abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:36:00 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40544665
Open net een brief van RVS.

Kort samengevat :

Polisnummer : ********

Op onze verzoeken om de premiebelasting te hervatten hebben wij geen reactie ontvangen. Volgens de polisvoorwaarden hebben wij de bovengenoemde verzerking daarom be-eindigd.

In uw verzekering is nog een netto afkoopwaarde aanwezig van ¤ 3912.12 euro.

Om tot afkoop te kunnen overgaan, verzoeken wij u de onderstaande gegevens in te vullen , te ondertekenen en aan ons te terug te sturen met de bovengenoemde polis.

Ondergetekende, verzekeringsnemer van bovengenoemde polis :

Insert NAW gegevens.

verzoekt het uit te keren bedrag op de volgende wijze over te maken.

Insert rekeningnummer

Hier snap ik dus helemaal niets van. Ze hebben het over uitkeren ofzo, of ben ik nu gewoon de SJAAK dat ik dat terug moet dokken

En zij hebben het over "volgende wijze over te maken" maar er staat niet automatisch een rekeningnummer van hen ingevuld. Moet ik mijn rekening nummer invullen? En ontvang ik dit ofzo?

Morgen maar even bellen

Betaal elke maand netjes mijn verzekering soms weleens te laat geweest maar meteen netjes betaald als ik een aanmaning kreeg.

Zit geen acceptgiro bij, als ik zou moeten betalen zou dat er toch wel bij zitten?
Ik knijp hem best

[ Bericht 6% gewijzigd door Razor21 op 06-08-2006 16:46:34 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:41:57 #2
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40544844
Het heeft dus iets met mijn Beursspaarkoopplan ofzo te maken.
Betaalde bij mijn oude werkgever een x bedrag per maand om te sparen. MAar daar werd ook gedeeltelijk mijn verzekering van betaald.

Ben in december van werkgever veranderd, en volgens mij is het daar ergens fout gegaan.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:45:21 #3
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40544941
Durf nog niet te juichen die brief nu 10 keer gelezen, ik denk zelf hoop ik dat ik het bedrag gestort krijg. Want ik heb namelijk 5 jaar lang gebruik gemaakt van deze polis (Beurspaarplan).

Maar ik durf nog niet te juichen
pi_40545204
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef Razor21 het volgende:
Het heeft dus iets met mijn Beursspaarkoopplan ofzo te maken.
Betaalde bij mijn oude werkgever een x bedrag per maand om te sparen. MAar daar werd ook gedeeltelijk mijn verzekering van betaald.

Ben in december van werkgever veranderd, en volgens mij is het daar ergens fout gegaan.
Sinds december betaal jij dus waarschijnlijk te weinig voor je verzekering, aangezien die regeling ook wel gestopt zal zijn.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:57:08 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40545250
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:55 schreef existenz het volgende:

[..]

Sinds december betaal jij dus waarschijnlijk te weinig voor je verzekering...
Zoiets zei mijn moeder ook al...maar ik heb hier nooit wat overgehoord. En ik zie gewoon dt er elke maand 90 Euro aan RVS wordt overgemaakt.

Laat morgen die agent anders wel komen.
Maar wat zijn nu de gevolgen dan? Ik kan hier niet echt veel aan doen lijkt mij. Als ik elke maand te weinig zou betalen, waarom komen ze daar dan nu 9 maanden later pas mee?
pi_40545356
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:57 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Zoiets zei mijn moeder ook al...maar ik heb hier nooit wat overgehoord. En ik zie gewoon dt er elke maand 90 Euro aan RVS wordt overgemaakt.

Laat morgen die agent anders wel komen.
Maar wat zijn nu de gevolgen dan? Ik kan hier niet echt veel aan doen lijkt mij. Als ik elke maand te weinig zou betalen, waarom komen ze daar dan nu 9 maanden later pas mee?
Gevolgen:
a) Zie je brief
b) Je kan aangeven dat het om een fout ging en het achterstallige nog betalen

Verzekeringen hebben tal van klanten en hun ICT systemen zijn niet altijd even geweldig en al helemaal niet met het nieuwe zorgstelsel wat een hoop werk heeft opgeleverd. Dat duurt dus gewoon langer voordat ze er achter komen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40545360
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef allsystemshalt het volgende:
vraag het eens in werk geldzaken en recht
En dat ook idd
  Licht Ontvlambaar zondag 6 augustus 2006 @ 17:02:31 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40545389
Meesleept naar WGR
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40545471
Gegevens invullen en dan krijg je het uitgekeerd.
Of vragen polis voort te zetten.
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:09:14 #11
131148 Dondermeester
Blikskaters en gerommel!
pi_40545555
Je zou ze morgen ook even kunnen bellen ...
Wie ik ben?
Wie ben jij eigenlijk????
pi_40545859
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:05 schreef Flevoland1 het volgende:
Gegevens invullen en dan krijg je het uitgekeerd.
Of vragen polis voort te zetten.
Klopt, blijkbaar heb je niet meer betaald, om wat voor reden dan ook, en keren ze je de waarde van die polis uit, waarna je klaar bent met die polis. Geen maandelijkse premies, 4000 euro op de bank, maar ook geen verzekering meer...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:25:36 #13
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40545982
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:20 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Klopt, blijkbaar heb je niet meer betaald, om wat voor reden dan ook, en keren ze je de waarde van die polis uit, waarna je klaar bent met die polis. Geen maandelijkse premies, 4000 euro op de bank, maar ook geen verzekering meer...
Het is niet echt een verzekering. Met verzekeringen zit ik bij AGIS.
Dit is iets van RVS, hierbij heb ik mijn rechtsbijstand, beursspaarplan enz.

Vind het ook raar dat ze het over een verzekering hebben, want dat is het niet.
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:28:31 #14
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40546087
Voorzichtig wil ik al een fles champange openmaken

Zou goed uitkomen moet her en der nog wat dingen terug betalen.

Misschien zit ik in Oktober wel ergens op Hawai
pi_40546153
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:
Voorzichtig wil ik al een fles champange openmaken

Zou goed uitkomen moet her en der nog wat dingen terug betalen.

Misschien zit ik in Oktober wel ergens op Hawai
hou er rekening mee dat je in april een flink deel mag terugdokken aan de belasting
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:07:39 #16
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40547131
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:30 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hou er rekening mee dat je in april een flink deel mag terugdokken aan de belasting
Zie ik dan wel weer...trouwens vind ik nergens op slaan....mijn geld ik heb er voor gespaard

Belasting moet overal van mee profiteren
  maandag 7 augustus 2006 @ 08:29:27 #17
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40563638
net gebeld mijn polis was gebrouileerd ofzoiets...hij zegt wil je verder sparen? Ik zo van nee laat het geld maar komen.... die vent klonk niet echt blij.

Zou mij een WORST zijn. .....ik ga in Oktober onverwachts naar het Domincaans Republiek
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:21:16 #18
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_40564062
Minus provisie voor diegenen die je hier geadviseerd hebben natuurlijk..
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_40564839
Waarom ben je nu zo blij?

Je hebt 90 euro per maand, gedurende 5 jaar betaald, maakt 5400 euro (plus renteopbouw).
Je krijgt nu een kleine 4000, en kunt verder nergens meer aanspraken op maken.

En dan heb ik het nog niet eens over een eventuele bijdrage van je werkgever, welke nog boven die 5400 uit zou komen.

Je verliest al met al dus een hoop, in plaats van dat je een gelukje hebt
pi_40564990
frederik: en niet te vergeten: wanneer dit een fiscaal vriendelijk sparen was, is het goed mogelijk dat het uitgekeerde bedrag volledig belast is.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_40565018
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:11 schreef frederik het volgende:
Waarom ben je nu zo blij?

Je hebt 90 euro per maand, gedurende 5 jaar betaald, maakt 5400 euro (plus renteopbouw).
Je krijgt nu een kleine 4000, en kunt verder nergens meer aanspraken op maken.

En dan heb ik het nog niet eens over een eventuele bijdrage van je werkgever, welke nog boven die 5400 uit zou komen.

Je verliest al met al dus een hoop, in plaats van dat je een gelukje hebt
Volgens mij heeft hij het zo nog niet bekeken
quote:
frederik: en niet te vergeten: wanneer dit een fiscaal vriendelijk sparen was, is het goed mogelijk dat het uitgekeerde bedrag volledig belast is.
En dat heb ik een keer meegemaakt, de volle belasting hierover
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:32:45 #22
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_40565283
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:19 schreef longinus het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij het zo nog niet bekeken
Volgens mij heeft ie zowieso zijn geldzaken nog niet bekeken.
Keep sleeping
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_40567891
Hou er maar rekening mee dat je van dat bedrag 52% belasting mag aftikken aan vriend Zalm er blijft dus minder dan de helft over dus ik zou wel even wat achter de hand houden in dit geval.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_40570758
Dat wordt dan een enkele reis Domincaans Republiek
Wartaal.
  Redactie Frontpage maandag 7 augustus 2006 @ 13:46:10 #25
38148 crew  Innisdemon
pi_40571100
Echte nederlander die Razor21.
Belasting? zie ik dan wel weer
Fijn mijn geld terug (niet rekening houdend met het feit dat de som van de inlegde premie's waarschijnlij k veel hoger is)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')