mail sent!.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:12 schreef Bealeo het volgende:
Interesse in 2x TwinMos 1GB PC 3200 DDR400 CL2.5 ? Geschikt voor dual channel.
Mail me ff (emailadres in profiel).
Maar jij woont ergens onder Rotterdamquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:30 schreef Stinger666 het volgende:
Anders heb ik ook nog wel 2x 1GB PC3200 Corsair VS met Samsung UCCC chippies: Mail: zie profiel!
Ik ben mobiel en opsturen is ook geen probleem. Mailen mag altijd...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:37 schreef BYM het volgende:
[..]
mail sent!.
[..]
Maar jij woont ergens onder Rotterdam![]()
Wat dacht je ervan dat ik mijn reepjes test met memtest en jou een foto ervan stuur ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:43 schreef BYM het volgende:
Mail sent Teije.
@Bealeo en Stinger666, sorry folks, erg aardig dat jullie gereageerd hebben, maar het is mij te ver weg. Uiteraard kan er verzonden worden, maar ik test het liever eerst, anders zitten we weer met dubbele verzendkosten etc
Achzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:39 schreef BYM het volgende:
Het is niet zoeer dat ik wil weten of het geheugen goed is (ik ga ervanuit dat je geen rommel probeert te slijten hier), alleen mijn moederbord heeft in het verleden kuren gehad met geheugen, en ik wil "on site" het geheugen testen op mijn eigen bord, sorry als ik daar niet duidelijk over ben geweest
![]()
Blijft toch over de reisafstand, of verzendkosten, evt dubbele verzendkosten mocht mijn bord het niet slikken![]()
Ik heb Thalan (underscope) dbasics @ (hotmail). com. Klopt dat ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef BYM het volgende:
Zouden we evt op die manier kunnen doen ja, hoe oud is het geheugen, en heb je er nog een bon bij ?
Mijn MSN is online hoor![]()
Mijn msn staat niet in mijn profiel en geef ik hier liever niet zoals jij zo te zien..quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:07 schreef BYM het volgende:
Ik heb je toegevoegd, maar je bent nu niet online zeker ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:04 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Mijn msn staat niet in mijn profiel en geef ik hier liever niet zoals jij zo te zien..
Als je me even je msn mailt naar de emailadres in mijn profiel komt het wel goed
Ik snap het nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Ik heb Thalan (underscope) dbasics @ (hotmail). com. Klopt dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |