Ja diefstal ligt zwaar op de maag al helemaal als je ziet wat de politie doet, geen gedegen onderzoek enz.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:37 schreef Bas028 het volgende:
Misschien is het wel dat ik zo boos ben omdat iemand het van mijn meissie gejat heeft en haar daar veel verdriet mee gedaan heeft. Ze had er erg hard voor gespaard en gewerkt enzo.
Denk dat ik het veel minder erg had gevonden als het van mijzelf was geweest. Misschien 'vind' ik het nog wel eens een keer onder een boek ofzo...
Dat zou wel lief zijn. Maar als je alles contant wil doen dan zijn dit wel de risico's die je loopt. Je kunt beter (op vakantie) af en toe iets pinnen dan dat je met 2000 euro rond loopt. Hetzelfde geld voor geld thuis laten liggen, je neemt een zeker risico, zeker als anderen weten dat je dit soort bedragen thuis hebt liggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:37 schreef Bas028 het volgende:
Misschien is het wel dat ik zo boos ben omdat iemand het van mijn meissie gejat heeft en haar daar veel verdriet mee gedaan heeft. Ze had er erg hard voor gespaard en gewerkt enzo.
Denk dat ik het veel minder erg had gevonden als het van mijzelf was geweest. Misschien 'vind' ik het nog wel eens een keer onder een boek ofzo...
Weet ik ook wel, maar heb een paar keer meegemaakt dat de pas het niet deed in het buitenland (nou ja, België). Dan kan je best een probleem hebben...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:51 schreef dahei het volgende:
[..]
Dat zou wel lief zijn. Maar als je alles contant wil doen dan zijn dit wel de risico's die je loopt. Je kunt beter (op vakantie) af en toe iets pinnen dan dat je met 2000 euro rond loopt. Hetzelfde geld voor geld thuis laten liggen, je neemt een zeker risico, zeker als anderen weten dat je dit soort bedragen thuis hebt liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |