Of ik dat wel of niet wil weten bepaal jij niet, ik wil het namelijk wel wetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:52 schreef Londemanmp het volgende:
Wat er toen gebeurde wil je niet weten ik weer helemaal gek maar bleef in mezelf.![]()
![]()
Juist en waar moet je het dan neerleggen? Op een plaats waar het makkelijk gestiolen kan worden? Dacht het niet!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:59 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zat eens midden in de spits in een trein waar een gozer een systeemkast had meegenomen. Die dus op de stoel stond. En het dan gek vinden dat mensen vragen of hij dat ding ergens anders wil zetten omdat zij toch iets meer recht hebben op een zitplaats dan een apparaat
Pardon? Ik heb gewoon een kaartje voor dat ding gekocht en dus heeft het apparaat recht daar te staan.quote:Ik zat eens midden in de spits in een trein waar een gozer een systeemkast had meegenomen. Die dus op de stoel stond. En het dan gek vinden dat mensen vragen of hij dat ding ergens anders wil zetten omdat zij toch iets meer recht hebben op een zitplaats dan een apparaat
Ofwel in het bagagerek, ofwel op je schoot, ofwel op het tafeltje voor je ofwel op de grond.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:03 schreef JohanTop het volgende:
Juist en waar moet je het dan neerleggen? Op een plaats waar het makkelijk gestiolen kan worden? Dacht het niet!
Idd, een kaartje voor een apparaatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:06 schreef Neuralnet het volgende:
Pardon? Ik heb gewoon een kaartje voor dat ding gekocht en dus heeft het apparaat recht daar te staan.(En bovendien heb je een vervoersbewijs, geen plaatsbewijs...)
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
Oude mensen zijn triest, ik maak mezelf van kant als ik 70 word.
Dat duurt nog wel even.quote:1990-06-18
Goed, komt die ;quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:58 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Of ik dat wel of niet wil weten bepaal jij niet, ik wil het namelijk wel weten![]()
Jah kon ook, maar ik gebruik 2 van dit soort monitoren en wou graag 2 dezelfde hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom heb je zown ding gekocht... Gewoon ff naar een scholengemeenschap leup je zo naar binne en dan grapt ge daar een 32inch flatscreen van de muur en steekt die onder je jas en huppa scheelt een hele busries
okequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
Jah kon ook, maar ik gebruik 2 van dit soort monitoren en wou graag 2 dezelfde hebben.
Why not improve the world and do it already.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
Oude mensen zijn triest, ik maak mezelf van kant als ik 70 word.
5 euries bij het AZG ??? ( nu trouwens UMCG )quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:10 schreef friemel het volgende:
tip, neem volgende keer F57 ... Kan tot 85 hz @ 1280x1024, kost 5 euri bij het azg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |