Je neemt 2.000 euro contant mee of lag het thuis?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:07 schreef Bas028 het volgende:
Ik wil degene die ie 2.000,- gejat heeft van mijn vrouw tijdens onze vakantie, een erg pijnlijk en voortijdig einde wensen. Ze heeft er 3 jaar over gedaan om het bij elkaar te (buik)dansen en was bedoeld om haar droom (rondreis door Egypte) uit te laten komen.
Denk trouwens ernstig dat het een familielid/t is, aangezien we geen sporen van braak gevonden hebben !
Klootzak !
Met buikdansen verdien je natuurlijk niet wit. Dus dat kan ze moeilijk op de bank zetten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je neemt 2.000 euro contant mee of lag het thuis?
Wie laat er dan ook 2k thuis liggen![]()
Ah, mevroi wou zwart op vakantie? Beetje geld witwassen bij de reisbureaus? Dacht het niet hè.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:14 schreef dahei het volgende:
[..]
Met buikdansen verdien je natuurlijk niet wit. Dus dat kan ze moeilijk op de bank zetten...
Niet dat ik iets tegen zwart geld heb, maar reisbureaus hierin betrekken vind ik toch wel ontzettend laag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:15 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ah, mevroi wou zwart op vakantie? Beetje geld witwassen bij de reisbureaus? Dacht het niet hè.
Je praat tegen jezelf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:18 schreef JeRa het volgende:
[..]
Niet dat ik iets tegen zwart geld heb, maar reisbureaus hierin betrekken vind ik toch wel ontzettend laag.
Ja, en dan ? Denk je dat de verzekering dan uitkeertquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:49 schreef polarbytes het volgende:
Als je kunt aantonen dat je die 2000,- van de bank hebt gehaald of geleend van iemand anders ( Goede vriend meschien, of die ene famlie lid) dan kun je het opgeven als insluiping
Verzekering vergoedt wel geld, zelf meegemaakt. Waarom weet iedereen het toch altijd beter terwijl ze het zelf niet hebben meegemaakt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:00 schreef perezoso het volgende:
Braakschade of niet de verzekering vergoedt toch geen geld.
Waar had ze het in verstopt als ik vragen mag ?, als het familie is geweest heeft ze teveel gebabbelt over haar spaargeld, leerzaam moment.
Omdat mensen die iets zelf hebben meegemaakt in veel gevallen over verouderde informatie beschikken of bevooroordeeld zijn over de situatiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:09 schreef polarbytes het volgende:
[..]
Verzekering vergoedt wel geld, zelf meegemaakt. Waarom weet iedereen het toch altijd beter terwijl ze het zelf niet hebben meegemaakt?
Thuis, en dus zonder sporen van inbraak. Laptop lag trouwens nog gewoon op de plek waar ik hem had neergelegd en die was een stuk makkelijker te vinden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:14 schreef dahei het volgende:
[..]
Met buikdansen verdien je natuurlijk niet wit. Dus dat kan ze moeilijk op de bank zetten...
Wel lullig overigens TS. Is het nu thuis gebeurd of op vakantie?
Is mij niet bekent, misschien met afschriften en videobeelden van de daad maar in de meeste gevallen zal je toch nul op het rekest krijgen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:09 schreef polarbytes het volgende:
[..]
Verzekering vergoedt wel geld, zelf meegemaakt. Waarom weet iedereen het toch altijd beter terwijl ze het zelf niet hebben meegemaakt?
Aangeven doe ik heus wel. Verder neem ik altijd cash mee op vakantie, dus had vóór de vakantie zo'n zelfde bedrag ongeveer gepint.. Over die braakschade: die héb ik dus niet, wel een aangifte straks.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:49 schreef polarbytes het volgende:
Iedereen die hier reageerd doet alles zoals het hoort en geeft alles netjes op aan de belastingAls je kunt aantonen dat je die 2000,- van de bank hebt gehaald of geleend van iemand anders ( Goede vriend meschien, of die ene famlie lid
) dan kun je het opgeven als insluiping
dan had ik DNA...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hebben ze dan eerst liggen neuken?
Netto, muisje, netto. Dat is wat ze gespaard had. Je moet eens weten wat die *(#^@^$ kostuums kosten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:07 schreef veldmuis het volgende:
3 jaar buikdansen voor 2000 euro, eh, ik zou zeggen, zoek een andere hobby.
Laat je vrouw 3 weken de prostitutie in gaan, en je hebt dat geld ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |