Kan toch wel, je kunt iig vaststellen van een beperkt aantal smaken wat de meeste t lekkerst ervan vindenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef spenky het volgende:
[..]
volgens mij heb je dan een lijst van hier tot aan groningen(vanuit rotterdam gezien)...
Oehquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef MaLo het volgende:
Thee.
Ik drink graag thee en dan het liefst "normale". Dus Earl Grey of de standaard zakjes van Pickwick. Op thee met fruitsmaakjes e.d. ben ik afgeknapt. Ik heb ook wel een thee-ei, maar dat vind ik teveel gedoe.
Wij hebben ook SenTheejo, en ik moet bekennen dat de Early Grey best goed te drinken is. Dat had ik niet verwacht.
Wat eten jullie het liefst bij je thee? IkChocola
Jaaaa lekker is dat he! Koekjes met chocola dippen ook zo lekker in de thee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:11 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Oehen dat in de thee dopen, van dat gesmolten stuk chocola dat je dan eraf zuigt/eet
Ik neem dan altijd bosvruchten, op de een of andere manier vind ik die het lekkerst in combi met chocola
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jaaaa lekker is dat he! Koekjes met chocola dippen ook zo lekker in de thee!
Overigens vind ik van alle fruit-theeën bosvruchten inderdaad nog wel lekker.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef klaarover het volgende:
Thee als je ergens op theevisite bent:
Een kopje lauw water, vieze goedkope eenkopszakjes uit een doos, en een kliederbende.
Thee in de horeca:
Hetzelfde, maar dan voor twee euro alstublieft.
Ik wil thee uit een pot.
Ik wil thee gemaakt van kokend water.
Ik wil geen vieze fruitsmaakjes, ik wil kwaliteits thee.
![]()
ja goed.. we kunnen het iig op ze minst proberen..quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Kan toch wel, je kunt iig vaststellen van een beperkt aantal smaken wat de meeste t lekkerst ervan vinden
De pickwicksmaken ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef spenky het volgende:
[..]
ja goed.. we kunnen het iig op ze minst proberen..
Dat is eigenlijk geen thee zoals in de openingspost, het zijn puur gedroogde vruchten. Maar wel erg lekkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:28 schreef snopprinses het volgende:
thee![]()
ik heb een tijdje terug in duitsland Peer/Appel/Slagroom thee en Kersen/Aardbeien gekocht..heel lekker!
Daar hebben ze zowiezo erg veel smaken in duitsland
niet waarquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk geen thee zoals in de openingspost, het zijn puur gedroogde vruchten. Maar wel erg lekkerIk heb net een pakje of 20 meegenomen uit Duitsland, braam/framboos. Die verkopen ze daar bij Lidl, helaas hier in Nederland niet
Dat staat al in mn post hierbovenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een vraag voor de echte thee kenners hoe kun je het beste munt thee met verse munt maken?
Welke thee moet ik er voor hebben?
Ja die zijn ergquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef Lollifant het volgende:
Post hier foto's van je theepot
Ik heb de Blond Amsterdam 'Even bijkletsen' theepot, met bijbehorende theekoppen, melkkannetje en suikerpotje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |