Net was er ook al iemand die die post prijsde..quote:
waar de fuck heb jij het over?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:22 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Net was er ook al iemand die die post prijsde..
Moet ik me gedisst voelen ofzo...![]()
Had ik het tegen jou?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar de fuck heb jij het over?
was dat mijn antwoord op de vraag?quote:
Weet ik niet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was dat mijn antwoord op de vraag?
WANKERquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef PumpingsoaB het volgende:
En dan heb ik het niet over de paupers zelf, maar over de mensen op Fok! die dat word CONSTANT gebruiken. Het is echt weer zo'n fokrage die over een tijdje weer over gaat net als 'talpa', maar het is wel gruwelijk irritant.
Bedenk eens iets anders ofzo.
hey maar bedenk zelf eens iets als je je zo stoort aan een heel duidelijk woord.quote:
Ik gebruik het woord pauper niet, omdat ik me geen meeloper voel, dus iets nieuws bedenken heeft voor mij weinig zin. Dat moeten de mensen doen die dat word steeds gebruiken omdat het 'in' is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey maar bedenk zelf eens iets als je je zo stoort aan een heel duidelijk woord.
als je aan een 'hype' ergert, dan denk ik dat je het best kan komen met een nieuwe hype. is de oude zo vergeten. je weet tog?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:13 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord pauper niet, omdat ik me geen meeloper voel, dus iets nieuws bedenken heeft voor mij weinig zin. Dat moeten de mensen doen die dat word steeds gebruiken omdat het 'in' is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |