Tsjernobyl is een Ruslandquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:49 schreef Gebleekte het volgende:
Polen![]()
Met die vieze tsjernobyl hoofden![]()
Ja maar ze hebben wel altijd van die gare hoofden.. ik bedoel ; je ziet 9 vd 10 keer gelijk dat het polen zijn..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Tsjernobyl is een Rusland(ja toch
)
Ah ik ziet het probleem al....Je bent een kloon...Laat dokter Mengele je maar weer snel beter makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:42 schreef standaard het volgende:
ik zag de klaagbak op dit forum en moest me gewoon registreren
rij ik gisteren morgen rond 8 uur weg op mijn scooter naar mijn vakantie werk
komt er een auto voorbij rijden met POOLS kenteken en 3 van die stinkende polen
krijg ik gewoon een lege bier fles naar me kop gegooiden het was geluk dat ik me helm aan had
omdat het flesje in 1000 stukjes uitelkaar barste wat nou als ik een snor had en geen helm op had
dan had ik nu een paar hechtingen in men hoofd zitten ergste was nog dat die ratten moesten lachen en alemaal woorden schreuwden die ik niet kon verstaan![]()
ik denk dat we nog veel last gaan krijgen van dat volk![]()
ik snap je niet een kloon ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:57 schreef optifree het volgende:
[..]
Ah ik ziet het probleem al....Je bent een kloon...Laat dokter Mengele je maar weer snel beter maken![]()
ja, erg leukquote:
dan komt ts er nog goed vanaf. ze hadden hem ook anaal kunnen nemen op zijn brommert en dan een briefje van tien euro tussen zijn billen kunnen duwen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:22 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Hoer
Het zijn geen miljonairs hoor!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan komt ts er nog goed vanaf. ze hadden hem ook anaal kunnen nemen op zijn brommert en dan een briefje van tien euro tussen zijn billen kunnen duwen.
Of aan de trekhaak kunnen hangen. Of zijn schedel inslaan en zijn scooter jatten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan komt ts er nog goed vanaf. ze hadden hem ook anaal kunnen nemen op zijn brommert en dan een briefje van tien euro tussen zijn billen kunnen duwen.
ok tien eurocent dan. is trouwens ook lastiger vinden als je net gepaald bent.quote:
Goed liedje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:30 schreef 10us het volgende:
Kurwa, pizda, dziwka, szmata
Hoer, kut, slet, dweil
Volgens Poolse maatstaven zijn ze in Nederland wel miljonair, met het salaris wat ze hier verdienenquote:
't Komt er vanzelf weer uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok tien eurocent dan. is trouwens ook lastiger vinden als je net gepaald bent.
Duh! In polen zijn de producten niet veel goedkoper dan in Nederland en ze verdienen daar minder dan de helft dan een Nederlanderquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Volgens Poolse maatstaven zijn ze in Nederland wel miljonair, met het salaris wat ze hier verdienen
Ze lopen altijd met pakken opgerold geld rond en schromen niet om bij de buurtsuper een goedkope fles cola te halen maar kopen altijd m'n dure koelkast (benzinepomp) leeg. Oh en ze hebben geen manieren.
Althans de Polen die hier in Almere rondhobbelen
Volgens mij is 't de laatste jaren voornamelijk pluspolen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:42 schreef GizartFRL het volgende:
Minpolen dus.
Al die oostblokkoppen lijken op elkaar, juist ballonnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:52 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben wel altijd van die gare hoofden.. ik bedoel ; je ziet 9 vd 10 keer gelijk dat het polen zijn..
Nee, Tsjernobyl ligt in Oekraīne.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
)
Kloon ?? Dus hij is een kopie van iemand, bedoel je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:57 schreef optifree het volgende:
[..]
Ah ik ziet het probleem al....Je bent een kloon...Laat dokter Mengele je maar weer snel beter maken![]()
Correct. Hier worden klonen o.a. gebruikt om even lekker te rellenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef Transvaal het volgende:
[..]
Kloon ?? Dus hij is een kopie van iemand, bedoel je?
quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:15 schreef Corksterr het volgende:
Over 50 jaar zijn de Polen wat nu de Marokkanen zijn.
Nee sukkel, Oekraīne (Als je iemand verbeterd kun je beter wel het goede antwoord geven)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
)
Maar beer rules!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:33 schreef Natalie het volgende:
KlaagBAAK.
En dat zegt niets, hoor. Zulke gekken heb je ook met een Nederlands paspoort.
Had je niet toevallig een shirt aan met 'Beer Rules'?
Overdreven is het wel, toch is de Polenstroom richting Nederland nog steeds immens.quote:
Daar waren die Polen 't mee eens en gingen met flesjes gooien om dat te uitenquote:
In 1986 was het nog Rusland.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:38 schreef dahei het volgende:
[..]
Nee sukkel, Oekraīne (Als je iemand verbeterd kun je beter wel het goede antwoord geven)![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tsjernobyl
Zal ik jou eens verbeteren...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:38 schreef dahei het volgende:
[..]
Nee sukkel, Oekraīne (Als je iemand verbeterd kun je beter wel het goede antwoord geven)![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tsjernobyl
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:43 schreef arneaux het volgende:
Polen hebben een groot deel bevrijd van waar ik woon én ze leveren vakwerk. Polen zijn cool.
Studeren (ook op de universiteit) is gratis in Polen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef PvtRyan het volgende:
Ik heb wel respect voor Polen. Komen hier een aantal maanden, hun gezin achterlatend om lange dagen van 10-12 uur te maken (soms wel 7 dagen per week) zodat hun kinderen kunnen studeren.
De monopolypositie van Nederlandse bedrijven komt zo wankel te staan, das alleen maar goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef Agag het volgende:
[..]
Studeren (ook op de universiteit) is gratis in Polen.![]()
De meesten werken hier gewoon voor hun eigen luxe, voor een wat dikkere auto en een beter merk wodka. Degenen die hier uitsluitend werken zijn nog tot daar aan toe, maar legio van die lui geraken ook nog op andere manieren aan geld.
Bovendien is het zwaar oneerlijke concurrentie voor de Nederlandse arbeider.
oekraine dacht ik zo...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
)
Pff, de Nederlander wil niet in de kas werken over het algemeen. Logisch dat de werkgever zich dan maar op de Polen richt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef Agag het volgende:
Bovendien is het zwaar oneerlijke concurrentie voor de Nederlandse arbeider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |