Stiekem toch in mijn bedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:12 schreef Jump het volgende:
En waar isze nu terwijl jij die post maakt?
Schattig danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Het is maar wat je elegante schoenen noemt..
Maar dat had ze dus kei-niet aan he!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:14 schreef Kindervriend het volgende:
Mits trainingspak lijkt me dat best geil!
Niet MEER aan bedoel je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar dat had ze dus kei-niet aan he!
Bevoeld besnuffelt en genomen ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eventjes bevoeld ja, als je dat bedoelt tenminste.
Zeg maar gerust hard geneukt en daarna met een ijzeren buis in een coma geslagen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bevoeld besnuffelt en genomen ?![]()
Beter, beter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeg maar gerust hard geneukt en daarna met een ijzeren buis in een coma geslagen.
Pffff een echte vent gebruikt geen ijzeren staaf maar z'n snikkel!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeg maar gerust hard geneukt en daarna met een ijzeren buis in een coma geslagen.
Zodat je zometeen haar oogkas kan penetreren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee gij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
Jezus Christus Maria wat een lelijke schoenen
Beter wordt het niet, inderdaad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
kun je niks beters bedenken dan mij op mn uiterlijk aan te vallen?
pauperkneus
nee ik pasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:05 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Beter wordt het niet, inderdaad.
Maar geef me gerust billenkoek hoor, daar sta ik wel voor open.![]()
Je bent en blijft een lelijk biggetje, Elenaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
kun je niks beters bedenken dan mij op mn uiterlijk aan te vallen?
pauperkneus
Ik dacht dat je het wel lekker vondquote:
ja heb jij dr een probleem mee?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:14 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Je bent en blijft een lelijk biggetje, Elena![]()
En morgen.... slaan we je helemaal kapot.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja heb jij dr een probleem mee?
ik niet namelijk.
zal moeilijk gaan als je niks meer kan zien omdat ik je ogen eruit gekrabt hebquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
En morgen.... slaan we je helemaal kapot.
maak me kapot!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Met je vieze rotkopquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Sportsokken bij sportief ogende meisjesquote:
Mini sokjes for t3h pwnquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sportsokken bij sportief ogende meisjes![]()
Ik nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mini sokjes for t3h pwn
Ik heb ze ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |