Nee hoor, het is echt Prince! (Zie ook http://www.housequake.com/view.php?s=&pg=discography_theblackalbum )quote:Op donderdag 28 september 2006 00:33 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Dr Dentz, volgens mij is het niet Prince zelf die je in Bob George hoort. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het de stem van één van zijn bodyguards is. Maar die stem is inderdaad wel vervormt.
Wat stoerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:00 schreef cazzie het volgende:
Song of the Heart
http://pdl.stream.aol.com(...)tlisten_wmg_a_dl.mov
The first single from "MUSIC FROM THE MOTION PICTURE: HAPPY FEET"
will be a brand-new track by Prince, entitled "The Song of the Heart."
Goh, ik ben dus niet de enige die dat vindt!quote:Ligt het aan mij of heeft Prince echt zijn muze verloren na 1995 (The Gold Experience)?
Zover ik weet doet Miles Davis er gewoon op mee. Het optreden is uit de periode van Sign of The Times ( geloof ik )quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:11 schreef Devlinsect het volgende:
Onlangs een live concert weten te bemachtigen uit ik geloof 1988 van Prince met een optreden van Miles Davis. De geluidsbestanden had ik inmiddels van het concert.
Nu heb ik Miles Davis niet voorbij zien komen. Treedt deze jazz legende nou echt op of is het niet zo? Wie weet ut?
En de update van de 3121 site, zie ik nu die zangert van Gnarls Barkley op zijn horloge kijken met een krant onder zijn arm?
Miles jammed mee met "Beautiful Night". Hij was daar achteraf niet blij mij, want hij had het idee dat Prince hem in de zeik zat te nemen omdat ie allerlei cue's aan de band zat te geven. Dat doet ie altijd, maar Miles wist dat niet, en was het niet gewend, dus die dacht dat hij hem zou piepelen. Dat is later wel weer goed gekomen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:49 schreef Frozen het volgende:
[..]
Zover ik weet doet Miles Davis er gewoon op mee. Het optreden is uit de periode van Sign of The Times ( geloof ik )
en opgenomen tijdens oud en nieuw in de Paisley park studios. Ik heb de videoband ervan.
Weinig publiek in de zaal, alleen wat familie en medewerkers.
Prince zelf ziet er erg ongemakkelijk uit, en weet niet precies hoe hij zich gedragen moet in het bijzijn van Miles Davis.
mwha, haal ik het liever op het hubje..quote:Op donderdag 2 november 2006 19:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
nieuwsgroep
alt.binaries.multimedia.prince
gratis goodies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |