Je zat in Idolsquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:18 schreef Staaf het volgende:
[..]
Schijt aan beter dan jouw stem. Ik zat in Idols 2 en kwam op tv. jij niet
omg Idols....dat is al helemaal voor kanslozenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:18 schreef Staaf het volgende:
[..]
Schijt aan beter dan jouw stem. Ik zat in Idols 2 en kwam op tv. jij niet
Ik zat op idols, en toen vroeg de portier zo van 'Kom je er nu eindelijk afquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je zat in Idolsen er nog trots op zijn ook
![]()
Dan moet ik ff zoeken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:13 schreef wonko het volgende:
[..]
Euh....denk denk...denk het niet...of het heeft geen indruk gemaakt. Link om het verhaal te staven?
Hm, hoe oud ben je nou werkelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:17 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ga lekker mevrouw pralien anaal nemen,.
Als je wint dan heb je vrienden...rijendik echte vrienden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:21 schreef Staaf het volgende:
Ik kwam wel op tv vriend en vorig jaar nog bij cafe de sport met een armeense vlag.!!! ik word bekend vriend!
maar idols is kut ze zaten te zeiken dat ik maar beter kon stoppen maar ik mocht niet rappen alleen zingen en da kan ik niet goed ik deed angel van lionel richie.
maar je weet als je idols wint ben je wel binnen hoor iedereen kent je.
Iedereen kent je voor een jaartje ja, En daarna gaat het stroom afwaardsquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:21 schreef Staaf het volgende:
Ik kwam wel op tv vriend en vorig jaar nog bij cafe de sport met een armeense vlag.!!! ik word bekend vriend!
maar idols is kut ze zaten te zeiken dat ik maar beter kon stoppen maar ik mocht niet rappen alleen zingen en da kan ik niet goed ik deed angel van lionel richie.
Voor deze ene keer hadden ze gelijk. Direct kappen jij.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:21 schreef Staaf het volgende:
En dan? Dan kun je inhoud geven aan het nutteloze leven dat je nu leidt?quote:ik word bekend vriend!
Alleen simpele paupers willen graag op tv komen, van die lui die geen leven hebben en hopen op die manier bekend te wordenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:21 schreef Staaf het volgende:
Buiten het gebouwquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voor deze ene keer hadden ze gelijk. Direct kappen jij.
Soms ben je ook wel buiten als je idols wint
Het enige waar ik op hoop dat ts buiten staat is voortplanting.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voor deze ene keer hadden ze gelijk. Direct kappen jij.
Soms ben je ook wel buiten als je idols wint
Laten we voor hem hopen dat het dan is gebeurd door een dom ongeluk, maakt hij altijd nog kans op zijn 15minutes of fame door de Darwin Award binnen te slepenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:26 schreef wonko het volgende:
[..]
Het enige waar ik op hoop dat ts buiten staat is voortplanting.
Mwaoh een heeeeeeeeeeeell maar dan ook een heeeeeeeeeel klein beetje dan...quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maikuuul is gewoon cool vergeleken met deze TS
Ja, dat welquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwaoh een heeeeeeeeeeeell maar dan ook een heeeeeeeeeel klein beetje dan...![]()
Ja ik ook wel een beetje... erg hequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik sta er zelf ook van te kijken![]()
Weltrustenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een beetje... erg he
Slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |