Ik denk dat het slotje nog wel even duurtquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
zijn wij dit topic aan 't volbaggeren tot er een slotje komt trouwens?
kunnen we dus ook nog ff baggerenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het slotje nog wel even duurt![]()
Idd. Als anderen nu ook nog meehelpen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
kunnen we dus ook nog ff baggeren
Ik vind je muziek echt top!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:22 schreef Staaf het volgende:
Turken moeten gewoon oprotten naar hun eigen land
baggeren dat is toevalig een van mijn specaliteiten.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
baggeren dat is toevalig een van mijn specaliteiten.
Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zo als jij kan baggeren aah fijn zo kan ik baggeren he.
Goed werk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
baggeren dat is toevalig een van mijn specaliteiten.
Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zo als jij kan baggeren aah fijn zo kan ik baggeren he.
Ik begin net aan seizoen 2 van Lostquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat kijken jullie nu eigenlijk op tv, als je tv kijkt?
cool.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik begin net aan seizoen 2 van Lost
wat heeft dat te maken met de rest van de bagger in dit topic?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:48 schreef kanaiken het volgende:
Gedwongen euthanasie is iets waar we allemaal baat bij hebben.
tv kijk ik nie zo vaak. Meestal films enzo.. en afentoe csi ofzo..verder is downloaden makkelijkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat kijken jullie nu eigenlijk op tv, als je tv kijkt?
I agree.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tv kijk ik nie zo vaak. Meestal films enzo.. en afentoe csi ofzo..verder is downloaden makkelijker![]()
Ik was tot pagina 1 gekomen en dit was het eerste wat ik dacht.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met de rest van de bagger in dit topic?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik was tot pagina 1 gekomen en dit was het eerste wat ik dacht.
oow. Coolquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik was tot pagina 1 gekomen en dit was het eerste wat ik dacht.
Waarom praat/zing je dan als een turkquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:22 schreef Staaf het volgende:
Turken moeten gewoon oprotten naar hun eigen land
Bagger hem dan ook maar helemaal vol. Ik geef je een half uurquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
kunnen we dus ook nog ff baggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |