Luister ik ben Reski, ik ben een fuckin soldaat, jeweet tog.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Veel gebeurd zeker?Ga maar in het leger.. dan heb je nog meer om over te rappen...onee wacht doe ook maar niet. Kans dat je het op fok! gaat zetten...en dan doe je onze oortjes zo pijn mee..
Blijf maar lekker in je eigen huisje 'rappen' dan zijn wij allemaal blij![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fucking Soldaat ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:08 schreef Staaf het volgende:
[..]
Luister ik ben Reski, ik ben een fuckin soldaat, jeweet tog.
![]()
[afbeelding]
Wie is dat wijf dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:08 schreef Staaf het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
onee jij bent die emoe hierboven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wie is dat wijf dan?
Leuk dat je reski bent
Oja; je moeder.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:08 schreef Staaf het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Ja, want als ik later groot ben...dan....dan....quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jawel, anders dan ja!
Dan kan het tegenvallen éh!.
Kan jij jezelf niet mooi naar god brengen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:11 schreef Staaf het volgende:
[..]
onee jij bent die emoe hierboven.
Je moet blijven geloven in god hij brengt je mooie tijden!
Je hapt wel snel he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:11 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ja beter dan jouw moeder met die grafkop.
Roffa?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:12 schreef Staaf het volgende:
Later boyz ik ga slapen moet morgen weer optreden in Roffa Zuid
Dom ben je wel een beetje hequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:11 schreef Staaf het volgende:
[..]
onee jij bent die emoe hierboven.
Je moet blijven geloven in god hij brengt je mooie tijden!
Wij komen allemaal uit frieslandquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:13 schreef Staaf het volgende:
[..]
Rotterdam tjap. jij komt zeker uit friesland
aaaah joh blijf toch nog ff..quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:12 schreef Staaf het volgende:
Later boyz ik ga slapen moet morgen weer optreden in Roffa Zuid
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:13 schreef Staaf het volgende:
[..]
Rotterdam tjap. jij komt zeker uit friesland
Helemaal goed, 010 is de bom ja tog!quote:
Nee jij bent dom denk je dat ik moslim ben?? Jij bent gek man, ik ben armeen en daar zijn het tog voornamelijk christenen, fuck die turken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dom ben je wel een beetje he
Niet allah?
Ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rotterdam..dat ken ik dan weer wél
Friesland?No Way
Ik kom uit Twente![]()
want we houden met ons allen van hem he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja joh!, we hebben het toch zo leuk samen![]()
![]()
Vanwege Nankingquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:14 schreef Staaf het volgende:
[..]
Helemaal goed, 010 is de bom ja tog!
[..]
Nee jij bent dom denk je dat ik moslim ben?? Jij bent gek man, ik ben armeen en daar zijn het tog voornamelijk christenen, fuck die turken.
Die turken hebben de armenen gefuckt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:14 schreef Staaf het volgende:
[..]
[..]
Nee jij bent dom denk je dat ik moslim ben?? Jij bent gek man, ik ben armeen en daar zijn het tog voornamelijk christenen, fuck die turken.
Armwat?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:14 schreef Staaf het volgende:
[..]
[..]
We hadden toch afgesproken om mij niet een man te nomen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:14 schreef Staaf het volgende:
[..]
[..]
Ja, geweldig veelquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
want we houden met ons allen van hem he?![]()
dat mag je niet zeggen hoor, gaat veel te verquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:15 schreef wonko het volgende:
[..]
Die turken hebben de armenen gefuckt.
Precies,|quote:
Die turken mogen doodvallen, ik ben niet voor niets naar nederland gekomenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
dat mag je niet zeggen hoor, gaat veel te ver![]()
Ik kom ook uit Twentequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rotterdam..dat ken ik dan weer wél
Friesland?No Way
Ik kom uit Twente![]()
Omdat het hier vol zit met Turken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:16 schreef Staaf het volgende:
[..]
Die turken mogen doodvallen, ik ben niet voor niets naar nederland gekomen![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:16 schreef Staaf het volgende:
[..]
jaaaaaa, absoluutquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
want we houden met ons allen van hem he?![]()
En nu zitten wij met jou opgescheept...bedankt hoor Turken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:16 schreef Staaf het volgende:
[..]
Totzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik ga de honden uitlaten, totzo![]()
Beter een Armeen dan een vieze turk tog! En nee ik maak geen diss over turken! Respect 2 allquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:17 schreef wonko het volgende:
[..]
En nu zitten wij met jou opgescheept...bedankt hoor Turken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |