Of je reageerd gewoon nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:04 schreef Dirktator het volgende:
Waarde meneer Pompende SOA,
Gaarne wil ik u mededelen dat u bent uitgekozen om het land te dienen. U wordt per direct naar Uruzgan gestuurd om daar in de frontlinies op plebeïsche wijze op mijnen te trappen, zodat de kolonels (die het verder geschopt hebben op school) rustig door kunnen rijden. Zodoende wordt u vanaf nu geclassificeerd als "pauper", "plebejer" of "gepeupel".
I rest my case.quote:
Ondanks mijn gruwelijke spelfout (veroorzaakt door een lichte vorm van dyslexie) zal ik je toch moeten mededelen dat ik onder het kopje 'hoger opgeleiden' val.quote:
Dirktatorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:04 schreef Dirktator het volgende:
Gaarne wil ik u mededelen dat u bent uitgekozen om het land te dienen. U wordt per direct naar Uruzgan gestuurd om daar in de frontlinies op plebeïsche wijze op mijnen te trappen, zodat de kolonels (die het verder geschopt hebben op school) rustig door kunnen rijden. Zodoende wordt u vanaf nu geclassificeerd als "pauper", "plebejer" of "gepeupel".
Dan ben je een HBO-Pauperquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:08 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Ondanks mijn gruwelijke spelfout (veroorzaakt door een lichte vorm van dyslexie) zal ik je toch moeten mededelen dat ik onder het kopje 'hoger opgeleiden' val.
Waarvan akte!quote:
Misschien durf je je na deze weer zeer inspirerende post eens te wagen aan een inhoudelijke reactie op mijn eerste post?quote:
Ja, zo noem ik het ook altijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:08 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
veroorzaakt door een lichte vorm van dyslexie
De koning is terug !!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:04 schreef Dirktator het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |