Ik zou dan zeggen: tjeh ik weet het niet hoor, ik zei dat jullie gewoon mét kabel moesten nemen maar jullie wilden het niet, dus dan zoek je ook maar uit hoe je het terug krijgtquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ja precies Michiel.
Mijn buren/familie etc.. hebben het ook. Ook allemaal van die n00bs. En wie mag weer langskomen als het weer eens niet werkt?![]()
Jah maar daar heb ik het niet over, kheb het over mensen mét desktop zonder laptopquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:03 schreef Nawien het volgende:
Draadloos owned. Heb ik ook op me desktop. Maar ik heb zelf ook nog een laptop dus dan is het handig![]()
Jij... tegen betaling, jij bent tog geen filantropische instelling?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ja precies Michiel.
Mijn buren/familie etc.. hebben het ook. Ook allemaal van die n00bs. En wie mag weer langskomen als het weer eens niet werkt?![]()
En om deze reden zul jij het pauper bestaan nooit ontstijgen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen: tjeh ik weet het niet hoor, ik zei dat jullie gewoon mét kabel moesten nemen maar jullie wilden het niet, dus dan zoek je ook maar uit hoe je het terug krijgt
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:59 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens dit is niet echt gebeurd maar ik erger me er gewoon aan
Dan is het vrij nutteloos, het voordeel zie ik er iig niet van inquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah maar daar heb ik het niet over, kheb het over mensen mét desktop zonder laptop
Of er moet een betaling tegenover staanquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
En om deze reden zul jij het pauper bestaan nooit ontstijgen.
LE-ZEN tonkyquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef tonks het volgende:
Niet iedereen woont in een woonwagen waar je maximaal 2 meter kabel nodig hebt.
Nee hoor maar we hebben ook nog 2 bovenverdiepingen, mooie bedoel als je overal gaten in moet boren dit is lekker makkelijk en je hebt toch geen snelheidverlies (mits goede ontvanger)quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of er moet een betaling tegenover staan
Lollertonks ? jij woont zeker in een kenkergroot huis dat je meer dan 100 meter kabel nodig hebt ?
Hoeft niet perse kan wel, maar het hoeft niet !quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef daisy_ducky het volgende:
Een netwerk MET kabels heeft ook minder last van dips in de snelheid,vooral met veel netwerk verkeer.
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of er moet een betaling tegenover staan
Lollertonks ? jij woont zeker in een kenkergroot huis dat je meer dan 100 meter kabel nodig hebt ?
Mwoa gewoon via de stangen van de verwarming naar boven geleiden hadden wij ook gedaan, niet zo moeilijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hoor maar we hebben ook nog 2 bovenverdiepingen, mooie bedoel als je overal gaten in moet boren dit is lekker makkelijk en je hebt toch geen snelheidverlies (mits goede ontvanger)
Aha ! we hebben er 1 gevonden jongensquote:
Betonplaten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef Rekkie het volgende:
Mijn motivatie is trouwens dat ik gaten moet boren door het plafond.... errug zonde vind ik dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |