Öh wacht! Een dyslect in nood!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef Staaf het volgende:
[..]
Wat had je tegen mijn moeder?? Moet je hier komen me nak you idde.
Rot op met je roel ga je eigen topic openen.quote:
wat lul je nou man kaulo doegoe, ik sloop je. ik heb gewone onderwijs gedaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef _mimic het volgende:
Staaf, leuke tijd gehad op het speciaal onderwijs?
Néh, ik houd het op ophokken.quote:
Op het voormalige ivbo zekerquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:30 schreef Staaf het volgende:
[..]
Rot op met je roel ga je eigen topic openen.
[..]
wat lul je nou man kaulo doegoe, ik sloop je. ik heb gewone onderwijs gedaan![]()
![]()
![]()
Stream Status: Stream is up at 128 kbps with 0 of 64 listeners (0 unique)quote:
Yup, in wording.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:31 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ah. Het zij zo
Nieuwe site aan het maken btw?
You're point beeing?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Stream Status: Stream is up at 128 kbps with 0 of 64 listeners (0 unique)
Listener Peak: 2
Average Listen Time: 0m 44s
Stream Title: mimic radio xx/
Content Type: audio/mpeg
Stream Genre: Mixed
Stream URL: http://www.leetmimic.nl
Stream AIM: N/A
Stream IRC: #leetmimic
Current Song: The Prodigy - Narayan
![]()
wtf is idde nou weer? Heb je nooit Nederlands gehad op school? Als je tenminste ooit naar school bent geweest..quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef Staaf het volgende:
[..]
Wat had je tegen mijn moeder?? Moet je hier komen me nak you idde.
VWO vriend..quote:
Me nak you kaulo idde is straattaal voor ik sloop je kankerhoofd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wtf is idde nou weer? Heb je nooit Nederlands gehad op school? Als je tenminste ooit naar school bent geweest..
De amerikaanse condor!quote:
Uh we zijn hier dus niet op straat he...quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef Staaf het volgende:
[..]
VWO vriend..
[..]
Me nak you kaulo idde is straattaal voor ik sloop je kankerhoofd.
En waarom praat iedereen hier door mijn topic heen stelltjes kk hoertjes.
Is je fietsventiel kapot? Of sis je altijd zo uit je spleet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef Staaf het volgende:
[..]
VWO vriend..
[..]
Zozo grootte woorden voor zo'n klein mannetje... Jongen ga nog ff lekker je pampers verschonen en ga dan lekker naar bed... Irritante 16 jarige koters...quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef Staaf het volgende:
[..]
VWO vriend..
[..]
Wat praat iedereen hier nou over kloons???? Ik ben in me eentje nu en het is geen circus hierrrrrrr..quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uh we zijn hier dus niet op straat he...
Tja, aan dat kankergedoe van jouw had ik wel verwacht dat je jochie van de straat zou zijn...tenzij je dus echt een kloon bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |