Precies, gelukkig is het in Amsterdam; het zou wat zijn als zo'n karavaan bij ons door de straten trekt (letterlijk en figuurlijk)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Canisfire het volgende:
Laat ze lekker trots zijn zo lang ze het maar niet in mijn stad doen![]()
Gewoon heel Limburgquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
We kunnen ze beter een eigen stad geven en die omheinen met prikkeldraad en wachttorens, Maastricht ofzo.
hee joh, homo's komen alleen boven de rivieren voor, dus laat ze daar aubquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
We kunnen ze beter een eigen stad geven en die omheinen met prikkeldraad en wachttorens, Maastricht ofzo.
Maak me niet druk, ik vind het alleen overdreven en hoef het niet te zien als ik de tv aanzet. En inderdaad; hoe wil je ' geaccepteerd worden' als homo als je met een ketting door je reet in een latex jurkje met je lul loopt te zwaaien? De afkeer werk je zo wel in de hand lijkt mij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:59 schreef Glacius het volgende:
Waar maak je je in godsnaam druk om?
Het houdt je wel bezig, hè.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:01 schreef missDemeanor het volgende:
[..]
Maak me niet druk, ik vind het alleen overdreven en hoef het niet te zien als ik de tv aanzet. En inderdaad; hoe wil je ' geaccepteerd worden' als homo als je met een ketting door je reet in een latex jurkje met je lul loopt te zwaaien? De afkeer werk je zo wel in de hand lijkt mij.
Mwoah, ik moet wat te doen hebben in de tijd dat ik zit te wachten om zo opgehaald te worden door mn vriend.....*)quote:Het houdt je wel bezig, hè.
In de tijd die je verspilt hebt had je ook sexy foto's van jezelf kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef missDemeanor het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet wat te doen hebben in de tijd dat ik zit te wachten om zo opgehaald te worden door mn vriend.....
Klopt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:01 schreef missDemeanor het volgende:
[..]
Maak me niet druk, ik vind het alleen overdreven en hoef het niet te zien als ik de tv aanzet. En inderdaad; hoe wil je ' geaccepteerd worden' als homo als je met een ketting door je reet in een latex jurkje met je lul loopt te zwaaien? De afkeer werk je zo wel in de hand lijkt mij.
De " pride" is zo helemaal niet meer van toepassing op de homo's zelf, maar het gaat alleen maar om sex sex sex. En dat is dan weer zo jammer.
Heb ik wel, ze staan op mijn cam, maar mijn usb kabeltje is kwijtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In de tijd die je verspilt hebt had je ook sexy foto's van jezelf kunnen maken.
Waar gaan julllie zo laat nog naar toe dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef missDemeanor het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet wat te doen hebben in de tijd dat ik zit te wachten om zo opgehaald te worden door mn vriend.....*)
Scheveningen. Toet toet, daar istie...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Waar gaan julllie zo laat nog naar toe dan.
Wat een vriend zegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef missDemeanor het volgende:
[..]
Scheveningen. Toet toet, daar istie...
Fijn weekend nog mensjes! (dat hebben die gays op dit moment waarschijnlijk ook)
Post even een gewone foto dan, als je lekker bent betaal ik een nieuwe voor je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:07 schreef missDemeanor het volgende:
[..]
Heb ik wel, ze staan op mijn cam, maar mijn usb kabeltje is kwijt![]()
HIj toeterde ook niet hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:11 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Wat een vriend zeg![]()
Een nette jongen staat niet asociaal voor de deur te toeteren.
Nee die komt netjes binnen, goedenavond zeggen tegen zijn schoonouders.
Vertellen dat ze niet op hoeven te blijven, en dat hun dochter in veilige handen is.
Dus jouw vorm van 'niet dat ik er iets tegen heb' is eigenlijk een verkapte vorm van een stramien, waar mensen alleen een mening en geaardheid binnenshuis mogen uitoefenen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:54 schreef missDemeanor het volgende:
Een vriendinnetje van me vroeg of ik meeging naar de gaypride. Nu heb ik niks tegen onze homosexuele medemens..maar zulke taferelen hoeven van mij niet.
Zag een paar stukjes op het nieuws ....Staan die flikkers daar met hun lul te zwaaien....en storten zich straks in allerlei private parties en darkrooms om zich te goed te doen aan allerhande orgies (want je weet dat het na zo'n festijn een 'gezellige' bedoening wordt met al die mannen onder elkaar).
Ik begrijp niet waarom die homo's zich op zo'n manier moeten profileren en dat ze hun homo-zijn zo overdreven moeten uitdragen. Doe toch gewoon normaal, als je er trotsop ben prima; wees lekker trots op een ingetogen manier en blijf lekker thuis zitten met een dvd'je erbij ofzo
Eens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:33 schreef Yildiz het volgende:
Voor de mensen die zich eraan storen.
Je kunt ook gewoon je TV eens uitzetten, niemand verplicht je ernaar te kijken, echt niet. Niemand.
Jij moet emigreren naar Amerika, of een moslim landquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:26 schreef Agag het volgende:
Echt te walgelijk voor woorden. Typisch Nederlands weer. En het dadelijk dan weer gek vinden als een of andere Imam (of priester) het heeft over de onzedelijkheid van Nederland.
Hier neem ik echt aanstoot aan. Die freaking perverts staan gewoon met hun piemel in hun hand. Die zouden direct moeten oppakken op grond van de zedenwet. Ook al is het een georganiseerd iets, incluis vergunning, het blijft toch een openbare vertoning.
Verder heb ik er weinig woorden voor, dít moet echt niet kunnen. Ik heb overigens principieel niet zo veel tegen homosexualiteit. Ik kan me goed voorstellen dat beschaafde homo's ook enorm balen want dit soort walgelijke tentoonspreidingen. Het drukt natuurlijk wel een stempel op homo-seksualiteit.
Ik vraag me trouwens af hoe die gore omroepen het in hun kutkop halen om dit soort expliciete beelden gewoon uit te zenden, zonder waarschuwing van te voren. Nota bene op tijdstippen dat ook kinderen kunnen kijken. Ongehoord.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |