ik ben een vrouwquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:14 schreef Katana het volgende:
Huur dan gewoon een kamer kerel.
Huur dan gewoon een kamer kippekequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:23 schreef Wakey het volgende:
[..]
ik ben een vrouw![]()
En kamer huren heb ik idd aan gedacht, maar tegen de tijd dat ik die gevonden heb ben ik alweer weg. Bovendien zit ik nu maar 10 min van mijn werk dus de locatie is ook perfect...
ahh kut zegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:53 schreef Wakey het volgende:
Omdat ik zelf geen woning in NL heb, en hier wel tijdelijk werk woon ik sinds een paar weken weer bij mijn ouders… en het loopt voor geen meter!
Ze lijken niet te accepteren dat ik volwassen ben en niet zit te wachten op hun betuttelende gedoe - ze wassen m’n kleding zonder te vragen en labels te lezen, doen m’n ramen open/dicht als ik er niet ben (muggen!) etc., en als ik zeg dat ze dat niet moeten doen zijn ze zwaar beledigd. Daarnaast erger ik me aan hun eeuwige besluiteloosheid en discussies over *niets*: hoe de glazen in de vaatwasser moeten staan, en welke kleur handdoek ik uit de kast pak - dat soort dingen.![]()
De bedoeling was dat ik tot oktober hier zou blijven, maar ik betwijfel of ik dat volhoud. Ik word strontchagrijnig van deze situatie, en voor mijn ouders is het ook niet goed. Helaas zijn er op dit moment geen andere opties en moet ik mijn frustraties kwijt in de klaagbaak, want uit respect voor mijn ouders wil ik er niet bij bekenden over klagen![]()
Laat je werk andere woonruimte regelen en natuurlijk betalen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:53 schreef Wakey het volgende:
Omdat ik zelf geen woning in NL heb, en hier wel tijdelijk werk woon ik sinds een paar weken weer bij mijn ouders… en het loopt voor geen meter!
Ze lijken niet te accepteren dat ik volwassen ben en niet zit te wachten op hun betuttelende gedoe - ze wassen m’n kleding zonder te vragen en labels te lezen, doen m’n ramen open/dicht als ik er niet ben (muggen!) etc., en als ik zeg dat ze dat niet moeten doen zijn ze zwaar beledigd. Daarnaast erger ik me aan hun eeuwige besluiteloosheid en discussies over *niets*: hoe de glazen in de vaatwasser moeten staan, en welke kleur handdoek ik uit de kast pak - dat soort dingen.![]()
De bedoeling was dat ik tot oktober hier zou blijven, maar ik betwijfel of ik dat volhoud. Ik word strontchagrijnig van deze situatie, en voor mijn ouders is het ook niet goed. Helaas zijn er op dit moment geen andere opties en moet ik mijn frustraties kwijt in de klaagbaak, want uit respect voor mijn ouders wil ik er niet bij bekenden over klagen![]()
Ze is volwassen hè....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef Chriz2k het volgende:
Als je lekker bent mag je wel bij mij komen wonen...
Wakey, ik vind dat je toch nog wel wat meer je best kunt doen hoor. Het is nu eenmaal het huis vanquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:20 schreef Wakey het volgende:
......Gesprek heb ik al geprobeerd maar zij vinden dat ik me aan moet passen omdat ik bij hen verblijf. Daar ben ik me van bewust, en ik doe ook mijn best maar het gaat echt nergens over en ik vind dat zij ook wel eens wat relaxter mogen doen, en naar mij mogen luisteren. Zoals het nu gaat is het eenrichtingsverkeer: ik moet naar hen luisteren/respect tonen maar niet andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |