die apies in jouw avatar zien er anders allemaal behoorlijk zwart gekleed uit, zelfs een zwarte hanekam zegquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
die cybers hebben ten minste nog kleur
jezus dat is serieus dikke onzin, zie hier vaak genoeg van die poppetjes lopen die echt niet hindoe zijn ook geen witte dudes of zoquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:05 schreef misantropia het volgende:
[..]
Hindoes enzo geen problemen mee, sterker nog, de enigste buitenlanders die je in de goth en metalwereld vind zijn Hindoes.
Als je dat serieus meent:quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
die cybers hebben ten minste nog kleur
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:45 schreef PsyCha het volgende:
Hebben gothics wel werkt, want dat neem je toch niet serieus bij een sollicitatiegesprek?
jullie..quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:08 schreef misantropia het volgende:
[..]
in jullie ogen vallen wij op ja omdat mcdonalds mensen niks gewend zijn, maar wij willen niet opvallen, anders zouden wij wel bepaalde lichaamstaal gebruiken zoals die kut-marokkaantjes die altijd op willen vallen door heel wild te doen.
Gothicquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
jullie..ik wordt ook wel is gothic genoemd
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
jullie..ik wordt ook wel is gothic genoemd
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:07 schreef Mustard_Man het volgende:
mij voor bekrompen uitmaken en vervolgens wel hard zeiken over negers en islamieten?![]()
![]()
zo zie je maar: gothics zijn dom teringtuig.
M_Mquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:07 schreef Mustard_Man het volgende:
mij voor bekrompen uitmaken en vervolgens wel hard zeiken over negers en islamieten?![]()
![]()
die is alleen vet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef Mustard_Man het volgende:
hoiii
[afbeelding]
en dan vinden ze het raar dat normale mensen ze eng vinden.![]()
Moeten ze maar geen goths lastig vallenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:07 schreef Mustard_Man het volgende:
![]()
moeten jullie maar niet lelijk zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:07 schreef misantropia het volgende:
[..]
Moeten ze maar geen goths lastig vallen![]()
Met alle respect, afgezien van de witte schmink vind ik dat er erg gaaf utizienquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:18 schreef Mustard_Man het volgende:
[afbeelding]
Winter Park High School officials think Dykes is just too scary for school (photo: Vince Hobbs)
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Met alle respect, afgezien van de witte schmink vind ik dat er erg gaaf utizien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |