Eindelijk weer eens een tof nummerquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Doe Maar - Sinds Een Dag Of Twee - Bupatih - 1 stem
Whehehe.
Hoezo ga je er een "h" achter zetten?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De waardering zal nog wel komen.
Dudequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo ga je er een "h" achter zetten?![]()
WoW?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik ben weer verslaafd aan zo'n stom internetspel..
een jaar lang niet meer gespeeld en nu
alhoewel het niet meer zo erg is als dat het toen was xD
(Ik snap er geen zak van, maar ik strooi maar wat hartjes en lachsmileys omdat jij het bent)quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik rank nu alleen maar omdat ik dan als ik mobster ben met mijn vriendje kan trouwen
(ik heb hem ook via dit spel leren kennen, ook al speelde ik het al anderhalf jaar niet meer serieus maar gewoon standaard op IRC blijven zitten, hoe kansloos eigenlijk)
Och, ik heb geleerd om dat gewoon meteen te negeren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook al ging het over het vriendje?![]()
![]()
Ik word helemaal verkeerd begrepen daar op FOK!radioquote:
Hee, het ging vaak over mij, dus dat mag ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:23 schreef babette21 het volgende:
verdomme, al 1,5 uur dat gelul aan en nog steeds geen plaat van mij
zeg er 's wat van Sven
Net als hier!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik word helemaal verkeerd begrepen daar op FOK!radio.
Hij is benieuwd wie dit nummer heeft aangevraagdquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:23 schreef babette21 het volgende:
verdomme, al 1,5 uur dat gelul aan en nog steeds geen plaat van mij
zeg er 's wat van Sven
Tof hequote:
ja, ik heb ze daar een half uur geleden al een boze mail over gestuurdquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
Ik word helemaal verkeerd begrepen daar op FOK!radio.
Mijn mail over jou. Toen. Op FOK!radio.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, ik heb ze daar een half uur geleden al een boze mail over gestuurd
die ze nog steeds niet hebben voorgelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |