abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:19:48 #126
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41280260
Tja, zo blijven die nummers speciaal. Een andere reden kan ik er niet voor verzinnen. Je kunt ook moeilijk een liedje van vijf jaar oud op een nieuw album zetten, vind ik.
pi_41284415
Tracing is op de australische single van BTMB verschenen, in studio versie. De overige nummers, tsja, ik moet zeggen dat ik met de eddie's attic versie van LA Song al wel erg blij was
pi_41285594
Tsja soms hebben die nummers net niet de juiste feel voor het album, wil ie ze liever niet op het album hebben of tsja er zijn wel duizenden redenen waarom ze niet verschijnen. Dat ligt helemaal aan de artiest zelf.
pi_41288486
hey lui,
ik heb de first listen ook beluisterd, staan zeker een paar geweldige nummers op, moet er nog wel een beetje aan wennen, komt omdat ik op dit moment hele andere muziek luister denk ik Vooral belief vind ik tot nu toe geweldig !
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:08 schreef Numbie het volgende:
Vraag je hè; aan het einde van Belief ( ) zingt John: "We're never gonna win the world, we're never gonna stop the war, we're never gonna win this if belief is what we're fighting for"
Dit lijkt zo ontzettend veel op een nummer van, ik dacht, Sting. Maar kom er maar niet achter welk nummer. Ergens heeft het wel wat weg van Englishman in NY, maar ook Shape of My Heart hoor ik erin terug. Kan het niet uitstaan dat ik maar niet achter kom Iemand een idee?
Ik heb precies hetzelfde, het komt me zo bekend voor maar ik kan er ook niet achter komen welke het is Ik dacht zelf een nummer wat op sacred love staat, maar kom er maar niet achter.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:24:38 #130
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41293757
Let Your Soul Be Your Pilot dan??
pi_41294636
Ik heb lekker nog niet geluisterd en ga dat pas doen nadat ik 'm gekocht heb!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_41296522
Yeah, we zijn met 3
pi_41299747
Het commentaar om de nummers heen is al reden genoeg om de First Listen te gaan luisteren
pi_41300615

Heb Vultures nu al ringtone
pi_41305140
Prachtig album!

Alleen jammer dat die voor elk nummer een stukje verteld.
Koning.
pi_41310035
Jammer?! Heb je wel eens geluisterd naar wat hij allemaal zegt? Echt hilarious soms Al die kleine woordspelingen, en inside jokes... lol
pi_41310217
Ik zat eigenlijk daarstrax in de auto te bedenken dat ie voortaan maar gewoon zo een doorzichzelf aan elkaar geluld album moet uitbrengen en voor de mensen die het niet boeit een normaal album. Vind het echt briljant. Kan er ook naar blijven luisteren eigenlijk. Ook weer iedere keer lachen om sommige opmerkingen en hoe die you googling fool zegt.
pi_41310480
Ja, hij is echt zo funny soms. Hoop dan ook echt dat hij dat stand-up comedy gedoe een beetje op een rij krijgt. Zou dan best wel eens een showtje van hem willen horen namelijk
pi_41311365
Ik heb het al eens eerder gezegd maar hij heeft van die Thomas Acda humor. Met een stalen gezicht, echt de meest stomme onzinnige en grove dingen kunnen zeggen, waarna je dan altijd blijft afvragen van meent ie het nou? Of neemt ie je weer gruwelijk in de zeik. Wat 95% dat laatste is
pi_41312372
En de rumourmolen rondom John en Jessica Simpson is weer opgewaaid: http://p090.ezboard.com/f(...)?topicID=12308.topic
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:57:54 #141
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41312511
Ow het stond in de National Enquirer...then it must be true

OMG serieus als die twee ooit toevallig wat zouden krijgen I'm all for realityserie ervan! Ik lig al geheel in een scheur als ik er aan denk hoe een gesprek zou gaan als ze s'avonds gezelli op de bank hangen ofzo.
pi_41312748
*ligt nog steeds dubbel om het idee*

Het zou echt niet goed zijn als ze echt gaan daten....moeilijke lachstuipen continue.
pi_41313023
Nee maar Jill.. je zou teleurgesteld zijn..

Als Frank Boeijen zou gaan daten met... Lieke van Lexmond, dan breekt er toch iets van binnen..
pi_41313519
Waarschijnlijk als ik ooit uit mn hysterische lachbui zou komen.
pi_41314573
Moet ook zeggen dat het ronduit belachelijk klinkt...
pi_41322347
enigszins James Morrison verslaafd..
pi_41322801
wist het wel
pi_41326749
volgende keer dat ik je spreek maar eens bedelen om meer..

Ok, nu weer ontopic. Sorry.
pi_41341177
Check shownieuws om 11 uur mensen; schijnbaar heeft de roddel ook ons land bereikt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')