De mods hè...quote:
Ik zie in de mods alleen potentieel neukmateriaal, sorryquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De mods hè...
Over de FA's en A's wordt hier helemaal niet gesproken
Ik moet hier zijn... Ik mod hierquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:19 schreef wunderbaum het volgende:
Komen al die blaauwen hier nu een schouderklopje halen?
driewerf![]()
Proatpoale .... iets anders kan ik er niet van makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moet hier zijn... Ik mod hier![]()
Alle user zijn kut behalve de meeste zwarten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alle users zijn tof behalve jij.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie in de mods alleen potentieel neukmateriaal, sorry
En zwarte mods dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alle user zijn kut behalve de meeste zwarten...
WoW positieve discriminatie
HUMOR!!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom ben ik niet jullie favo moderator ?
Wat denk jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ga je nog meer grappen ende grollen vertellen of blijft het hierbij, knul? Ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die op het moment compleet over de grond rolt van het lachen en er tranen van mijn ogen krijgt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
Als je wilt maak ik nog meer van dit soort meesterlijke grappen en valt misschien je kon eraf van het lachen !!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ga je nog meer grappen ende grollen vertellen of blijft het hierbij, knul? Ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben die op het moment compleet over de grond rolt van het lachen en er tranen van mijn ogen krijgt.
Graagquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je wilt maak ik nog meer van dit soort meesterlijke grappen en valt misschien je kon eraf van het lachen !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |