Harder-zachter-harder-zachter is niet zo'n probleem; ik zit zelf toch altijd te regelen.. het ene nummer moet nu eenmaal harder dan het anderequote:Twee jaar geleden kwam Sign Of The Times ook al uit op DVD. Echter, zoals velen ondervonden, was de beeldkwaliteit ver beneden peil omdat het gewoon de oude videobeelden waren die rechtstreeks op DVD waren gezet. Maar nu is er dan eindelijk de digitaal opgepoetste heruitgave! En ditmaal zijn de beelden gelukkig wél scherp en kleurrijk! Dit is wat je van DVD-kwaliteit mag verwachten! En ook het geluid lijkt op deze nieuwe versie stukken beter te zijn!
mja, maar als dat om de 3 sec. gebeurd is het toch erg vervelend....quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:36 schreef DrDentz het volgende:
De dure? Maar bij de goedkopere staat dit:
[..]
Harder-zachter-harder-zachter is niet zo'n probleem; ik zit zelf toch altijd te regelen.. het ene nummer moet nu eenmaal harder dan het andere
hebben we een keuze dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef Beathoven het volgende:
Paar links verwijderd, we hebben hierover duidelijke regels in de FAQ staan. We gaan er vanuit dat iedereen deze naleeft.
dat.. is best ziekquote:Op zondag 26 november 2006 10:06 schreef cazzie het volgende:
virtuele tour door de Paisley Park studio
http://www.paisleyparkstudios.com/ppvr/PPVR.html
stoerquote:Op woensdag 13 december 2006 01:33 schreef DrDentz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=et6X3EPTeOQ
![]()
toch maf dat ik dat dan het vetst ga vinden van de hele wedstrijd
Zie hier bovenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef Fredgroes het volgende:
hier zie ik het nog niet staan maar onze vriend treed op tijdens de halftime show van de aanstaande superbowl!!!
quote:Prince won a Golden Globe for Best
Original Song from the movie Happy Feet,
but didn't show up to accept the award.
Jammer dat hij niet komt opdagen. En ik vind het nummer niet zo speciaal. Blijkbaar dachten de rakkers van de golden globe er anders over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |