Heeft iemand tips? Een bepaald dieet ofzo.
Gezond eten doe ik wel. Veel groente en fruit en ik snoep haast niet.
Groetjes van Ingrid
skaten en fietsen
nou lijkt me die 58 kilo niet echt om druk over te doen
maar waar zit het vet ?
[Dit bericht is gewijzigd door dop op 26-12-2001 22:28]
quote:58 kilo , 165 cm en afvallen
Op woensdag 26 december 2001 22:22 schreef Ingrid19 het volgende:
Hoi, ik ben 19 jaar, 165m en weeg ongeveer 58 kilo.
Ik wil graag afvallen, maar weet niet goed hoe.
Ik heb namelijk geen geld om te sporten.Heeft iemand tips? Een bepaald dieet ofzo.
Gezond eten doe ik wel. Veel groente en fruit en ik snoep haast niet.Groetjes van Ingrid
Zet er dan ook meteen een foto bij dan kunnen we werkelijk tips geven. Want je kan wel dikke benen hebben maar dan heeft opdrukken niet echt nut oid.. dus kunnen we je zo ook niet echt goede tips geven..
en je voelt jezelf niet lekker in je vel neem ik aan of wordt je er om beoordeelt dat je "dik" zou zijn??
quote:ik denk ook dat het eerder onzekerheid is......
Op woensdag 26 december 2001 23:04 schreef Faat het volgende:
Ingrid, volgens de BMIndex ben je helemaal perfect.
Vrouwen van 165 hebben een gezond gewicht tussen de 48 en 68 kilo
maar als je echt blijvend wilt afvallen dan kost dat echt enorm veel moeite... en je moet het ook echt heel graag willen en er telkens bij stilstaan als je iets lekkers wil gaan pakken om te eten.
Het duurt ook meestal wel een tijdje voor je echt merkt dat je afvalt maar daarna word het alleen maar makkelijk. ben zelf sinds januari dit jaar 25 kilo afgevallen en ben nog steeds bezig.. alleen nu met kerst is et wel effe moeilijk
tjeeez, 'k ben al af en toe bang datik wegwaai met m'n (net geen) 70 kilotjes.
Waar vind jij jezelf te dik dan? Vind je dat je dikke heupen, benen, kont hebt?
Of probeer je gewoon een 'britney spears' figuuurtje te krijgen ofzo?
quote:Yup, goed punt. Je krijgt die drive, die wilskracht pas echt als je het heel graag wilt, er helemaal voor gaat en het echt wilt veranderen. Je moet het ook vooral niet doen voor een ander....
Op woensdag 26 december 2001 23:22 schreef -Ma3stro- het volgende:
maar als je echt blijvend wilt afvallen dan kost dat echt enorm veel moeite... en je moet het ook echt heel graag willen en er telkens bij stilstaan als je iets lekkers wil gaan pakken om te eten.
quote:Aan wat overige posts van Ingrid19 te zien is ze heel erg verlegen/onzeker/etc.
Op woensdag 26 december 2001 23:48 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Yup, goed punt. Je krijgt die drive, die wilskracht pas echt als je het heel graag wilt, er helemaal voor gaat en het echt wilt veranderen. Je moet het ook vooral niet doen voor een ander....
Maar als je denkt dat jij je er beter door gaat voelen, ga d'r voor.
Let dan op dat je niet te veel vetten eet. Geen snackbar, geen gefrituurde dingen, geen jus over je prak, niet bakken in vetten (in een pan met anti-aanbak laag).
Veel water drinken en pas op met zout, dat houdt weer vocht vast.
Sterkte dus meisje, ik denk dat je dat wel nodig hebt, in welk opzicht ook..
quote:Ik heb brede heupen, ik vind zelf een dikke kont, een buikje en een beetje mijn bovenbenen.
Op woensdag 26 december 2001 22:26 schreef dop het volgende:
sporten waar je het meeste aan hebt kosten bijna nietsskaten en fietsen
nou lijkt me die 58 kilo niet echt om druk over te doen
maar waar zit het vet ?
Even een voorbeeldje die jullie vast heel stom zullen vinden: Ik kreeg van Djeez met kerst een lingeriesetje.
Hij had de goede maat, die ik altijd heb en nu paste het slipje ineens niet meer. Hij was te klein
Vandaar dat ik wil afvallen. Ik ben dan bang dat hij me niet meer leuk vind en wat andere mensen zullen zeggen.
Ik ben vroeger erg veel gepest, misschien heb ik er daarom meer last van.
[Dit bericht is gewijzigd door Ingrid19 op 27-12-2001 13:43]
quote:Wel is nagedacht dat het ms gewoon klein valt ofzo
Op donderdag 27 december 2001 13:41 schreef Ingrid19 het volgende:
Ja, ik ben wel onzeker en verlegen.
Ik ga wel naar het Riagg, maar dat helpt niet. Ze nemen me niet serieus.Even een voorbeeldje die jullie vast heel stom zullen vinden: Ik kreeg van Djeez met kerst een lingeriesetje.
Hij had de goede maat, die ik altijd heb en nu paste het slipje ineens niet meer. Hij was te kleinVandaar dat ik wil afvallen. Ik ben dan bang dat hij me niet meer leuk vind en wat andere mensen zullen zeggen.
Ik ben vroeger eg veel gepest, misschien heb ik er daarom meer last van.
quote:Ehm, ja dat kan ook...
Op donderdag 27 december 2001 13:43 schreef Joene het volgende:[..]
Wel is nagedacht dat het ms gewoon klein valt ofzo
quote:Ja precies, en dan zit je nu jezelf lelijk dik te denken terwijl je dat absoluut niet kan zijn met 58kilogrammetjes .
Op donderdag 27 december 2001 13:45 schreef Ingrid19 het volgende:[..]
Ehm, ja dat kan ook...
Ik ga het straks ruilen, ms zegt de verkoopster dat ook wel.
Meis geniet nou lekker en maak je niet te druk om je kont of buik
quote:Brede heupen daar kan je niks aan veranderen. Daardoor is je kont breder en lijkt ie dus dikker. Mannen vallen op een beetje buik. (en anders zijn buikspieroefeningen een goede optie) en voor bovenbenen zijn ook wel oefeningen. Verwar geen spieren met vet!
Ik heb brede heupen, ik vind zelf een dikke kont, een buikje en een beetje mijn bovenbenen
1,65 en 58 kg is hardstikke slank volgens mij.
Gewoon gezond blijven eten en veel bewegen.
En denk aan de binnenkant. Als jij zo onzeker bent kan je daar beter aan werken dan aan de buitenkant, want daar is volgens mij niks mis mee.
succes!
Ik ga het nog een keer aan de psycholoog uitleggen.
Ik wil wat zekerder worden, maar dat lukt niet altijd zo goed.
Ik denk dat het daar idd wel mee te maken heeft.
Ik weet wel dat Djeez het niet erg vind. Hij valt wat meer op 'ronde' meisjes. En hij zegt vaak dat hij me mooi vind en dat ik een lekkr kontje heb.
Wat soms wel irri is, is dat mijn zusje juist erg dun is.
zij heeft het figuur van moeder; slank.
Ik heb de bouw van mijn vader's kant van de familie. Mijn tante's hebben ook brede heupen en dus dikkere kont.
Dus ik denk dat het aanleg is.
Eik moet ik het accepteren, maar hoe doe je dat?
Zou je trouwens bij het Riagg om een andere psych kunnen vragen, omdat het niet klikt?
quote:Waarom niet ? ik denk dat dat best mogelijk is .
Op donderdag 27 december 2001 14:07 schreef Ingrid19 het volgende:
Zou je trouwens bij het Riagg om een andere psych kunnen vragen, omdat het niet klikt?
niets meer eten totdat je anorexia hebt en dan zo je hele leven er blijven uitzien!
ga toch weg mens
quote:ik ben er al voor gegaan. van een gewicht van circa 81,5 kilo ben ik naar 66 kilo gegaan en dat is nu al een paar maanden stabiel. Heb een volledig nieuwe garderobe moeten kopen en zit veel lekkerder in mn vel. Maar wat ik wel weet, is dat ik het HEEL graag wilde en er ECHT voor ging....
Op woensdag 26 december 2001 23:55 schreef superrat het volgende:
Maar als je denkt dat jij je er beter door gaat voelen, ga d'r voor.
Let dan op dat je niet te veel vetten eet. Geen snackbar, geen gefrituurde dingen, geen jus over je prak, niet bakken in vetten (in een pan met anti-aanbak laag).
Veel water drinken en pas op met zout, dat houdt weer vocht vast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |