Heb zelf een Golf 2 maar absoluut geen tape of wat dan ook op mn lampen. Ze zijn gewoon helderquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef firecow het volgende:
Al die VW golf sjonnies hebben dat ook op hun golf 1 en 2![]()
![]()
![]()
Neen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:13 schreef Diablo_GT het volgende:
uuhhmm geeft dat niet de klasse aan waarin je raced?
Hoeveel extra pk levert het?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef firecow het volgende:
Al die VW golf sjonnies hebben dat ook op hun golf 1 en 2![]()
![]()
![]()
niet veel, de aerodynamica gaat met 40% omhoog waardoor je 60% sneller optrekt en een veel (+30) hogere top hebt! Dus snel je koplampen verneuken zeg ik maar!quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:42 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Hoeveel extra pk levert het?
huh??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef nonono het volgende:
niemand die dat on gestraft over een midget (of sprite) mag zeggen
VOEL MIJN TORN DES DUISTERNIS!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Dat soort classics wel hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:40 schreef rameijer het volgende:
Wordt die ouwe bak niet gewoon met plakband bij elkaar gehouden?
Jij hebt het zelfs op je ava dus dan zal het voor je pc ook wel werkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
niet veel, de aerodynamica gaat met 40% omhoog waardoor je 60% sneller optrekt en een veel (+30) hogere top hebt! Dus snel je koplampen verneuken zeg ik maar!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Jij hebt het zelfs op je ava dus dan zal het voor je pc ook wel werken![]()
whahahahaa jah zekers, zou ik je ook aanraden!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Jij hebt het zelfs op je ava dus dan zal het voor je pc ook wel werken![]()
MIsschien moet je het ook nog even op je laptop proberenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
whahahahaa jah zekers, zou ik je ook aanraden!Hij draait nu op 8GHz ipv 1.6
![]()
en mijn RAM is ook verviervoudigd![]()
is op mn laptopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
MIsschien moet je het ook nog even op je laptop proberen![]()
Zo komen mensen dus in het nieuws en in de gevangenis, door dingen te doen om te kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Bok op met je laptop uit dit topic, of ik steek een stokje in je, voor de grap, om te kijken wat er gebeurt
Hahahahahaquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:13 schreef Diablo_GT het volgende:
uuhhmm geeft dat niet de klasse aan waarin je raced?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |