Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:06 schreef reintje17 het volgende:
ik ben ook een thee drinker
meestal allerlei smaakjes
maar NIET:
rooibos
welke theesmaak is dan niet chemisch.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
Of van die chemische Theesmaken (zoals Aarbei, Sinaasappel, etc.)
dat vind ik dus met citroenthee, het is net afwasmiddel!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
Of van die chemische Theesmaken (zoals Aarbei, Sinaasappel, etc.)
volgens mij heb je dan een lijst van hier tot aan groningen(vanuit rotterdam gezienquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef reintje17 het volgende:
Kan er geen Poll gestart worden over de favoriete theesmaak?
ja.. je bedoelt kruidig of zoet etc..quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Theesoort dan?
Euh, nee? Lees anders eens de OP.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef spenky het volgende:
[..]
ja.. je bedoelt kruidig of zoet etc..
jaa maar lijkt me dan makkelijker.. als je niet helemaal weet wat je soort thee is.. van die vage namen.. enzo.. ik ben geen thee expert ofzo..quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:56 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Euh, nee? Lees anders eens de OP.
5 klontjes.. dat is echt super ranzig !quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef PvtRyan het volgende:
Lekker licht zeikwater, vijf klontjes suiker (ja, vijf ja!), standaard Earl Grey eenkops zakjes van Pickwick in water gekookt in een elektrische waterkoker
Ben geen echte theedrinker begrijp ik alweer..![]()
Maar drink 't wel elke dag!
Ken mensen die vinden het nodig om er 9-10 in te doen (of meer)...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:22 schreef spenky het volgende:
[..]
5 klontjes.. dat is echt super ranzig !
thee drink je puur![]()
Thee zonder suiker natuurlijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:27 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Ken mensen die vinden het nodig om er 9-10 in te doen (of meer)...
De suiker lost dan niet eens meer op, dan is de thee compleet verzadigd.
Maar pure thee zuip ik niet, helemaal niet als het van die donkerrode is.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:27 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Ken mensen die vinden het nodig om er 9-10 in te doen (of meer)...
De suiker lost dan niet eens meer op, dan is de thee compleet verzadigd.
Maar pure thee zuip ik niet, helemaal niet als het van die donkerrode is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |