Dat ze met hun gore poten mijn auto bekladden...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:09 schreef cyberstalker het volgende:
Dude, ze hebben gratis je ride gepimpt. Wat is nu je klacht?
Nee, daar zijn Feyenoorders niet crimineel genoeg voor...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:11 schreef timmeeeh het volgende:
Het waren vast Feyenoorders die dan Ajax schrijven zodat Ajaxers de schuld krijgen.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef DaMart het volgende:
krijgt hij op zijn eigen kosten een mooi groot Feyenoordlogo op zijn voorhoofd!![]()
Je avaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar zijn Feyenoorders niet crimineel genoeg voor...
Over mijn voorruit? Dan heb ik helemaal goed zicht!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:31 schreef Nemephis het volgende:
Een ding scheelt; je kan er zo overheen verven, ben je er weer vanaf
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar zijn Feyenoorders niet crimineel intelligent genoeg voor...
Als ik jou was zou ik Ajax aanklagen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef DaMart het volgende:
Kom ik net thuis, wil ik iets uit mijn auto pakken, zie ik dat een of meerdere ajaxjosti's het nodig vonden om met een dikke stift de naam van die club op de voorruit van mijn auto te kalken. Waarom kunnen die gasten niet gewoon met hun gore poten van mijn spullen afblijven? Dat zij voor die club voor de hoofdstad zijn, moeten zij weten, maar val mij er dan niet mee lastig.![]()
Als ik erachter kom wie het geweest is, dan sleep ik hem naar de tattooshop en krijgt hij op zijn eigen kosten een mooi groot Feyenoordlogo op zijn voorhoofd!![]()
Goed plan!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:39 schreef nsfw het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik Ajax aanklagen!
Daarna klaag je ze aan omdat je wel reclame voor ze gemaakt hebt, maar daar nog niet voor betaald bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:40 schreef DaMart het volgende:
Goed plan!
Eens even een schadevergoeding van een paar miljoen claimen!![]()
Ik heb immers grote immateriële schade nu mijn auto in verband is gebracht met die club.
Topidee!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:53 schreef nsfw het volgende:
En daarna klaag je ze aan en beschuldig je alle spelers van testosterongebruik!
Als het net zo gaat als in de tour-de-france worden ze allemaal ontslagen!
Ja, mijn vorige auto had dat jaren gelden... met luilak hadden ze met oranje verf strepen erop gespoten. Gelukkig was de buurman schilder, en hij had nog wat tips om het eraf te halen: garagezeep.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:13 schreef jimmydehelle het volgende:
Wasbenzine is your best friend![]()
Maar.. Toch leef ik met je mee, beter op je raam dan op de lak, want dan ben je dus verder van huis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |