OMG ik wil hem.quote:Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op deze theepot:
[ afbeelding ]
Ik gebruik nu meestal een simpele rvs thermosfles.
Waar is die te koop??quote:Op zondag 21 september 2008 16:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op deze theepot:
[ afbeelding ]
Ik gebruik nu meestal een simpele rvs thermosfles.
thanx, nonplusultra ken ik wel!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij nonplusultra en vergelijkbare zaken.
Google op "eva solo", hij is niet moeilijk te vinden.
ik heb hem hier sowieso bij de bijenkorf gezienquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:53 schreef MLI het volgende:
MM, ik heb géén idee waar je het over hebt. Foto?
Ik spoel mijn mok goed om als ik daarna gewone thee drink. Maar ik kan me voorstellen dat het in zo'n RVS pot 'blijft hangen'. Ik maak trouwens ook alleen maar thee met melk in een hele pot. Gewone thee drink ik per mok.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Drink maar eens melk en daarna thee uit dezelfde kop, dat geeft geen leuk effect.![]()
Xenos, de Toko? I dunno. Volgens mij is Lipton juist heel integer bezig met zijn producten, maar kan zijn van niet.....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:32 schreef FatihTerim het volgende:
Ik wil dus echte groene thee drinken, waar kan ik dat halen? dus niet die namaak spul van Lipton ofzo..
Biologische/natuurvoedingswinkels, speciale koffie/thee winkels, toko's is wat het eerste in me opkomtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:32 schreef FatihTerim het volgende:
Ik wil dus echte groene thee drinken, waar kan ik dat halen? dus niet die namaak spul van Lipton ofzo..
Ik vind aan Lipton altijd een heel naar bijsmaakje zitten. Die haal je blind overal uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Xenos, de Toko? I dunno. Volgens mij is Lipton juist heel integer bezig met zijn producten, maar kan zijn van niet.....
Ik gebruik de theesoorten van Zonnatura, geen idee of die ook groene thee hebben (natuurwinkels maar ook de grotere supermarkten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |