quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef Staaf het volgende:
WTF ik ben niet dom ik vraag me gewoon af wat het voor kut poppetje is want ik zie het altijd voorbij komen :S:S:S:S
En ik ga niet slapen.
En de :S doet het hier niet. Gare site.
Wat zeg jij mij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:20 schreef Staaf het volgende:
[..]
Dus ik ben pacman na 3 biri's? Ik zeg jou mannetje, Atlas Biri dat na viri!!
Ik zit toch op internet explorer en dat is ook van msn????quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Misschien komt het omdat die code ook helemaal niet voor een smiley staat? Het is geen msn![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5439673296274147547&q=pacman
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:23 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ik zit toch op internet explorer en dat is ook van msn????
Hoezo kansloos die smilie moet toch gewon werken in MSN doettie het ook??quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Jouw reacties zijn te kansloos om op in te gaan, maar toch doe ik het![]()
ej inimini, hou je bek over mijn moeder of ik sloop je hoofdquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:27 schreef _mimic het volgende:
Ey staaf, je moeder.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5439673296274147547&q=pacman
Hoe weet jij dat hij een homo is? Heb je sex met hem gehad en heb je nu aids van hem?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:27 schreef Staaf het volgende:
[..]
Hoezo kansloos die smilie moet toch gewon werken in MSN doettie het ook??
maarja windows is van bill gates en bil lgates is kk homo
Hij heeft niet alleen aids van Gates gekregen, maar ook kanker. Hij is tenslotte een 'kk homo'.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij een homo is? Heb je sex met hem gehad en heb je nu aids van hem?
Aaah man niet van die moeilijke vragen stellen hij is gewoon tjappie omdat die smilie het hier niet doet!!!!!!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij een homo is? Heb je sex met hem gehad en heb je nu aids van hem?
je vader ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:31 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen aids van Gates gekregen, maar ook kanker. Hij is tenslotte een 'kk homo'.
Ik heb geen vader, mijn moeder is lesbisch.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:31 schreef Staaf het volgende:
je vader ook
Dat mongolen plaatje onder jouw naam werkt op m'n zenuwen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:31 schreef Staaf het volgende:
[..]
Aaah man niet van die moeilijke vragen stellen hij is gewoon tjappie omdat die smilie het hier niet doet!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
je vader ook
Maar die kk smilies moeten het gewoon doen ik vind het echte kutsmilies hier :S:S:Squote:Op zondag 6 augustus 2006 01:32 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik heb geen vader, mijn moeder is lesbisch.
Wat bedoel je nou met kutkloon ik ben hier alleen hoor!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:32 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik heb geen vader, mijn moeder is lesbisch.
Waarom ga ik eigenlijk in op zo'n kutkloon.
Wat is er met dit plaatje:quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat mongolen plaatje onder jouw naam werkt op m'n zenuwen.
1 ben geen manquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:31 schreef Staaf het volgende:
[..]
Aaah man niet van die moeilijke vragen stellen hij is gewoon tjappie omdat die smilie het hier niet doet!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
je vader ook
Nee. R*tterdam, 010 enzo. Je weet tochquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:34 schreef Staaf het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou met kutkloon ik ben hier alleen hoor!!!
[..]
Wat is er met dit plaatje:
[afbeelding]
Zelf gemaakt is mooi tog!
Plaatje is lelijk en irritant dat is er mis meequote:Op zondag 6 augustus 2006 01:34 schreef Staaf het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou met kutkloon ik ben hier alleen hoor!!!
[..]
Wat is er met dit plaatje:
[afbeelding]
Zelf gemaakt is mooi tog!
Rotterdam is omin lauw. Fok niet met mij anders krijg je berouw.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee. R*tterdam, 010 enzo. Je weet toch.
Oke vrouw dan zullen we afspreken ik ben een dameskenner ik maak zeker 100% kans.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
1 ben geen man
2 ik stel geen moeilijke vraag
3 je reacties worden nog kanslozer![]()
4 Je hebt zeker ook nog een soa opgelopen toen je hem lekker diep pijpte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |