Hema werknemerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef jimmydehelle het volgende:
Minder,
Ik denk dat je toevallig een 'slecht' exemplaar getroffen hebt.
Probeer het over een weekje of 3/4 nog eens en check dan of het anders is.
En anders, idd een andere Hema proberen
Coca cola light heeft nog nut voor mensen met suikerziekte bvquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:30 schreef Maikuuul het volgende:
Light rookworstendas net zo triest als coca cola light bestellen in de macrofls terwijl je 4 big macs en 2 friet naar binnen propt
Komt door de "killing" aspartaam smaak. Die vind je ook terug in smint achtige snoepjes zonder suiker..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:54 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Coca cola light heeft nog nut voor mensen met suikerziekte bvDaar denk jij dan niet aan
![]()
Alles wat 'light' is vind ik trouwens vies
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam heeft vroeger bij de hema worst verkoop afdeling gewerkt als bij baantje.
En toen was mijn functie schimmel van de worst schraper.
Sindsdien heb ik die worsten nooit meer gegeten.
echt te ranzig voor woorden, en schandalig dat ze dit verkopen
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam heeft vroeger bij de hema worst verkoop afdeling gewerkt als bij baantje.
ook echt een dikke functiequote:Op zondag 6 augustus 2006 16:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Geintje zeker?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
nee trieste werkelijkheidquote:
Ik heb ook wel eens bij de Hema gewerkt in een ver verledenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee trieste werkelijkheid
voordat de winkel open ging, moesten we de schimmel van de ' oudere' worsten afschrapen.
laten ze please geen andere leverancier nemen ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:26 schreef PumpingsoaB het volgende:
Hema, niet fucken met die worsten!!
TS: ja de worst die ik heb gekocht was niet lekker...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:49 schreef pvdplanet het volgende:
Bij HEMA komt u als klant, altijd op de eerste plaats. Dat is de service die u van ons kunt verwachten. Daarom treft u in de winkels alle informatie aan om snel en gemakkelijk te kunnen beslissen over een aankoop. En bevalt een gekocht artikel achteraf niet? Ons motto luidt ‘Niet tevreden, geld terug’. Omdat wij uw mening waarderen, kunt u uw vragen en opmerkingen [...] kenbaar maken bij de Klantenservice in de winkel
Contactadres
HEMA B.V.
Afdeling Consumentenservice
Postbus 23220
1100 DS Amsterdam
020-3114800
![]()
... ik ruik een complot!quote:Ik was vanmiddag in de HEMA, en kocht zoals wel vaker een HEMA-Worst.
Tot mijn stomme verbazing wist is niet wat ik in mijn mond had.
Ow jezus wat een flauwe kul... elk mens dat bij de hema gewerkt heeft en ONTSLAGEN is komt met dit verhaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee trieste werkelijkheid
voordat de winkel open ging, moesten we de schimmel van de ' oudere' worsten afschrapen.
Gewoon je stront waar die worst in zou moeten zitten opsturen, geld terugquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
TS: ja de worst die ik heb gekocht was niet lekker...
KS:Ow..das niet zo mooi,heeft u het restant van de worst toevallig bij u?
TS:Nee,ik heb het op gegeten..
KS:oh..en ik dacht dat u het niet lekker vond?
![]()
Helaas,gebeurt het bovenstaande regelmatig.. soms met worst,maar ook met andere eetbare artikelen![]()
Gelukkig...ik durfde al bijna niet meer van die heerlijke Hema rookworsten te eten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:15 schreef Suzziieee het volgende:
Schimmel van de worsten afschrapen? Daar heb ik in me hele hema verleden nog nooit van gehoord?...Soms wil er wel eens wat zoutaanslag opzitten,misschien ben je hiermee in de war?
Soms heb je wel eens zakken met worsten ertussen zitten die inderdaad wat gerimpelder zijn als andere.Klant denkt dan vaak dat het oude worsten zijn en dus gebeurt het wel eens dat deze worsten warm worden verkocht,omdat er dan niets meer van te zien is.Overigens gebeurt dit niet vaak omdat de verkoop van de koude worsten en de warme worsten onder verschillende divisies vallen en dus ook een ander aritkelnummer hebben.
Verhaal is bijna juist,ik heb als stageloper ook die worsten af moeten schrapen,echter is het geen schimmel maar een zoutoplossing(worsten komen van een bekend merk).quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Bekeert u! Het einde der tijden is nabij!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:13 schreef Milkmannetje het volgende:
Ik was vanmiddag in de HEMA, en kocht zoals wel vaker een HEMA-Worst.
De smaak was anders en er zaten witte stukjes in. Hij proefde wat vettig, en de stukken glibberden in mijn mond. BAH! Ik eet de worsten al jaaaaren, maar dit is toch echt smerig.
Ik dacht nog even dat het aan mijzelf lag, maar toen ik wat mensen om me heen vroeg, kreeg ik dezelfde reacties.
Of ter plekke je vinger in je strot stoppen en die balie + medewerkster onder kotsen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:39 schreef renz0r het volgende:
[..]
Gewoon je stront waar die worst in zou moeten zitten opsturen, geld terug
Jouw avatar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:03 schreef longinus het volgende:
Sinds de rookworsten niet meer gerookt zijn maar een rooksmaak gekregen hebben hoef ik ze niet meer.
ik eet ze zo vaak nog niet, overigens wel zwollenearquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:13 schreef Milkmannetje het volgende:
Ik was vanmiddag in de HEMA, en kocht zoals wel vaker een HEMA-Worst.
De smaak was anders en er zaten witte stukjes in. Hij proefde wat vettig, en de stukken glibberden in mijn mond. BAH! Ik eet de worsten al jaaaaren, maar dit is toch echt smerig.
Ik dacht nog even dat het aan mijzelf lag, maar toen ik wat mensen om me heen vroeg, kreeg ik dezelfde reacties.
Zijn er meer mensen die dit waarnemen? Zou het plaatselijk zijn? Of een productie-foutje...
Ik woon in Zwolle.
Ik hoor het wel...
Je moest die worst bij ze inbrengen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:04 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
ze zatem mij als 15 jarig jongetje compleet gek te maken,en bij 3 a 4 van deze 40 jarige dames heb je niets in te brengen(al moest ik het wel).
omg! de implicaties!!!1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef purplerose het volgende:
Uit een goeie worst hoort sap te komen!
foutje! bedank...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
TS: ja de worst die ik heb gekocht was niet lekker...
KS:Ow..das niet zo mooi,heeft u het restant van de worst toevallig bij u?
TS:Nee,ik heb het op gegeten..
KS:oh..en ik dacht dat u het niet lekker vond?
![]()
Helaas,gebeurt het bovenstaande regelmatig.. soms met worst,maar ook met andere eetbare artikelen![]()
moe je wel een lekkere bek hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:36 schreef purplerose het volgende:
Uit een goeie worst hoort sap te komen!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:04 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Verhaal is bijna juist,ik heb als stageloper ook die worsten af moeten schrapen,echter is het geen schimmel maar een zoutoplossing(worsten komen van een bekend merk).
Als de onvepakte worsten binnekomen zijn ze wit/groenig van het zout.
Wel durf ik niet te vertellen wat die (meestal wat oudere)hemagirls doen met zon worst als ze lol hebben,ze zatem mij als 15 jarig jongetje compleet gek te maken,en bij 3 a 4 van deze 40 jarige dames heb je niets in te brengen(al moest ik het wel).
Ik heb in elk geval herinneringen aan een hemawurst.![]()
![]()
waar wil je hem hebben?quote:
Daar waar de zon nooit schijnt, a.u.b.quote:
Ik hou van cola light!!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:30 schreef Maikuuul het volgende:
Light rookworstendas net zo triest als coca cola light bestellen in de macrofls terwijl je 4 big macs en 2 friet naar binnen propt
Idd, hier bij de HEMA zijn ze wel echt lekker, ik vind ze lekker dan die smerige krengen die UNOX heten :Squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |