abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 22:54:43 #1
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_40524408
Een vriendinnetje van me vroeg of ik meeging naar de gaypride. Nu heb ik niks tegen onze homosexuele medemens..maar zulke taferelen hoeven van mij niet.

Zag een paar stukjes op het nieuws ....Staan die flikkers daar met hun lul te zwaaien ....en storten zich straks in allerlei private parties en darkrooms om zich te goed te doen aan allerhande orgies (want je weet dat het na zo'n festijn een 'gezellige' bedoening wordt met al die mannen onder elkaar).
Ik begrijp niet waarom die homo's zich op zo'n manier moeten profileren en dat ze hun homo-zijn zo overdreven moeten uitdragen. Doe toch gewoon normaal, als je er trotsop ben prima; wees lekker trots op een ingetogen manier en blijf lekker thuis zitten met een dvd'je erbij ofzo
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_40524453
Laat ze lekker trots zijn zo lang ze het maar niet in mijn stad doen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_40524460
Waar maak je je druk om?
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_40524479
We kunnen ze beter een eigen stad geven en die omheinen met prikkeldraad en wachttorens, Maastricht ofzo.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 22:57:21 #5
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_40524499
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Canisfire het volgende:
Laat ze lekker trots zijn zo lang ze het maar niet in mijn stad doen
Precies, gelukkig is het in Amsterdam; het zou wat zijn als zo'n karavaan bij ons door de straten trekt (letterlijk en figuurlijk)
▒­ ­
pi_40524520
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
We kunnen ze beter een eigen stad geven en die omheinen met prikkeldraad en wachttorens, Maastricht ofzo.
Gewoon heel Limburg
Met voorwaarde dat ze er niet meer uitkomen.
Of nee we verdelen Limburg aan 1 kant de homo's en aan de andere kant de geiten neukers.
Dik prikkeldraad er omheen en dan maar afwachten
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_40524555
Waar maak je je in godsnaam druk om?
pi_40524560
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
hee joh, homo's komen alleen boven de rivieren voor, dus laat ze daar aub
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:00:19 #9
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_40524587
En ze willen zo graag geaccepteerd worden door de maatschappij.
Nou niet op de manier. Beetje halfnaakt, of verkleed als vrouw lopen paraderen
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:01:14 #10
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_40524620
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:59 schreef Glacius het volgende:
Waar maak je je in godsnaam druk om?
Maak me niet druk, ik vind het alleen overdreven en hoef het niet te zien als ik de tv aanzet. En inderdaad; hoe wil je ' geaccepteerd worden' als homo als je met een ketting door je reet in een latex jurkje met je lul loopt te zwaaien? De afkeer werk je zo wel in de hand lijkt mij.

De " pride" is zo helemaal niet meer van toepassing op de homo's zelf, maar het gaat alleen maar om sex sex sex. En dat is dan weer zo jammer.
▒­ ­
pi_40524695
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:01 schreef missDemeanor het volgende:

[..]

Maak me niet druk, ik vind het alleen overdreven en hoef het niet te zien als ik de tv aanzet. En inderdaad; hoe wil je ' geaccepteerd worden' als homo als je met een ketting door je reet in een latex jurkje met je lul loopt te zwaaien? De afkeer werk je zo wel in de hand lijkt mij.
Het houdt je wel bezig, hè.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:05:16 #12
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_40524756
quote:
Het houdt je wel bezig, hè.
Mwoah, ik moet wat te doen hebben in de tijd dat ik zit te wachten om zo opgehaald te worden door mn vriend.....*)
▒­ ­
pi_40524802
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef missDemeanor het volgende:

[..]

Mwoah, ik moet wat te doen hebben in de tijd dat ik zit te wachten om zo opgehaald te worden door mn vriend.....
In de tijd die je verspilt hebt had je ook sexy foto's van jezelf kunnen maken.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:07:50 #14
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_40524860
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:01 schreef missDemeanor het volgende:

[..]

De " pride" is zo helemaal niet meer van toepassing op de homo's zelf, maar het gaat alleen maar om sex sex sex. En dat is dan weer zo jammer.
Klopt.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:07:51 #15
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_40524862
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

In de tijd die je verspilt hebt had je ook sexy foto's van jezelf kunnen maken.
Heb ik wel, ze staan op mijn cam, maar mijn usb kabeltje is kwijt
▒­ ­
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:08:23 #16
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_40524885
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef missDemeanor het volgende:

[..]

Mwoah, ik moet wat te doen hebben in de tijd dat ik zit te wachten om zo opgehaald te worden door mn vriend.....*)
Waar gaan julllie zo laat nog naar toe dan.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:09:56 #17
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_40524968
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Waar gaan julllie zo laat nog naar toe dan.
Scheveningen. Toet toet, daar istie...
Fijn weekend nog mensjes! (dat hebben die gays op dit moment waarschijnlijk ook)
▒­ ­
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:11:59 #18
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_40525045
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef missDemeanor het volgende:

[..]

Scheveningen. Toet toet, daar istie...
Fijn weekend nog mensjes! (dat hebben die gays op dit moment waarschijnlijk ook)
Wat een vriend zeg
Een nette jongen staat niet asociaal voor de deur te toeteren.
Nee die komt netjes binnen, goedenavond zeggen tegen zijn schoonouders.
Vertellen dat ze niet op hoeven te blijven, en dat hun dochter in veilige handen is.
pi_40525091
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:07 schreef missDemeanor het volgende:

[..]

Heb ik wel, ze staan op mijn cam, maar mijn usb kabeltje is kwijt
Post even een gewone foto dan, als je lekker bent betaal ik een nieuwe voor je.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:15:19 #20
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_40525170
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:11 schreef Henny_Huisman het volgende:

[..]

Wat een vriend zeg
Een nette jongen staat niet asociaal voor de deur te toeteren.
Nee die komt netjes binnen, goedenavond zeggen tegen zijn schoonouders.
Vertellen dat ze niet op hoeven te blijven, en dat hun dochter in veilige handen is.
HIj toeterde ook niet hoor , ik hoorde de auto aankomen, want ik zit met de balkondeur open. Enne, netjes istie wel hoor, alleen deze dame woont op zichzelf, dus hij mag zich hier misdragen
en nu ben ik echt weg
▒­ ­
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:24:37 #21
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40525441
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:54 schreef missDemeanor het volgende:
Een vriendinnetje van me vroeg of ik meeging naar de gaypride. Nu heb ik niks tegen onze homosexuele medemens..maar zulke taferelen hoeven van mij niet.

Zag een paar stukjes op het nieuws ....Staan die flikkers daar met hun lul te zwaaien ....en storten zich straks in allerlei private parties en darkrooms om zich te goed te doen aan allerhande orgies (want je weet dat het na zo'n festijn een 'gezellige' bedoening wordt met al die mannen onder elkaar).
Ik begrijp niet waarom die homo's zich op zo'n manier moeten profileren en dat ze hun homo-zijn zo overdreven moeten uitdragen. Doe toch gewoon normaal, als je er trotsop ben prima; wees lekker trots op een ingetogen manier en blijf lekker thuis zitten met een dvd'je erbij ofzo
Dus jouw vorm van 'niet dat ik er iets tegen heb' is eigenlijk een verkapte vorm van een stramien, waar mensen alleen een mening en geaardheid binnenshuis mogen uitoefenen.

Vuige communist! [ ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40525510
Echt te walgelijk voor woorden. Typisch Nederlands weer. En het dadelijk dan weer gek vinden als een of andere Imam (of priester) het heeft over de onzedelijkheid van Nederland.

Hier neem ik echt aanstoot aan. Die freaking perverts staan gewoon met hun piemel in hun hand. Die zouden direct moeten oppakken op grond van de zedenwet. Ook al is het een georganiseerd iets, incluis vergunning, het blijft toch een openbare vertoning.

Verder heb ik er weinig woorden voor, dít moet echt niet kunnen. Ik heb overigens principieel niet zo veel tegen homosexualiteit. Ik kan me goed voorstellen dat beschaafde homo's ook enorm balen want dit soort walgelijke tentoonspreidingen. Het drukt natuurlijk wel een stempel op homo-seksualiteit.

Ik vraag me trouwens af hoe die gore omroepen het in hun kutkop halen om dit soort expliciete beelden gewoon uit te zenden, zonder waarschuwing van te voren. Nota bene op tijdstippen dat ook kinderen kunnen kijken. Ongehoord.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:33:58 #23
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40525728
Voor de mensen die zich eraan storen.
Je kunt ook gewoon je TV eens uitzetten, niemand verplicht je ernaar te kijken, echt niet. Niemand.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40525763
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:33 schreef Yildiz het volgende:
Voor de mensen die zich eraan storen.
Je kunt ook gewoon je TV eens uitzetten, niemand verplicht je ernaar te kijken, echt niet. Niemand.
Eens.
pi_40525869
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:26 schreef Agag het volgende:
Echt te walgelijk voor woorden. Typisch Nederlands weer. En het dadelijk dan weer gek vinden als een of andere Imam (of priester) het heeft over de onzedelijkheid van Nederland.

Hier neem ik echt aanstoot aan. Die freaking perverts staan gewoon met hun piemel in hun hand. Die zouden direct moeten oppakken op grond van de zedenwet. Ook al is het een georganiseerd iets, incluis vergunning, het blijft toch een openbare vertoning.

Verder heb ik er weinig woorden voor, dít moet echt niet kunnen. Ik heb overigens principieel niet zo veel tegen homosexualiteit. Ik kan me goed voorstellen dat beschaafde homo's ook enorm balen want dit soort walgelijke tentoonspreidingen. Het drukt natuurlijk wel een stempel op homo-seksualiteit.

Ik vraag me trouwens af hoe die gore omroepen het in hun kutkop halen om dit soort expliciete beelden gewoon uit te zenden, zonder waarschuwing van te voren. Nota bene op tijdstippen dat ook kinderen kunnen kijken. Ongehoord.
Jij moet emigreren naar Amerika, of een moslim land
Wat een aanstellerig stukje schrijven man.

Sexualiteit.... laat of later krijgen we er allemaal mee te maken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')