stoelquote:
Ik liep naar binnen en vroeg of ze op msn zat, en toen begon ze heel hard te lachenquote:
Echtquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:49 schreef johnplayer het volgende:
ik heb wat gemist??
het was toch een "crash" in manhattan??
Je weet wel ergens in september een aantal jaar geleden......
Hehehehquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:50 schreef SeaOfLove het volgende:
eririn....als je mama zeg ik dat je het rustig aan moet doen met Fok!mannen![]()
hoax!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Echt
Vertel ik weet er niets van.
Ik ben niet zomaar een Fok!manquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:50 schreef SeaOfLove het volgende:
eririn....als je mama zeg ik dat je het rustig aan moet doen met Fok!mannen![]()
Sorry mamaquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou, er was een meneer met een tulband, en die had vriendjes, en die vriendjes hadden verloren met truth or dare, en die gingen toen een flat uitdagen......quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Echt
Vertel ik weet er niets van.
MSN ruilen mag welquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:52 schreef Eririn het volgende:
[..]
Sorry mama![]()
Maar mag ik wel pokemon ruilen?![]()
De flat heeft gewonnen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:52 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nou, er was een meneer met een tulband, en die had vriendjes, en die vriendjes hadden verloren met truth or dare, en die gingen toen een flat uitdagen......
Bent gei stiekem mijn Miranda?quote:
poulypapie?quote:
Dat weten we pas als de sequal uitkomtquote:
Zijt gij het, mijn pappa?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:53 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Bent gei stiekem mijn Miranda?
Aah ja Miranda! waar hebt ge gezeten zinds 93 ..quote:
Ik was meegenomen door een meneer pappaquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:55 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Aah ja Miranda! waar hebt ge gezeten zinds 93 ..![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was meegenomen door een meneer pappa.
Toen ik dagje boodschappen ging doen in Luik.
Hoor ik daar een battle?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:57 schreef Eririn het volgende:
[..]
Mijn msn is harder~!1111!111111!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |