Ach gut, jochie toch..quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:41 schreef Staaf het volgende:
[..]
Wat praat iedereen hier nou over kloons???? Ik ben in me eentje nu en het is geen circus hierrrrrrr..
En ik typ gewoon zoals ik praat maar ik ben geen 'jochie' van de straat je ziet tog in mijn plaatje ArmoKINGZZZ.....
Als je een mooie vrouwbent mag je hier komen halen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:41 schreef _mimic het volgende:
[..]
Mijn bier is op, dat is nog veel erger.
Aaahh man rot op ik ben 21 tjappie. Ik zie dat je DJ bent wil je mijn plaatje ook draaien we maken goede muziek ik kan wel liedje posten als je lauw vind?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:40 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Zozo grootte woorden voor zo'n klein mannetje... Jongen ga nog ff lekker je pampers verschonen en ga dan lekker naar bed... Irritante 16 jarige koters...
Ben je helemaal alleen? Aahhhh arm jochie...Heb je geen 2de persoonlijkheid?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:41 schreef Staaf het volgende:
[..]
Wat praat iedereen hier nou over kloons???? Ik ben in me eentje nu en het is geen circus hierrrrrrr..
En ik typ gewoon zoals ik praat maar ik ben geen 'jochie' van de straat je ziet tog in mijn plaatje ArmoKINGZZZ.....
Hahahahaha... jij bent echt grappig....quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:41 schreef Staaf het volgende:
[..]
gewoon 1min van mijn leven verspild.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:46 schreef Staaf het volgende:
Nogmaals mensen!!! Luister mijn nummer en beoordeel me dan pas. Fuck die vooroordelen alleen omdat ik niet blank ben!!!
http://student.gmt.hro.nl/0765930/Reski%20-%20Dope%20shit.mp3
Waar haal jij die vooroordelen nou weer vandaan? Je zegt wel dat je alleen bent maar volgens mij heb je toch wat stemmetjes in je hoofd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:46 schreef Staaf het volgende:
Nogmaals mensen!!! Luister mijn nummer en beoordeel me dan pas. Fuck die vooroordelen alleen omdat ik niet blank ben!!!
http://student.gmt.hro.nl/0765930/Reski%20-%20Dope%20shit.mp3
Als ik jou het geef zal je blij zijn dat ik niet blank ben.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waar haal jij die vooroordelen nou weer vandaan? Je zegt wel dat je alleen bent maar volgens mij heb je toch wat stemmetjes in je hoofd.
Maar dat nummer is gewoon bagger en kansloos zoals ik de hele tijd al zei. Daarbij oordeelde ik niet om je niet blank bent. Wat kan mij dat nou interesseren.![]()
Wees blij dat je hebt geluisterd, kan je eindelijk goede muziek horen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:50 schreef PsyCha het volgende:
[..]
gewoon 1min van mijn leven verspild.![]()
Wat een kankermuziekquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:53 schreef Staaf het volgende:
[..]
Als ik jou het geef zal je blij zijn dat ik niet blank ben.
[..]
Wees blij dat je hebt geluisterd, kan je eindelijk goede muziek horen.
Neuh, want zoals ik al zei het maakt me niet uit wat je bent. Al ben je geel of groen het maakt me niet uit. Ik ben niet discriminerend ingesteld. Dus jij moet niet oordelen over mij aangezien je me helemaal niet kent.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:53 schreef Staaf het volgende:
[..]
Als ik jou het geef zal je blij zijn dat ik niet blank ben.
[..]
Waarom ga je er in hemelsnaam op in?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, want zoals ik al zei het maakt me niet uit wat je bent. Al ben je geel of groen het maakt me niet uit. Ik ben niet discriminerend ingesteld. Dus jij moet niet oordelen over mij aangezien je me helemaal niet kent.
Nee ik draai je paaltjes nog geen eens als ik er geld voor kreeg... Je "plaatjes" zijn gewoon kutquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:43 schreef Staaf het volgende:
[..]
Aaahh man rot op ik ben 21 tjappie. Ik zie dat je DJ bent wil je mijn plaatje ook draaien we maken goede muziek ik kan wel liedje posten als je lauw vind?
paaltjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:57 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Nee ik draai je paaltjes nog geen eens als ik er geld voor kreeg... Je "plaatjes" zijn gewoon kut
Ik heb ogen en oren gekregen om te beoordelen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, want zoals ik al zei het maakt me niet uit wat je bent. Al ben je geel of groen het maakt me niet uit. Ik ben niet discriminerend ingesteld. Dus jij moet niet oordelen over mij aangezien je me helemaal niet kent.
Niet huilen als je ons op The Box zietquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:57 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Nee ik draai je paaltjes nog geen eens als ik er geld voor kreeg... Je "plaatjes" zijn gewoon kut
Wat is er met je mond gebeurd ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:00 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ik heb ogen en oren gekregen om te beoordelen.
[..]
Niet huilen als je ons op The Box ziet
Omdat ik het eigenlijk wel leuk vindt. Zo serieus ben ik namelijk zelf ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom ga je er in hemelsnaam op in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |