Want?quote:
Maaruhm een vraag he.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet snapt ben je nog dommer als dat ik eerst dacht
juistquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maaruhm een vraag he.
Wat als jij nu een man van 60 ziet lopen met een vrouw van 50. Moet je dan ook kotsen, of is dat wel geaccepteerd ?
Misschien hebben hun zich ook leren kennen toen ze 26 en 16 waren, weet jij veel.
Ach in principe boeit het niks. Zolang ze er maar uitziet als 18![]()
Whahaa... doe niet zo dom manquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet snapt ben je nog dommer als dat ik eerst dacht
Zo laat je het anders wel overkomen, pedo !quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik was in gesprek. Of is bij jullie als je in gesprek bent al meteen versieren
+ ze is mijn buurmeisje![]()
![]()
taalpuristquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:26 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Whahaa... doe niet zo dom man... met je kamper-grammatica..
![]()
Kun je niet tellen intellectueel ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:57 schreef EricG het volgende:
Je hebt wel een hoop te klagen hè, met 15 Klb topics per dag
Sommige mensen windt dat op jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:58 schreef caartyaait het volgende:
Dat vind ik zo vreselijk irritant van die mensen die de weg versperren in discotheken, dat maakt me zo kwaad dat ik ze wel in hun bek kan schijten.
Open er een klaagtopic over.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kun je niet tellen intellectueel ?
Dit is mijn enige van vandaag
Als voorbeeld: mijn vader was al bijna volwassen toen mijn moeder geboren werd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je met een lekkere 16 jarige chick staat te praten... voor de gezelligheid.
Jij stem PNVD neem ik aan?
Uiteindelijk is het de keus van die 16 jarige of ze nou wel of niet neuckt met iemand van 23quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:21 schreef KansloosForEver het volgende:
Als je als 23-jarige een 16-jarige versiert krijg je niets danespekdt: van mij
Wees blij dat ik je steun kneus. Of ben je wel pedo dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Trouwens je wordt wel erg agressief als het om dit onderwerp gaat. In je jeugd vaak misbruikt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |