abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40547198
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:51 schreef spenky het volgende:

[..]

volgens mij heb je dan een lijst van hier tot aan groningen(vanuit rotterdam gezien )...
Kan toch wel, je kunt iig vaststellen van een beperkt aantal smaken wat de meeste t lekkerst ervan vinden
De pickwicksmaken ?
pi_40547226
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef MaLo het volgende:
Thee .

Ik drink graag thee en dan het liefst "normale". Dus Earl Grey of de standaard zakjes van Pickwick. Op thee met fruitsmaakjes e.d. ben ik afgeknapt. Ik heb ook wel een thee-ei, maar dat vind ik teveel gedoe.

Wij hebben ook SenTheejo, en ik moet bekennen dat de Early Grey best goed te drinken is . Dat had ik niet verwacht.

Wat eten jullie het liefst bij je thee? Ik Chocola
Oeh en dat in de thee dopen, van dat gesmolten stuk chocola dat je dan eraf zuigt/eet
Ik neem dan altijd bosvruchten, op de een of andere manier vind ik die het lekkerst in combi met chocola
pi_40548035
Groene Chineese thee

kokend water in de pot die op boden een waxine licht staat en dan een theeei met flink veel thee erin hangen.

minimaal 4 minuten wachten en het ei er niet uithalen maar laten hangen

*l zijn er soorten thee waarbij het aan te raden is om na een minuut of 3 <--> 5 het ei te verwijderen.

**Maar de soorten die ik lekker vindt kunnen eeuwig doortrekken
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:56:20 #54
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_40548292
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:11 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Oeh en dat in de thee dopen, van dat gesmolten stuk chocola dat je dan eraf zuigt/eet
Ik neem dan altijd bosvruchten, op de een of andere manier vind ik die het lekkerst in combi met chocola
Jaaaa lekker is dat he! Koekjes met chocola dippen ook zo lekker in de thee!
Overigens vind ik van alle fruit-theeën bosvruchten inderdaad nog wel lekker .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_40548333
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:56 schreef MaLo het volgende:

[..]

Jaaaa lekker is dat he! Koekjes met chocola dippen ook zo lekker in de thee!
Overigens vind ik van alle fruit-theeën bosvruchten inderdaad nog wel lekker .
pi_40574413
ik drink afwisselend:

-groene thee met citroen (of jasmijn, heel soms)
-rooibosthee (soms met honing erin)
-brandmetel thee
-avond melanges
-cactusthee

iig alles behalve gewone thee daar ben ik niet zo dol op, die vieze sterke smaak
pi_40575809
Thee met suiker en melk (GEEN houdbare)

Of een beschuitje smeren met boter, doorsnijden en dan in de thee dippen(nu zonder melk maar met suiker) Het kan alleen wat knoeierig worden soms...

Maar heerlijk op zondag morgen/middag! vooral als je denkt dat je niks door je keel kan krijgen door de kater...
pi_40575983
Wat ik nu veel drink:

Pu Ehr Orange
Groene Thee Babalu(redelijk zoete smaakt, met iig wat perzik erin geloof ik)
Rooibos bosbessen

Ik haal nogal wat losse thee bij een winkeltje hieri n Groningen, maar ik heb ook nog veels te veel theezakjes liggen...
Ik mag er dus ook eigenlijk niets meer bijkopen aan nieuwe smaken, maar smaken die ik al heb vul ik wel aan.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40576680
Thee als je ergens op theevisite bent:
Een kopje lauw water, vieze goedkope eenkopszakjes uit een doos, en een kliederbende.

Thee in de horeca:
Hetzelfde, maar dan voor twee euro alstublieft.

Ik wil thee uit een pot.
Ik wil thee gemaakt van kokend water.
Ik wil geen vieze fruitsmaakjes, ik wil kwaliteits thee.
pi_40576773
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef klaarover het volgende:
Thee als je ergens op theevisite bent:
Een kopje lauw water, vieze goedkope eenkopszakjes uit een doos, en een kliederbende.

Thee in de horeca:
Hetzelfde, maar dan voor twee euro alstublieft.

Ik wil thee uit een pot.
Ik wil thee gemaakt van kokend water.
Ik wil geen vieze fruitsmaakjes, ik wil kwaliteits thee.
pi_40578106
*Theeverslaafde meldt* Ik drink iedere dag toch wel n liter

Welke thee vind jij het lekkerst ? Van welk merk ? Welke smaak ?

Ik heb het liefste rooibos, en ik vind de nieuwe van pickwick wel erg lekker. ''Cape red''. Erg duur, maar de smaak vind ik het waard.
En engelse melange van Max Havelaar vind ik ook goed te doen.

Heb je ooit al eens een speciale thee gedronken, met zo'n geweldige/aparte smaak dat je de ervaring wel moet delen met ons?

Marokkaanse muntthee! Ik heb geleerd hoe ik dat moet maken, en ik ben er aan verslaafd. Ik vind de smaak echt geweldig, en vooral met warm weer.

Hoe maak jij je thee ?

Die marokkaanse maak je zo:

Ingredienten:
-Een bosje verse munt (bijvoorbeeld zo'n pakje verse munt van de albert heyn)
-Chinese gun powder of andere losse groene thee korreltjes (te koop bij de turkse supermarkt)
-Suiker

Zet water op en wacht tot het kookt. Zo gauw het kookt spoel je de theepot om met wat van het kokende water. Leg er nu de munt en een halve eetlepel chinese gunpowder in. Gooi hier zoveel suiker bij dat je zeker bent dat het zoet word en giet dan het heette water erop. Laten trekken tot het goudachtig van kleur is, en dan in kleine glaasjes serveren. Lekker met zoete koekjes enzo.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:28:04 #62
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_40578578
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Kan toch wel, je kunt iig vaststellen van een beperkt aantal smaken wat de meeste t lekkerst ervan vinden
De pickwicksmaken ?
ja goed.. we kunnen het iig op ze minst proberen..
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
pi_40582652
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef spenky het volgende:

[..]

ja goed.. we kunnen het iig op ze minst proberen..
pi_40582795
Doe er dan op zijn minst de optie 'Ik vind Pickwick geen thee' bij.
pi_40582891
Leuk topic
Thee

Het lekkerst vind ik:
-aardbeien
-vanille
-kaneel
-groene thee met ginseng/citroen/appel
-perzik

etc. etc.

Welk merk?
Gewoon van Pickwick of Twinnings
Hoe?
Soms in een theepot, meestal in een beker.

Thee
4
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 19:50:00 #66
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40583070
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:28 schreef snopprinses het volgende:
thee
ik heb een tijdje terug in duitsland Peer/Appel/Slagroom thee en Kersen/Aardbeien gekocht..heel lekker!
Daar hebben ze zowiezo erg veel smaken in duitsland
Dat is eigenlijk geen thee zoals in de openingspost, het zijn puur gedroogde vruchten. Maar wel erg lekker Ik heb net een pakje of 20 meegenomen uit Duitsland, braam/framboos. Die verkopen ze daar bij Lidl, helaas hier in Nederland niet

Verder vind ik Turkse zwarte thee erg lekker en ook de korreltjesthee (die Lidl en Aldi verkopen, en de echte Turkse toko's uiteraard). Ach, ik lust veel soorten thee, alleen bosvruchten en zwarte bessen maak je me niet gelukkig mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_40584497
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk geen thee zoals in de openingspost, het zijn puur gedroogde vruchten. Maar wel erg lekker Ik heb net een pakje of 20 meegenomen uit Duitsland, braam/framboos. Die verkopen ze daar bij Lidl, helaas hier in Nederland niet
niet waar
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:19:58 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40589529
Even een vraag voor de echte thee kenners hoe kun je het beste munt thee met verse munt maken?

Welke thee moet ik er voor hebben?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_40589630
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een vraag voor de echte thee kenners hoe kun je het beste munt thee met verse munt maken?

Welke thee moet ik er voor hebben?
Dat staat al in mn post hierboven
pi_40590334
Ik zit nu aan de meloenthee
4
pi_40591733
Ik heb erjuist heerlijke chinese thee gedronken, die ik een keer gekregen had van een vriend, maar helaas kon ik de naam niet lezen en heb het pakje al weggegooid
pi_40611260
Ik hou wel van Pickwink thee. Het lekkerst vind ik Earl Grey, Engelse melange, groene thee, groene thee variatiepakje -met jasmijn, sinaasappel/munt en citroengras-.

Het smerigst wat ik ooit gehad heb, was die ranzige thee uit Duitsland, bah, echt niet te drinken. Ik had de geweldige smaken aardbeien met slagroom, rozenbottel, appel (vond ik in Turkije ook al smerig, maar ik wou het nog eens proberen) en ananas.
Wie verzint er zoiets?!

Al die fruittheeën vind ik ook vies, mango, tropische vruchten enz, net als zoethoutthee.

Heb je ooit al eens een speciale thee gedronken, met zo'n geweldige/aparte smaak dat je de ervaring wel moet delen met ons?
Ik heb een keer bij het Openluchtmuseum in Arnhem in zo'n oud winkeltje een zakje bloemenweide-thee gekocht. Dat was wel erg lekker! Ze hadden daar erg veel soorten trouwens! Jammer dat je eerst een toegangskaartje moet kopen voor het museum als je alleen naar dat winkeltje wil.

Hoe maak jij je thee ?
Ik doe water in de waterkoker, dan giet ik het in mijn theepot, die zet ik op een theelichtje, dan doe ik een zakje thee er in en die laat ik er in hangen.

Post hier foto's van je theepot
Ik heb de Blond Amsterdam 'Even bijkletsen' theepot, met bijbehorende theekoppen, melkkannetje en suikerpotje.

Nieuwe vraag:
Wanneer drinken jullie thee? En Hoeveel?

Ik 's ochtends thuis 1 glas, als ik aankom op mijn werk 3 kopjes, om 10 uur 3 kopjes, en dan rond 15.00 uur nog iets van 3 kopjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lollifant op 08-08-2006 15:51:52 ]
pi_40612476
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef Lollifant het volgende:

Ik heb de Blond Amsterdam 'Even bijkletsen' theepot, met bijbehorende theekoppen, melkkannetje en suikerpotje.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja die zijn erg
Ik heb daar een beker van cadeau gekregen van een vriendin, die vond dat ik te veel praatte
Vooral vanwege dat blabla-stukje

Anyway ik vind meloenthee naar kauwgom smaken
4
pi_40612811
Darjeeling vind ik erg lekker (first flush ). Liefst losse thee (merk weet ik niet). Maar ik ken nog lang niet alle theesmaken.

Heb hem zelf niet, maar vind zoiets erg mooi:
< edit: plaatje doet het niet: stel je een zware stenen theepot voor >
Bij voorkeur icm een grote stoof, hartje winter, warme sokken en de whiskey van iemand hierboven.

[ Bericht 28% gewijzigd door femmeChantal op 08-08-2006 17:30:33 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:49:14 #75
148066 deffie
Make me sing another song
pi_40627697
Rooibos, zoethoutthee, engelse thee, karamel, en die marrokaanse thee van Lipton in piramide zakjes.
Ik heb ooit ook eens in een kerstpakket een zakje losse rooibos thee met blokjes karamel gekregen, die was ook geweldig.

Als ik keelpijn heb, helpt thee met een scheutje koffiemelk!
Erg zacht..
pi_40628276
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

Ingredienten:
-Chinese gun powder of andere losse groene thee korreltjes (te koop bij de turkse supermarkt)
-Suiker

Zet water op en wacht tot het kookt. Zo gauw het kookt spoel je de theepot om met wat van het kokende water. Leg er nu de munt en een halve eetlepel chinese gunpowder in. Gooi hier zoveel suiker bij dat je zeker bent dat het zoet word en giet dan het heette water erop. Laten trekken tot het goudachtig van kleur is, en dan in kleine glaasjes serveren. Lekker met zoete koekjes enzo.
klinkt mjammie
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:08:19 #77
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_40628308
Echte rooibos vind ik nog het lekkerst, en dan bedoel ik niet dat achterlijke spul dat pick-wick verkoopt maar van die vierkante zakjes uit Zuid-Afrika die je gewoon in de theepot donderd
pi_40637016
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:08 schreef Erasmo het volgende:
Echte rooibos vind ik nog het lekkerst, en dan bedoel ik niet dat achterlijke spul dat pick-wick verkoopt maar van die vierkante zakjes uit Zuid-Afrika die je gewoon in de theepot donderd
Echte thee koop je natuurlijk los, en rooibos is sowiezo eigenlijk geen 'echte' thee. Maar goed...

Momenteel drink ik een mengsel van witte (Pai Mu Tan) en groene (Lung Ching) thee. Allebei afkomstig uit China.

Ze zijn te koop bij De Theefabriek, waar ze overigens nog veel meer soorten hebben. Zoals bijv. een heerlijke 'first flush' Darjeeling en diverse 'oolongs' uit Taiwan.

Rooibos verkopen ze trouwens ook, zowel puur als gearomatiseerd.
pi_40647229
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

klinkt mjammie
Is heerlijk! Ik ben verslaafd
pi_40648079
Ik ben ook echt thee verslaafd. Heb denk ik wel 15 verschillende soorten losse thee in huis.
Ik houd echt absoluut niet van thee van pickwick. Alleen die thee van Pickwick in die piramidevormige zakjes die gaat nog wel.

Mijn favoriete smaken zijn honeybush, Rooibos Kaneel en Jasmijn.
pi_40648141
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef Lollifant het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die zijn echt geweldig. Die wil ik ook !!!
pi_40648983
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:29 schreef Rian1982v het volgende:
Alleen die thee van Pickwick in die piramidevormige zakjes die gaat nog wel.
Oja, leafs. Wtf zijn 'leafs'.
pi_40650868
Ik vind die piramidevormige zakjes juist slecht
Was wel een keertje benieuwd wat het zou zijn, maar vond er niks aan. (heb toen Earl Grey gekocht) Er zaten voor mijn smaak veel te weinig theebladeren in, wat resulteerde in een te zwakke thee, met niet echt veel intensieve smaak.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:08:38 #84
97745 Thorical
finding a way
pi_40651210
Hadden we al niet een heel thee topic? Iets met thee welke is de lekkerste?
Lekkerste thee topic deel 2!

[ Bericht 19% gewijzigd door Thorical op 09-08-2006 18:16:14 ]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:29:32 #85
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_40651896
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:17 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Echte thee koop je natuurlijk los, en rooibos is sowiezo eigenlijk geen 'echte' thee. Maar goed...

Momenteel drink ik een mengsel van witte (Pai Mu Tan) en groene (Lung Ching) thee. Allebei afkomstig uit China.

Ze zijn te koop bij De Theefabriek, waar ze overigens nog veel meer soorten hebben. Zoals bijv. een heerlijke 'first flush' Darjeeling en diverse 'oolongs' uit Taiwan.

Rooibos verkopen ze trouwens ook, zowel puur als gearomatiseerd.
Officïeel niet maar wel verdomd lekker Maar dan moet je het wel puur hebben
Laatst ook de Kamille-thee geproefd van pik-stik, gadverdamme wat een zoete troep is dat!
pi_40652414
Wat is er toch met thee dat me zo aantrekt? Waarom drink ik minimaal één keer per maand een kopje thee, wetende dat ik het niet lekker vind er kotsmisselijk van word, tenzij er melk en suiker in zit? Zoals nu dus. Ik zag dit topic, dacht: "Hé! Té!", dronk een kopje en ga nu bijna over mijn nek. Is het de simpele doch doeltreffende klank van het woord "thee"? Is het de charme van het theezakje dat je zachtjes aan een dun touwtje in je kopje water laat zakken, als een kindje dat gedoopt wordt? De smaak kan het in ieder geval niet zijn...
pi_40656985
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:44 schreef Croupouque het volgende:
Wat is er toch met thee dat me zo aantrekt? Waarom drink ik minimaal één keer per maand een kopje thee, wetende dat ik het niet lekker vind er kotsmisselijk van word, tenzij er melk en suiker in zit? Zoals nu dus. Ik zag dit topic, dacht: "Hé! Té!", dronk een kopje en ga nu bijna over mijn nek. Is het de simpele doch doeltreffende klank van het woord "thee"? Is het de charme van het theezakje dat je zachtjes aan een dun touwtje in je kopje water laat zakken, als een kindje dat gedoopt wordt? De smaak kan het in ieder geval niet zijn...
hihi, thee
lust je wel ijsthee dan?
pi_40657708
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:48 schreef Chrrris het volgende:

[..]

hihi, thee
lust je wel ijsthee dan?
Dat vind ik nog véél smeriger.
pi_40672375
Ik vind tegenwoordig de Senseo rooibos/bloedsinaasappel oid wel lekker
pi_40677825
Jasmijnthee
pi_40769541
Ik ben na een tijdje stappen in Antwerpen een leuke winkel tegengekomen met oa allerlei theeën (Is dat het juiste meervoud ? :p) en kruiden. Heb er wat echt Twinings Earl Grey gekocht, en ook pepermuntbladeren die ik nu gebruik om een klein muntsmaakje aan andere theeën te geven. Heerlijk vind ik het
pi_40782078
Sinds vorige week kennis gemaakt met Revolution Tea (tropical green tea)....lekker! Het smaakte naar meer dus van de week even wat kopen in de stad!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_40782440
Ik drink al geruime tijd de Rooibos Honing thee van pickwick.
Lekker om door te drinken.
Thee is voor mij, wat voor anderen koffie is in de ochtend. Heerlijk.

In de ochtend vooal de standaard Engelse Melange. In de middag Rooibos Honing. En af en toe varieer ik eens met Zouthout of een ander kruiden theetje.

Thee drink ik natuurlijk puur, dus geen rotzooi zoals muiker en zelk erin. Dat verpest juist de lekkere smaak van thee.

Ik heb natuurlijk ook de tea-pads geprobeerd. Bah, wat een thee-automaat smaak. Je weet wel, van die koffieautomaten in bedrijven, die als optie ook nog thee hebben.
Krijg je lichte thee, met een vaag schuimlaagje wat nergens naar smaakt. Soms krijg je dan nog zo'n vaga koffie-extract ook...

Nu ik alles zo lees van jullie ga ik ook eens wat meer doen. Er zit in Zwolle namelijk best een leuk thee zaakje geloof ik!
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:23:57 #94
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_40789866
Ik drink het liefst groene thee.. op school is 's ochtends het eerste wat mijn keeltje spoelt een heerlijk kartonnen bekertje met groene thee en 2 klontjes suiker!

Ik weet niet of iemand nog beter smakende merken groene thee kent?

Maar ja, daar kom ik de dag wel mee door ..

Groene Thee .
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_40791681
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:44 schreef Milkmannetje het volgende:

Ik heb natuurlijk ook de tea-pads geprobeerd. Bah, wat een thee-automaat smaak. Je weet wel, van die koffieautomaten in bedrijven, die als optie ook nog thee hebben.
Krijg je lichte thee, met een vaag schuimlaagje wat nergens naar smaakt. Soms krijg je dan nog zo'n vaga koffie-extract ook...
Ja dat is zo vies van de koffiesmaak aan je thee
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:53:51 #96
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40847133
Thee

Vandaag Mandarin Orange Spice en Sleepy Time gekocht van Celestial Seasonings .. heerlijk! Morgen weer even thee-shoppen.. Moet nog een theepot hebben en natuurlijk meerdere smaken thee

Nog enkele aandraders?

Zo even Sleepy Time proberen.. kijken of ik er rustiger van word als ik wil slapen..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40847284
Vandaag in het openluchtmuseum fruit&kruidenthee van zus&jet http://arnhemscheballetjes.nl/ gekocht, zometeen proeven met een stukje suikerbrood van het bakkertje
pi_40860057
Ik zou iedereen toch aanraden eens verse thee te gaan proberen!
Ga langs een winkel als Simon Levelt, en je hebt de keuze uit vele soorten verse thee
Ik drink eigenlijk vrijwel geen zakjesthee meer, het enige nadeel is dat je steeds even zo'n thee-ei moet pakken, vullen met thee, en hem achteraf dus ook weer legen. Maar als je dat een probleem vindt ben je gewoon extreem lui
  FOK!fossiel woensdag 16 augustus 2006 @ 11:17:55 #99
1455 Keroppi
kool kikker
pi_40860942
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

Ingredienten:
-Suiker

Ik kreeg het laatst ergens in de horeca, maar daar zat (zover ik kon zien) alleen een bosje munt in. Gaf ook al een hoop smaak.
Binnenkort dat maar eens gaan halen bij de plaatselijke turk
Chick on a mission
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:37:00 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40871902
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Icelus het volgende:
Ik zou iedereen toch aanraden eens verse thee te gaan proberen!
Ga langs een winkel als Simon Levelt, en je hebt de keuze uit vele soorten verse thee
Ik drink eigenlijk vrijwel geen zakjesthee meer, het enige nadeel is dat je steeds even zo'n thee-ei moet pakken, vullen met thee, en hem achteraf dus ook weer legen. Maar als je dat een probleem vindt ben je gewoon extreem lui
Nou.. vandaag toch maar eens verse thee gekocht. Wilde ook zo'n thee-ei kopen, maar die hadden ze alleen in super-size.. maar een thee bal is toch ook goed? (althans, volgens de mevrouw van de gezondheidswinkel wel) .. zo maar eens proberen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')