abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40526303
Omdat ik zelf geen woning in NL heb, en hier wel tijdelijk werk woon ik sinds een paar weken weer bij mijn ouders… en het loopt voor geen meter!

Ze lijken niet te accepteren dat ik volwassen ben en niet zit te wachten op hun betuttelende gedoe - ze wassen m’n kleding zonder te vragen en labels te lezen, doen m’n ramen open/dicht als ik er niet ben (muggen!) etc., en als ik zeg dat ze dat niet moeten doen zijn ze zwaar beledigd. Daarnaast erger ik me aan hun eeuwige besluiteloosheid en discussies over *niets*: hoe de glazen in de vaatwasser moeten staan, en welke kleur handdoek ik uit de kast pak - dat soort dingen.

De bedoeling was dat ik tot oktober hier zou blijven, maar ik betwijfel of ik dat volhoud. Ik word strontchagrijnig van deze situatie, en voor mijn ouders is het ook niet goed. Helaas zijn er op dit moment geen andere opties en moet ik mijn frustraties kwijt in de klaagbaak, want uit respect voor mijn ouders wil ik er niet bij bekenden over klagen
Ik zoek niet, ik vind.
pi_40526349
Vervelend voor jou en je ouders. Maar ik zeg, als je daar niet weg kunt, dat je er maar mee moet leven. Tot oktober wachten is toch wel te overzien of is het echt niet uit te houden bij jou thuis?
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_40526363
waar woonde je eerst dan? als k vrage mag..
-
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:56:21 #4
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_40526382
Vraagt om een gesprek met je ouders.. al geprobeerd?
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
  zondag 6 augustus 2006 @ 00:14:47 #5
38039 Katana
Snoekduiker
pi_40526962
Huur dan gewoon een kamer kerel.
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_40527160
Ik woon officieel in Duitsland
En ja, we zullen er idd mee moeten leven maar het is niet bevorderlijk voor de onderlinge band. ik ben bang dat als ik straks wegga daar, ik ze een tijdje niet hoef te zien

Gesprek heb ik al geprobeerd maar zij vinden dat ik me aan moet passen omdat ik bij hen verblijf. Daar ben ik me van bewust, en ik doe ook mijn best maar het gaat echt nergens over en ik vind dat zij ook wel eens wat relaxter mogen doen, en naar mij mogen luisteren. Zoals het nu gaat is het eenrichtingsverkeer: ik moet naar hen luisteren/respect tonen maar niet andersom.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_40527243
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 00:14 schreef Katana het volgende:
Huur dan gewoon een kamer kerel.
ik ben een vrouw

En kamer huren heb ik idd aan gedacht, maar tegen de tijd dat ik die gevonden heb ben ik alweer weg. Bovendien zit ik nu maar 10 min van mijn werk dus de locatie is ook perfect...
Ik zoek niet, ik vind.
pi_40527458
op je werk slapen.. nee laat maar zitten
-
pi_40527491
Als je lekker bent mag je wel bij mij komen wonen...
  zondag 6 augustus 2006 @ 00:31:45 #10
38039 Katana
Snoekduiker
pi_40527500
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 00:23 schreef Wakey het volgende:

[..]

ik ben een vrouw

En kamer huren heb ik idd aan gedacht, maar tegen de tijd dat ik die gevonden heb ben ik alweer weg. Bovendien zit ik nu maar 10 min van mijn werk dus de locatie is ook perfect...
Huur dan gewoon een kamer kippeke
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_40527577
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:53 schreef Wakey het volgende:
Omdat ik zelf geen woning in NL heb, en hier wel tijdelijk werk woon ik sinds een paar weken weer bij mijn ouders… en het loopt voor geen meter!

Ze lijken niet te accepteren dat ik volwassen ben en niet zit te wachten op hun betuttelende gedoe - ze wassen m’n kleding zonder te vragen en labels te lezen, doen m’n ramen open/dicht als ik er niet ben (muggen!) etc., en als ik zeg dat ze dat niet moeten doen zijn ze zwaar beledigd. Daarnaast erger ik me aan hun eeuwige besluiteloosheid en discussies over *niets*: hoe de glazen in de vaatwasser moeten staan, en welke kleur handdoek ik uit de kast pak - dat soort dingen.

De bedoeling was dat ik tot oktober hier zou blijven, maar ik betwijfel of ik dat volhoud. Ik word strontchagrijnig van deze situatie, en voor mijn ouders is het ook niet goed. Helaas zijn er op dit moment geen andere opties en moet ik mijn frustraties kwijt in de klaagbaak, want uit respect voor mijn ouders wil ik er niet bij bekenden over klagen
ahh kut zeg
wel van je om hier lekker ff te klagen idd ipv tegen bekenden of je ouders
veel suc6 enne....zit er geen slot op die kamer ?
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:51:14 #12
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_40534982
Heb ongeveer hetzeflde! Maar gelukkig ben ik weer over een week weg
pi_40535218
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:53 schreef Wakey het volgende:

Laat je werk andere woonruimte regelen en natuurlijk betalen.

Klaar.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:27:03 #14
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_40535585
Tip: ga eens met je ouders in overleg... Dan houd je het best uit tot oktober. En je kleren wassen is een duidelijke hint: je stinkt
censuur :O
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:35:02 #15
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_40535766
hoe oud ben je?
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:37:00 #16
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_40535818
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef Chriz2k het volgende:
Als je lekker bent mag je wel bij mij komen wonen...
Ze is volwassen hè....
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:46:15 #17
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_40536051
Ik ben ook na drie jaar op mezelf gewoond te hebben genoodzaakt weer even bij mijn ouders in te trekken. I feel your pain. Ik heb mezelf in die drie jaar al allemaal eigen maniertjes aangeleerd die soms erg botsen met die van mijn ouders, zodat ik nu al weer commentaar krijg over hoe je iets schoon en netjes moet houden. Terwijl ik dat zelf heus wel weet, ik ben gewoon wat minder precies in die dingen maar daarmede absoluut geen smeerpoets. Ik mis mn huis verdulleme nu al, en ik ben hier nog maar net een dag!

Hopelijk vind ik snel een woning in Leeuwarden
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:54:16 #18
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_40536233
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 00:20 schreef Wakey het volgende:
......Gesprek heb ik al geprobeerd maar zij vinden dat ik me aan moet passen omdat ik bij hen verblijf. Daar ben ik me van bewust, en ik doe ook mijn best maar het gaat echt nergens over en ik vind dat zij ook wel eens wat relaxter mogen doen, en naar mij mogen luisteren. Zoals het nu gaat is het eenrichtingsverkeer: ik moet naar hen luisteren/respect tonen maar niet andersom.
Wakey, ik vind dat je toch nog wel wat meer je best kunt doen hoor. Het is nu eenmaal het huis van
jouw ouders en jij bent, ook al ben je dochterlief, toch een gast. Als ik naar de voorbeelden kijk die je
aangeeft heb ik eigenlijk zoiets van waarom zou je je in godsnaam druk maken of zij je raam dicht of
opendoen. Op het moment dat jij in je kamer bent kun je het toch zelf weer openen of sluiten?

En dan wat betreft je wasgoed, als je er gewoon voor zorgt dat je geen ongewassen goed rond laat
slingeren voorkom je dat probleem ook. Ik neem aan dat ze geen schoon goed uit je kledingkast halen
om nogmaals te wassen

En dan de malle discussies over hoe de glazen in de vaatwasser moeten, probeer er gewoon eens
om te lachen. Dat scheelt ongelooflijk veel ergernis en voor je het weet is het dan 1 oktober. Good luck
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:56:32 #19
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40536288
Ik snap best dat er irritaties kunnen zijn, maar ik vind ook dat je je toch hebt aan te passen aan hen. En als dat niet lukt, andere woonruimte zoeken.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:09:26 #20
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40536576
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ze is volwassen hè....
Chriz ook...van onder dan hè
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_40536620
Het meest vervelende vond ik destijds kleren wassen zonder labels te lezen. God wat heeft dat me een geld gekost..
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:34:50 #22
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40537157
Ouders in hetzelfde huis... Wat ben ik blij dat ik dáár vanaf ben!
Ik zou waarschijnlijk (in mindere mate) dezelfde ergernissen ervaren als TS
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40540910
Bedankt voor de reacties, vandaag zijn ouders weg dus is het lekker rustig
En ja het zijn allemaal kleinigheden, maar alles bij elkaar genomen is het behoorlijk irritant en kun je niet alles weg blijven lachen. Gelukkig zijn er ook mensen die het wel begrijpen.

En over kleding wassen... ze wassen niet omdat het vies is, maar 'om de machine vol te krijgen'. Aardig bedoeld, maar pak dan niet mijn jasje van 300 euro die ik 2x heb aangehad. Als ik daar iets van zeg, krijg ik een boze 'nou sorry hoor, ik wilde alleen maar goed doen' en een paar dagen later gebeurt t weer...
Ik zoek niet, ik vind.
pi_40541007
Je moet gewoon duidelijk afspreken dat je zelf al je kleding wast omdat je er graag zelf wat extra aandacht aan spendeert. Dat heb ik ook gedaan, en dat scheelt een boel gezeik.
pi_40541271
Heb je geen slot op je deur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')