Sinds december betaal jij dus waarschijnlijk te weinig voor je verzekering, aangezien die regeling ook wel gestopt zal zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef Razor21 het volgende:
Het heeft dus iets met mijn Beursspaarkoopplan ofzo te maken.
Betaalde bij mijn oude werkgever een x bedrag per maand om te sparen. MAar daar werd ook gedeeltelijk mijn verzekering van betaald.
Ben in december van werkgever veranderd, en volgens mij is het daar ergens fout gegaan.
Zoiets zei mijn moeder ook al...maar ik heb hier nooit wat overgehoord. En ik zie gewoon dt er elke maand 90 Euro aan RVS wordt overgemaakt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Sinds december betaal jij dus waarschijnlijk te weinig voor je verzekering...
Gevolgen:quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zoiets zei mijn moeder ook al...maar ik heb hier nooit wat overgehoord. En ik zie gewoon dt er elke maand 90 Euro aan RVS wordt overgemaakt.
Laat morgen die agent anders wel komen.
Maar wat zijn nu de gevolgen dan? Ik kan hier niet echt veel aan doen lijkt mij. Als ik elke maand te weinig zou betalen, waarom komen ze daar dan nu 9 maanden later pas mee?
En dat ook iddquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef allsystemshalt het volgende:
vraag het eens in werk geldzaken en recht
Klopt, blijkbaar heb je niet meer betaald, om wat voor reden dan ook, en keren ze je de waarde van die polis uit, waarna je klaar bent met die polis. Geen maandelijkse premies, 4000 euro op de bank, maar ook geen verzekering meer...quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:05 schreef Flevoland1 het volgende:
Gegevens invullen en dan krijg je het uitgekeerd.
Of vragen polis voort te zetten.
Het is niet echt een verzekering. Met verzekeringen zit ik bij AGIS.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:20 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Klopt, blijkbaar heb je niet meer betaald, om wat voor reden dan ook, en keren ze je de waarde van die polis uit, waarna je klaar bent met die polis. Geen maandelijkse premies, 4000 euro op de bank, maar ook geen verzekering meer...
hou er rekening mee dat je in april een flink deel mag terugdokken aan de belastingquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:
Voorzichtig wil ik al een fles champange openmaken![]()
![]()
![]()
Zou goed uitkomen moet her en der nog wat dingen terug betalen.
Misschien zit ik in Oktober wel ergens op Hawai![]()
![]()
![]()
![]()
Zie ik dan wel weer...trouwens vind ik nergens op slaan....mijn geld ik heb er voor gespaardquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat je in april een flink deel mag terugdokken aan de belasting![]()
Volgens mij heeft hij het zo nog niet bekekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:11 schreef frederik het volgende:
Waarom ben je nu zo blij?
Je hebt 90 euro per maand, gedurende 5 jaar betaald, maakt 5400 euro (plus renteopbouw).
Je krijgt nu een kleine 4000, en kunt verder nergens meer aanspraken op maken.
En dan heb ik het nog niet eens over een eventuele bijdrage van je werkgever, welke nog boven die 5400 uit zou komen.
Je verliest al met al dus een hoop, in plaats van dat je een gelukje hebt
En dat heb ik een keer meegemaakt, de volle belasting hieroverquote:frederik: en niet te vergeten: wanneer dit een fiscaal vriendelijk sparen was, is het goed mogelijk dat het uitgekeerde bedrag volledig belast is.
Volgens mij heeft ie zowieso zijn geldzaken nog niet bekeken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:19 schreef longinus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het zo nog niet bekeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |