is wel een centrino 1.7 ghz met 512 mb intern. voor de gene die het willen weten. het is een acer 1642zquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef veldmuis het volgende:
Jij koopt goedkope bagger en valt ons daarom lastig?
Groetjes,
veldmuis
nee 15.4 " breedbeeld. contrast staat op de 1 na hoogste stand alleen de rest op langzaam. hoeft ook niet sneller voor Fok!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:08 schreef veldmuis het volgende:
Dan doe je iets fout man, die dingen nippen af en toe even aan de accu en meer niet. Of heb je een centrino met een 8499300 toeren harddisk, een 30" LCD scherm met een keidikke contrastdinges enzo op de volle helderheid, en meer van dat soort ongein?
nee (nog) nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Vreemd. Geen zooi die 100% van je processor eet ofzo?
ik denk t laatste. hij hangt nu aan t gas. je hoort t nog welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:12 schreef veldmuis het volgende:
nog niet? Dat ga je veranderen?
Maar, ja, vaag dan. Kloteaccu ofzo, of niet goed opgeladen.
Je geeft het antwoord al. Nieuwe laptop, dus ook nieuwe accu. Kwestie van ff de accu gebruiken en de accuduur schiet omhoog, mits goed gebruikt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:04 schreef dennisreijbroek het volgende:
zit ik eens buiten, heb een nieuwe laptop, kan ik niet eens ale nieuwsberichten op Fok! lezen. is die *** accu leeg. gvd troep. hebben jullie dat ook?
accu van laptop
talpa
Wat is dat voor logica?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord al. Nieuwe laptop, dus ook nieuwe accu. Kwestie van ff de accu gebruiken en de accuduur schiet omhoog, mits goed gebruikt.
Wat dat voor logica is? De werking van bepaalde accu's misschien?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:20 schreef power_bram het volgende:
[..]
Wat is dat voor logica?![]()
HP NX7400 dual core centrino![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Transvaal het volgende:
Hier Centrino 1,86 GHz (Desktop 3,2 GHZ dus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |