ik heb net die pina colada jelly uitgeprobeerd

Hij ruikt lekker, niet echt pina colada maar ik ruik wel een vleugje kokos, wat zoetigs, maar ook stiekem wat heavenly bodies, raar he?
Hij schuimt goed in de puff, alleen mn huid is wel trekkerig nu, jammer. Dus ik moet het insmeren
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_40886442
Help!
Letters to Santa, Hollywood, Sugar Plum, Black Pearl of Enchanted Island?
Sanity is (not) statistical
pi_40886444
Hmm... niks voor mij, ik heb het niet zo op kokos

Die Mud Flats lijkt me wel wat

maar ik heb niks nodig
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_40887137
Ik heb Auntie P maar gedaan. Daar had ik er twee van. (Ok, da's geen argument want van HOllywood hebi k er zeven en van Marzibain heb ik er ook twee, maar vooruit).
pi_40887162
7

oja, ik ga eind september naar londen, dan haal ik daar de nieuwe zeepjes en een nieuwe lading AOBS wel
Tap tap tap
  woensdag 16 augustus 2006 @ 23:30:54 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40887217
Ik ben m'n voorraad juist aan het opmaken... Ik koop echt ff niks tot wat ik heb bijna allemaal helemaal op is. Vind het zo zonde anders! Je merkt toch dat het in zekere zin wel beperkt houdbaar is allemaal.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40887234
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef CherryLips het volgende:
7
Wat nou? Ik bedoel, wat als Hollywood niet meer terugkomt? Moet een voorraadje hebben he.
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben m'n voorraad juist aan het opmaken... Ik koop echt ff niks tot wat ik heb bijna allemaal helemaal op is. Vind het zo zonde anders! Je merkt toch dat het in zekere zin wel beperkt houdbaar is allemaal.
Ja idd, ik merk ook aan dingen die ik dus wilde 'bewaren' om een of andere reden, dat de geur minder wordt.
pi_40887264
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Wat nou?
ja ok, het is niet zo dat ik geen halve liter snow fairy heb.
Tap tap tap
pi_40887297
Mooie zinsconstructie. Het is ook niet zo dat ik geen halve liter back for breakfast heb.
pi_40887391
twee keer min is plus he
Tap tap tap
pi_40887602
En massa is traag.

Niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar dat zijn samen ongeveer de enige dingen die bij mij zijn blijven hangen van de exacte vakken

En nu ga ik in bad. Ik stink.
pi_40887709
Hier moet ook eerst flink wat voorraad op ik heb pas al iets weg moeten gooien omdat het stonk en dat vind ik erg zonde!

maar die verleiding he, al die nieuwe dingen weer maar ik koop nog niks
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_40889522
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Het was roze toch, zei je? Misschien Imperialis. Volgens mij is dat de enige roze crème.
[..]

Emperor of Icecream suggereert een zoete geur, maar het zijn bloemetjes. Ik heb 'm nog nooit geprobeerd. Misschien kun je Lemslip of Heavenly Bodies proberen, ik vind ze zelf erg lekker, maar volgens mij zijn dit wel buttercreams die over het algemeen goedgekeurd worden.

Ik gebruik de buttercreams altijd gewoon als zeepje direct op m'n lijf. Je vel wordt er inderdaad heel zacht van. Lemslip ruik je achteraf niet meer zo, maar Heavenly Bodies en Randy (kerstitem) wel... Ik wil binnenkort de andere buttercreams ook wel proberen (binnenkort in 2012 als m'n zeepjes op zijn of zo ).
[..]

Je moet idd wennen. Bij sommige producten gaat het Lush gewoon om de werking. Stinkt het? Tsja, jammer. Meestal wennen die geurtjes wel hoor. Herbalism, Dreamcream, het zijn niet echt geuren om over naar huis te schrijvne, maar ze werken wel goed.
Jah roze en hij ruikt steeds lekkerder

En als die butters zo blijven werken dan ben ik onwijs blij!!
Maar mijn butters zitten in potjes en het is geen blok.
Heb nu 3 soorten butters dus lijkt mij dat dat nog wel even duurt voordat die op zijn....hoop ik!
Aqua Marina is echt een stinkie drabje in een potje vind ik maar ok ik probeer de geur te vergeten
En net als die EVO want die vind ik ook stinken terwijl mijn man hem wel ok vind
HIWTK is lekker!!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:36:40 #290
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40889630
Is Dream wash niet ook roze?.

Oh maar das geen creme
ik hou mn mond maar weer
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_40889911
De ov-kaart is weer geldig!!!
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_40890065
YES!!!!!!!!!!!!!
Tap tap tap
pi_40897875
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:36 schreef Aarti het volgende:
Is Dream wash niet ook roze?.

Oh maar das geen creme
ik hou mn mond maar weer
Alle hulp is welkom
Heb gisteren de hele Lush pagina bekeken en ik denk dat het Imperials is.
Lush heb ik al een email gestuurd want ik ben wel erg benieuwd wat het nou is.

Vannacht toch weer vaak wakker maar ik was niet zo gespannen als normaal. Zou die SH toch helpen?? Ik test nog lekker door want ik vind hem erg fijn!
pi_40898224
Aarti klinkt goed! alleen jammer van het trekkerige. Ik wil hem toch proberen.

Ardenlyn SH is Fijn dat je nu dingen hebt die lekker zijn en nu kan je genieten van Lush. volgende stap is over lush dromen

Maeghan een voorraad is toch om aangevuld te worden?
pi_40901517
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef Anitra het volgende:
volgende stap is over lush dromen
Dat heb ik gisteren nog gedaan
Balen zeg, als je wakkerwordt en beseft dat je niet de halve Lushvoorraad in huis had.
pi_40903747
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef Anitra het volgende:
Aarti klinkt goed! alleen jammer van het trekkerige. Ik wil hem toch proberen.

Ardenlyn SH is Fijn dat je nu dingen hebt die lekker zijn en nu kan je genieten van Lush. volgende stap is over lush dromen

Maeghan een voorraad is toch om aangevuld te worden?
Het fijne is ook van SH dat hij intrekt in je huid. Heb zelf al van alles geprobeerd bv ook Badger Balm maar dat spul trekt nauwelijks in.
Ik lag met m'n hoofd op m'n man z'n borst gisteren en ik zei al van "je ruikt niet naar Sleepy Head! "
Heb meteen beetje op de vingers gedaan en hem ook een klein beetje ingesmeerd
Maar hij hoopt ook dat het werkt voor mij en hij vind het ook niet erg

En dromen? Nee ik droom liever helemaal niet is lekker rustig 's nachts in m'n hoofd!

EDIT: de creme moet volgens Lush Afterlife zijn Eindelijk weet ik wat ik op mijn gezicht heb gesmeerd

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2006 15:37:40 ]
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:59:30 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40904825
ik heb die lavendel balm ( god hoe heet dat kreng ) van lush.
Heeft mij tijdens mijn zwagerschap toch wel geholpen te slapen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_40906149
In de Glamour van September stond een klein stukje over Dream Cream
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_40906895
Op het UK forum staat bij Lush News of the World welke dingen van B Never eruitgaan. Je kunt nu dus alle B Never telefonisch bestellen en ook de discons, en op alles wat je meer dan 30 pond uitgeeft krijg je 50% korting.

Als je bij de lotions party bestelt kun je dat vermelden en dan betaal je maar een keer verzendkosten, ze wachten dan met versturen tot de lotions klaar zijn.

En natuurlijk wordt het enige luchtje wat ik echt geweldig vind zwaar getroffen, in 1000 Kisses/Botonomancy wordt veel gesneden...
pi_40908424
ik kan nog wat voor je meenemen als ik in Londen ben duurt nog anderhalve maand.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')